Scudo Sports

2.El 2011 Model Pinarello dogma 60.1 Alınır mı?

CaliCaga

Üye
Kayıt
16 Ağustos 2019
Mesaj
65
Tepki
43
Yaş
23
Şehir
İzmir
İsim
ÇAĞATAY ÇALIŞIR
Başlangıç
2006—07
Bisiklet
Bisan
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Abiler selam bisiklete bir süre ara verdikten sonra tekrar başlama kararı aldım sarı sitede 20.000tl ye 2011 model tiagralı pinarello dogma 60.1 buldum sizce alınır mı kompenentler değişir ama kadro güzel geldi bana sky sports edition bir de
 
Scudo
Öncelikle ilan linki yada numarası atar mısınız ? Benim fikrimi soracak olursanız tam tamına 13 senelik bir bisikleti ben almam.
 
Çakması en çok olan kadro budur sanırım. Bu da muhtemelen çakmadır. Hatırlıyorum o dönemleri, Facebook gruplarında ilanlara çakma mı? orijinal mi? diye sorduğumuzda, "Orijinal İmitasyon" gibi dolandırıcı zihniyette cevaplar alıyorduk :)

Benim bisikletim de 2012 model, hala kullanıyorum ama bisiklet alacak olsam bu kadar eski bir bisikleti tanımadığım birisinden almam.
Tanıdığın bildiğin bir arkadaşınındır, az kullanmıştır, probleminin olmadığını bilirsin o zaman düşünülebilir belki.
 
Son düzenleme:
Bi arkadaş aynı kadroyu 2013 yılında aliexpressten alıp 1 ay kullanıp satmıştı. Kadro o kadar çok esniyordu ki yokuşta ayağa kalmak işkence gibiydi. Eğer kadro orijinal değilse kesinlikle alınmaz. Orijinal ise geçmişi bilinmiyorsa yine alınmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Bi arkadaş aynı kadroyu 2013 yılında aliexpressten alıp 1 ay kullanıp satmıştı. Kadro o kadar çok esniyordu ki yokuşta ayağa kalmak işkence gibiydi. Eğer kadro orijinal değilse kesinlikle alınmaz. Orijinal ise geçmişi bilinmiyorsa yine alınmaz.

Kısacası o kadar eski karbon kadro alınmaz.
 
O zaman alur 700 vardı veya btwin güncel alü kadrolarına bakayım mı 0 olarak ne dersiniz
 
O zaman alur 700 vardı veya btwin güncel alü kadrolarına bakayım mı 0 olarak ne dersiniz
Soru 1 bütçeniz nedir. ?

Soru 2 aradığınız kadro boyu nedir. ?
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Alur 700 kullanmıştım yıllarca, gerçekten harika bisikletti.
 
Soru 1 bütçeniz nedir. ?

Soru 2 aradığınız kadro boyu nedir. ?
Merhaba

bütçem 20k ikinci elde hadi maks 25 ama sıfır alırsam btwinin van rysel edr af 105 veya rc520 105 e zorlarım

boyum 1.83

Bundan önce de 54 kadro btwin fc700 full karbon 2014 model bisikletim vardı tiagralı çok memnundum.Ondan önce rockrider 540 kullandım yani btwinden genel anlamda çok memnundum ama bu pinarelloyu görünce insanı çekiyor tabi ister istemez o yüzden sizlere danışmak istedim.

İkinci el olarak ultra ve alur 700 modelleri var.

