Scudo Sports

Bianchi Leopard Hakkında

Scudo
İyi bir bakımdan sonra hiç bir sorun çıkartmaz, neden çıkarsın. Ancak tabi ki bir elden geçirmekte fayda var.
Benim de 2005'te bir Bianchi Leopard'la 150 KM'lik İzmit / Kerpe turum vardı :). Ağır olmasının dışında hiç bir sorun çıkartmadı.
Ama dediğim gibi, sıkı bir kontrol şart.
 
Evet biraz ağır gerçekten. Olsun, sıkı bir çalışma olur :)
Teşekkür ederim.
 
@neverland

Bisikletin jantlarına akord ayarı yaptır, ön jant haznesini, arka jant haznesini, orta göbeği, furç takımını kaliteli bir gres yağıyla yağlattır, civataların sıkılığını kontrol ettir, fren pabuçlarının sıkılığını ve pozisyonlarını kontrol ettir. Fren ve vites tellerini kontrol ettir. Bisiklet en az 500 km bakım istemeyecektir.
 
@Semih Temiz

eğer çok iyi bi bakım ve titiz sürüş olursa bence dahada uzun sürebilir
 
En iyisi, bisikleti baştan başa yenileyip, azcık modifiyeden sonra uzun yol canavarına çevirmek :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Joyrider
hocam bendede bir leopard var.bende ne yapsam bilmiyorum aldım aldığım hafta 4 cant değiştirdim..tabi seneler önceydi bu..ama şimdi yeni bir bisiklet alcam ve bianchinin yeni çıkanları var hoşuma gidiyo ama tabi birde corratech var onlar çok tutuluyo sağlam heralde bilgisi olan varmı ne alımmm...
 
@sakallı adam

bence ya bir miktar para harcayarak eski bianchinizi bakımdan geçirin,değişmesi gereken parçaları değiştirin.ya da bianchi hariç yeni bir bisiklet alın ama ne kadar albenili dursalar da bianchi almayın:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Joyrider
slm arkadaşlar benimde leopardım var. Sadece ön amortisör taktırmak istiyorum. Ön göbeği tamamen mi değiştirmem gerek yoksa orjinaline daha az zarar vererek taktırmanın bir yolu var mı?
 
Benim de 99 model bi leopard'ım var. Oldukça yaşlandı. Kadroda çok fazla çizik var. Gerçi hala artistik duruyor ama bakıma ihtiyacı var. Bu yaz hem boyasını değiştireceğim, hem de birkaç parçada düzenleme yapacağım.

İlk değişiklik frenlerde olacak. Sedona'yı aldıktan sonra disk frenlerle eski tip frenler arasındaki büyük fark belli oluyor. Sedona'dan inip leoparda bindiğim 2-3 sefer kaza tehlikesi atlattım bu nedenle.

Bi de şu kalas gibi amortisörü değiştireceğim sanırım, sonra sedona'ma ciddi bir rakip olacak:D

http://img194.imageshack.us/img194/2384/img1163e.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Joyrider
bence her bisiklet kullanıcısının güveni (yarı yolda kalırmıyım korkusunun olmaması) varsa biraz tecrubeliyle bisiklet hep gider :)
 
@Umut Palabıyık

Bisikletini çok güzel modifiye etmişsi. Ön amortisör, aynakol, Vuelta airline çift katlı jantlar, siyah dış lastikler hepsi çok şık olmuş. Ön amortisörü en iyi ihtimal Zoom yaparsın. Senin bisikletinin boğazı oversize(1 1/8 inch)olmadığı için Suntour, Rock Shock, Manitou gibi üst düzey amortisörlerden takamazsın. Bu bahsettiğim amortisörlerden herhangi birini boşuna alıp da masraf etme. Zoom marka amortisör ise iyi bir amortisör sayılmaz. Üstelik bisikletinin üzerindeki amortisör belki de Zoom dur. Eğer amortisörün bozuk değilse onunla idare et derim.
İYİ PEDALLER
 
Bendede abimden kalma 99 model Leopar var üstünde soyulmalar var. Bisikletin üstündeki bütün parçalar orjinaldir. Çok özen gösterdik abimle. Sadece vites problemi var. Göstergeyle dişliler orantılı değil. Bunuda ayarlayacağım boş vakit bulduğumda.
 
Bende de Bianchi Leopard var, bu yıl biraz modifiye yaptım biraz ağır olması dışında bir problemim yok. Arazi sürüşlerine falan da dayanıyor ama artık çok yaşlandı önümüzdeki yıl değiştirmeyi düşünüyorum.

İşte resmi;
(link)
 
Leoparda sanırım herkes lastik değiştirmiş. Leoparların orjinal lastiği gri renktedir. Abim lastikleri yaktığı için değiştirmek zorunda kaldım. Orjinal lastiği 0 nerde bulabilirim.
 
Bendeki Leopard 97 model 2300KM'de, orjinal lastikleri üzerinde :) Siyah Bonsun marka, yakında değiştireceğim, dişler olmasına rağmen kılcal çatlaklar var yüzeyinde.
 
selamlar herkese. bende de sanırım leopard var bi tane. uzun araştırmalarım sonucu kendisinin leopard olabileceğine karar verdim. ve lakin burada yazıldığı kadar ağır bir bisiklet değil. 12.5-13 kg civarı kendileri. 1999 da almıştım. şu an hala aktif olarak kullanıyorum. aktarma organlarında değişiklik yaptım tabii. aylık ortalama 450-500 km kadar sürüyorum. asfaltta cidden çok iyi gidiyor. devamlılığı var yani.

merak ettiğim bir şey var onu da sormak istiyorum. şu an üzerinde 6lı ruble var. jantlar, aynakol ve vitesleri yol bisikleti parçaları iler değiştirmek istiyorum. 9lu ruble acaba arka aksa sığar mı ? yani oradaki boşluk standart mı bütün bisikletler de ?

https://dl.dropbox.com/u/11436791/bisiklet/557201_3718922326537_664945825_n.jpg
https://dl.dropbox.com/u/11436791/bisiklet/DSC_0309.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Umut Palabıyık
@tuna karahan

Helal olsun, çok tebrik ettim sizi. Hala o aletle canavar gibi geziyormuşsunuz. Bu arada sanırım o 2000 model, çünkü hatırladığım kadarıyla üst demirdeki çıkartmalar 99da yoktu, sonradan çıktı gibi geliyor. Bu arada arka aktarıcı konusunda net bilgim yok ama sanki bana olmaz gibi geliyor. Yani bazı bisikletçiler zorlayarak falan yaparlar belki ama pek randıman alamazsın gibi geliyor bana. Yine de iyi bir bisikletçiden bilgi almakta fayda var.
 
@tuna karahan kimse cevap vermemiş, konu da eski ama gelecekte okuyanlara yardımcı olsun diye cevap vereyim istedim. O bisiklete 8 ve üstü freehub cinsi ruble takamazsın, çünkü hem yeri dar hem arka lastik ruble takma yeri uygun değildir, bu bisikletlerde freewheel denen sistem mevcut. İlla takacam dersen methodları var fakat deneyim ve zaman istiyor.
 
Geri