Scudo Sports

500 tl ye bisiklet

@H.Kurt

Ben de zaten motorsiklet markası olarak bildiğim bir marka olduğu için dikkatimi çekmişti :) uyarılarınız için çok teşekkürler..

@BilalASD

Bu modellerin isimlerini sık duyuyorum ama birbiri ile çelişen yorumlar oluyor. Bu yüzden kafam daha da karışıyor. ilkin ng650 kafama yatmıştı, tipi de güzeldi. sonra baktım buna da kötü diyenler oldu. Bu forumda carraro forge 500 diye bir modeli de bir kaç kıyaslamada öne çıkarmışlar. Geotech fun a da bir bakayım. Teşekkürler..
 
Scudo
@Erkan Ekinci

Bu aylar uygundur, sezon kapalı baharla birlikte sezon açılır, fiyatlar yükselir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Ekinci
@Erkan Ekinci

Ben aynı hatayı yaptım sonra iade ettim. Sedona 701 aldım onun yerine gayet memnunum. Spd pedalda aldım kullanımım çok rahat, hafif, kıvrak ve dayanıklı tavsiye ederim..
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Ekinci
Arkadaşlar bulunduğum yerde marka çeşitliliği olmadığı için bisikletçiye gittim ve bianchi speed 3000 modelini aldım. Siyah&beyaz renkli. Aynakol hariç diğer kompanentler shimano marka. Forumun pek hoşuna gitmeyecek ama gövdesi çelik. Ve gerçekten ağır bir bisiklet. Ama bu durum benim gibi amatör biri için dezavantaj değil, aksine avantaj olarak görüyorum. Çünkü ben bisikleti, fırsat buldukça spor niyetine, yani efor harcamak amacıyla aldım. Bakalım ilerleyen zamanlarda, belki daha farklı düşünürüm..
 
@İsa Yavaş

ok.. birazdan ekliyorum..
 
@Erkan Ekinci

Amacına ulaşıp efor harcarsın doğru. Daha çok yorar seni ve daha fazla enerji kaybı sağlar. Lakin aynı enerjiyi harcayarak daha az yol gitmek, fiziksel olarak daha az km yapmak sende ters reaksiyon yaratır. Başkalarıyla beraberken aynı yolda sen onlara nazaran daha fazla kalori yakarsın belki ama onlardan geri kalıp grubun içinde en arkalara düşersin ve belki yetişemezsin. Buda uzun vadede seni soğutur ve motivasyonunu kötü etkiler. Bu konuda işin ustaları elbette daha açıklayıcı olacaktır ama bence durum bu. Ama eğer içine sindiyse de pek bişey söylemeye gerek yok. Hayırlı olsun.)
 
(link)

@H.Kurt

Dediklerinizi ve forumdaki üstatların yorumlarını kesinlikle önemsiyorum. Zaten bu dediğiniz ortamın oluşması için biraz zaman geçmesi gerekir. Şimdilik bisikleti zevk için alıp kullanan hiç bir tanıdığım yok. ilk iş olarak abimi ikna edip, ufak tefek turlar yapmakla başlayabilirim mesela. Bizler zaten üzerimizdeki fazla kalorileri hızlı bir şekilde yakmanın peşindeyiz. Şimdi belki koşu bandı ve kondisyon bisikletleri de aynı işi görüyordur ama onlar çok çok sıkıcı. Bendeki bisiklet merakı ile bu işi zevke dönüştürebilirim. Bakalım ilerde farklı çevreler ile tanışırsam, tabi ki bisikletten beklentilerim zamanla değişecektir.
 
Arkadaşlar selenin boyunu neye göre ayarlıyoruz?
Bir de, servisteki usta; ön dişlilerden en küçüğü seçiliyken arka dişlilerin hepsini seçebilirsin, dedi. Diğer dişliler için ise farklı kombinasyonlar söyledi ama unuttum. Yani ön orta ve büyük dişlilerde, arkadaki tüm dişlileri seçemezsin, gibi bir şeyler söyledi.
Vitesleri nasıl kullanmamız gerekir diye böyle bir bilgi var mı? Yoksa istediğimiz vites oranlarını seçebilir miyiz?
 
@Erkan Ekinci
Birçok tavsiye var diğer konularda. Ama basit olarak çapraz kullanmayın. Yani ön en küçükte iken arkadan en küçüğe alırsanız çapraz olur. Mümkün olduğunca zinciri düz kullanmaya bakın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Ekinci
@D.Mustafa

Teşekkürler. . Söyledikleriniz mantıklı. .
 
2. el bölümünde güzel salcanolar var. ng650. 500'liradan az üstüne kargo+kask da yapabilirsin belki bir araştır bakalım.

düzeltme: astro imiş. ng650 değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Ekinci
Dostum Carroro Grunge 419 vardı arkadaşta şu aralar 2.el piyasası dediğin fiyatın biraz daha altında. kadro şekli ve açıları olarak hoş bir bisiklet. Aklında bulunsun. Ayrıca her ağır olan şey sağlam olacak diye bir şey yok, efor harcamak istiyorsan kalın lastik takarsın asfaltta bol bol yokuş çıkarsın ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Ekinci
Tşk arkadaşlar.. Ama bisikletimi aldım :) Sanırım son msjlara bakmadınız..
 
Geri