Ek Olarak belki zorlayabilirsem
(link) 30000 tl ye bu mevcut ama zorlamam lazım baya

(link) bir de zorlanırsa bu var.
Vardiyalı bir işte çalışıyorum 7/24 kullanamayacağım ama karbon bir kere kullanınca insanda soru işareti oluyor alünin hissiyatını bile unuttum diyebilirim
 
İster orjinal ister çakma olsun +10 hatta belki de +5 yaşından büyük kadro ben de kullanmazdım.. Bunu sıfır olarak alacak olsam da.. Bisikleti tek elden, siz bile kullanmış olsanız 5-10 yıl içinde satın ya da fazla mesai harcayacağınız şekilde bisiklet sporu yapıyorsanız, eski kadronuz üzerinde değil daha çok yeni kadro üzerinde vakit geçirin... Otomobillerde bile, eski D sınıfı araçlar şimdilerin C sınıfıyla karşılaştırılsa, C sınıfı lehine bir gelişme söz konusu..
 
İster orjinal ister çakma olsun +10 hatta belki de +5 yaşından büyük kadro ben de kullanmazdım.. Bunu sıfır olarak alacak olsam da.. Bisikleti tek elden, siz bile kullanmış olsanız 5-10 yıl içinde satın ya da fazla mesai harcayacağınız şekilde bisiklet sporu yapıyorsanız, eski kadronuz üzerinde değil daha çok yeni kadro üzerinde vakit geçirin... Otomobillerde bile, eski D sınıfı araçlar şimdilerin C sınıfıyla karşılaştırılsa, C sınıfı lehine bir gelişme söz konusu..
hocam mecbur alü alacağım o zamanrica etsem van rysel edr af 105 veya rc520 105 bu iki modele bakar mısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
İster orjinal ister çakma olsun +10 hatta belki de +5 yaşından büyük kadro ben de kullanmazdım.. Bunu sıfır olarak alacak olsam da.. Bisikleti tek elden, siz bile kullanmış olsanız 5-10 yıl içinde satın ya da fazla mesai harcayacağınız şekilde bisiklet sporu yapıyorsanız, eski kadronuz üzerinde değil daha çok yeni kadro üzerinde vakit geçirin... Otomobillerde bile, eski D sınıfı araçlar şimdilerin C sınıfıyla karşılaştırılsa, C sınıfı lehine bir gelişme söz konusu..
Nedir bu söyleminizin dayanağı merak ettim doğrusu. 5 yaşını geçmiş bir kadro kırılma tehlikesine mi sahip ? Neden 5 sene sonrasında satmamız gerekiyor ?
 
Nedir bu söyleminizin dayanağı merak ettim doğrusu. 5 yaşını geçmiş bir kadro kırılma tehlikesine mi sahip ? Neden 5 sene sonrasında satmamız gerekiyor ?

Bu konunun ucu aslında çok açık.. Aldığınız kıyafeti ayakkabıyı çorabı mobilyaları otomobili evi vs kullanırken , her şeyin bir ömrü olduğunu deneyimlemis olmalisiniz.. Bu karbon kadro ve ona eşlik eden komponentler için de geçerli.. Takribi 10 yıl öncesinde üretilen kadrolar ve kompenetleri ile geçtiğimiz yıldan bu yana üretilen kadrolar ve kompenentler arasında ciddi tasarım, mukavemet, ar-ge farkları var... Elbette yeniler her zaman eskilerden daha iyidir diyemeyiz , bu genelleme doğru olmadığı gibi tersi için de geçerli .. Siz de biraz internette araştırma yaptığınızda, kırılmaz denilen karbon kırılıyor.. Esnemez denilen karbon esniyor. Örneğin çağrı Terzioğlu nun world tour takımlarından aldığı ve +70 bin km sürüldüğü ifade edilen kadro hakkında sakız gibi yorumunu yapmisti. Orjinal, yarış ekibinin kadrosuydu bu ... fakat Rakim farklarından dolayı lastiklerimizi indirmek, güç olcerlerimizi tekrar tekrar kalibre etmek ne kadar önemliyse ama küçük bir detaysa, bu da öyle... Özetle demek istediğim şey, eski nesil bir karbon kadronun; mazisini , yaşanmışlıklarıni bilmediginizden, orjinal olsa da kazalı onarimli olması daha ciddi bir konu olduğundan dolayı böyle dedim..
 
Geri