Selamlar Arkadaşlar...
Öncelikle beraberce Aydosa gelen tüm arkadaşlara teker teker teşekkürlerimi sunuyorum ve üzülerek, gelmek isteyip de aksiliklerden dolayı gelemeyen arkadaşlara birdahaki gezileri kaçırmamalarını tavsiye ediyorum. Gezi mesafemiz ortalama 25 km uzunuğunda oldu. Bunun 10 km çıkışdı yer yer küçük inişler olsada genel olarak çıkış ile başladık ve sanırım 500 m irtifa kazanarak istanbulun en yüksek tepesine tırmandık. Karşımızdaki manzarada bir tarafta tüm istanbul zeytinburnuna kadar, diğer taraftan Yalova Çınarcık vardı. Parkur daha öncede belirttiğim gibi taşlık, kayalık ve çamurdu birazda balçık Bu parkurda bazen mübağalasız nerdeyse düz duvara tırmandık, yollarda keskin ve derin yarıkların üzerinden atlamak gerekiyordu bu da teknik işi ama herkez bunu başardı.Çıkışı sağ salim atlaktık derken bizleri dik ve kayalıklarla dolu inişler bekliyordu. Balçık ve kayalıklı dik yangın yollarından inerken frenlerin önemini herkez anladı Bu inişte Murat arkadaşımız düşsede kabahat onda değil (Cananda diyebiliriz) Uzun inişimizin sonu gölette son buldu. Burada tesadüf eseri özel yapım sürat teknelerinin antremanını izledik. Baya teknik varmış pervane modelleri motor modelleri. Sanırım önümüzdeki adam XTR pervane taktı teknesine bir ara Buradan sonra yollar genellikle düzelmişti ama yer yer sert çıkışlar bizi yokluyordu. Sonuç olarak rotamız 25 km. Burada 10km çıkış, 7km, iniş 8km düzlüktü. Fakat 10km çıkış bikaç saat sürmesine rağmen 7 km iniş bikaç dk sürdü bu da işin kara mizahı.
Öncelikle beraberce Aydosa gelen tüm arkadaşlara teker teker teşekkürlerimi sunuyorum ve üzülerek, gelmek isteyip de aksiliklerden dolayı gelemeyen arkadaşlara birdahaki gezileri kaçırmamalarını tavsiye ediyorum. Gezi mesafemiz ortalama 25 km uzunuğunda oldu. Bunun 10 km çıkışdı yer yer küçük inişler olsada genel olarak çıkış ile başladık ve sanırım 500 m irtifa kazanarak istanbulun en yüksek tepesine tırmandık. Karşımızdaki manzarada bir tarafta tüm istanbul zeytinburnuna kadar, diğer taraftan Yalova Çınarcık vardı. Parkur daha öncede belirttiğim gibi taşlık, kayalık ve çamurdu birazda balçık Bu parkurda bazen mübağalasız nerdeyse düz duvara tırmandık, yollarda keskin ve derin yarıkların üzerinden atlamak gerekiyordu bu da teknik işi ama herkez bunu başardı.Çıkışı sağ salim atlaktık derken bizleri dik ve kayalıklarla dolu inişler bekliyordu. Balçık ve kayalıklı dik yangın yollarından inerken frenlerin önemini herkez anladı Bu inişte Murat arkadaşımız düşsede kabahat onda değil (Cananda diyebiliriz) Uzun inişimizin sonu gölette son buldu. Burada tesadüf eseri özel yapım sürat teknelerinin antremanını izledik. Baya teknik varmış pervane modelleri motor modelleri. Sanırım önümüzdeki adam XTR pervane taktı teknesine bir ara Buradan sonra yollar genellikle düzelmişti ama yer yer sert çıkışlar bizi yokluyordu. Sonuç olarak rotamız 25 km. Burada 10km çıkış, 7km, iniş 8km düzlüktü. Fakat 10km çıkış bikaç saat sürmesine rağmen 7 km iniş bikaç dk sürdü bu da işin kara mizahı.