Scudo Sports

Bianchi Star :(

Komili

Aktif Üye
Kayıt
22 Ağustos 2011
Mesaj
183
Tepki
53
Şehir
Konya
Arkadaşlar ben evde değilken babam gitmiş bianchi starı almış bende ilk gördüğümde acaiyip sevindim bisikletten anlamazdım şimdi forumlara bakınca bu çift amasörler düz yolda kötü olduğunu öğrendim şimdi sizlere bazı sorular sorcam...

1-Bu amartisör kapatılamaz mı ?

2-Ben bu bianchi starı yokuş çıkarkende saatte 18 20 km ile çıkıyorum yorulmuyorum acaba hız mı az da yorulmuyorum :) amartisörlü bsikletlerde çabuk yorulursunuz die okuyorum bazı yorumlarda ben hiç yorulmuyorum

3-Ben bisikletimi ilk heyecanla kaldırırken baya ağır olduğunu hissttim ama ne kadar bilmiyorum bilen var mı acaba

4-Ben sitesine girdiğimde bisikletin rengi siyah beyaz ama bnm bisiklet kırmızı beyaz gibi ve ön freni v fren

5- Bisiklet ağır olduğundan pek aksesuar takmak istemiyrumda acaba sizce ne takmalıyım ?

YANLIŞ YERE KONU AÇTIYSAM VE YA YANLIŞ BİR ŞEYLER DEDİYSEM ÖZÜR DİLERİM DAHA BİSİKLETLER HAKKINDA PEK İLGİM YOK 3 4 GÜNDÜR TAKİP EDİYORUM FORUMLARI .
 
Scudo
Benım de cıft amortısorlu bır bısıkletım var amortısorünü sıkınca kapanır gıbı oluyor fakat bısıklet cok agır oldugu ıcın pek bırsey farketmıyor en ıyısı amortısorsuz ıyı bır bısıklet
 
  • Beğen
Tepkiler: Komili
bisikleti alalı daha 2 ay olmadı benim de param yok yeni bisiklet alamam ..d bisikleti satmaya kalksam babamın ne diyeceğini düşünmek istemiyorum...d

Yalnız ben bisiklete alıştım gibi hiç öle iyi markaların hafif bisikletine binmediğim için ...d
 
Bir kısmına cevap verebilirim.

2- Sabit kadrolu bisikletle, daha uzun ve daha dik yokuşlara yorulmadan çıkabilirsiniz demektir.

4- Firma özelliklerinde değişiklik yapmış olabilir. İyi bir v fren mekanik disk frenden daha iyidir. Memnun değilseniz ön fren papuçlarını değiştirirebilirsiniz.

5- Gece kullanıyorsanız ön - arka ışıldak takmalısınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Komili
öncelikle bisikletin hayırlı olsun.. Bisikletin kötü degil, sadece daha iyileri oldugu bir gercek o kadar.. bu sekilde düşün sen =)

Sorularına gelince;

1. Amortisör yerine düz demir koyanları gördüm fakat sonuclar eklemler oldugu icin sorun cıkarabilir o yontem... Onun yerine yukarıda diger arkadasların da dedigi gibi amortisörü en sert konuma getirtebilirsen en az yaylanma ile en az güc kaybını saglamıs olursun

2. Kimi insan vardır dünyanın en iyi bisikletini ver ufacık egimde zorlanır kimi insan vardır altında hurdaki yıgını olsa bana mısın demeden cıkar en dik rampaları... Yorulmaman iyi birşey aslında, ileride daha atak, daha hafif bir bisiklete cıktıgında cok cok daha az zorlanarak cıkabileceksin rampaları demektir. ama hafif ve sabit kadrolu (sadece on amortisorlü ya da düz masalı) bisikletlerde daha az yorulacagınız, daha az efor sarfedeceginiz de bir gercek.. Aynı performansla daha seri cıkabileceksiniz de diyebiliriz yani

3. ağırlıgı hakkında bir fikrim yok, bosver hem agırlıgını, sonucta ikiteker ve pedallama azmin var; sen üzerinde iken zevk aldıgın surece agırlıgının onemi yok.. Zevk almaya bak, takma kafana agırlıgını..

4. Renk secenekleri olabiliyor rengini dert etme.. V fren olayına gelince; bence o senin şansın... Cünkü belli bir seviyenin altında v frenler, mekanik disk frenlerden cok daha avantajlıdır.. En basitinden v fren sorun cıkardıgında vidasını gevşet tekrar ayarla, ama diskte böyle mi? rotor yamulur, pad eskir boşver uğraşma simdilik v frenin tadını cıkar.. Zorlu arazilerde yarış koşmadıgın sürece v-fren yeterli olacaktır.. Ama fren pabuçlarını kaliteli pabuçlarla degistirebilirsin, cok büyük bir etkisi olacaktır bu degisikligin..

5. Bisiklete ilave edebileceklerin, yoksa eğer suluk kafesi - suluk. Aksamları da sürme ihtimalin varsa ön-arka ışıklandırma.

Bunların haricinde kendi basının caresine bakmayı öğrenmen gerek =) yama takımı, pompa, ufak bir alyan takımı ve bunları koyabilecegin ufak bir sele altı canta edinebilirsin.

Bunlar aksesuarlar tabi... Bir de "GEREKENLER" diyebilecegim şeyler var; KASK, ELDİVEN ve GÖZLÜK.. Bunlar kendi iyiligin icin.. Kendini koruyabilmen icin..


Bu arada bisikletin tahminimce bu;

http://www.dorukbisiklet.com/wp-content/uploads/2010/03/bianchi-star.jpg

Gördügün gibi diskfrensiz kırmızı versiyonu da varmıs, için rahat etsin..


Bisikletinin tadını cıkarman dilegiyle Kanber, aramıza hoş geldin..


eRay
 
  • Beğen
Tepkiler: Komili
Teşekkür ederim Eray

İlerde inşallah aynı performansla daha seri çıkacağım bir bisikletim olur :) Öğreniyiz malum para mara yok...d

Hoşbuldum:) daha önce den girmek istiyordum siteye ama nedense bir türlü açamamıştım :)
 
keşke biraz araştırıp alsaydınız..bu fiyata işinizi görücekd aha iyi bir bisiklet bulunabilrdi
 
bu fiyata bianchinin pıoner modelinide alabilirdiniz keşke biraz araştırma yapılsaydı ama sen kafana takma ileride daha iyilerini alırsın

;)
 
çift amartisör gerçekten yoruyor...bir süre bence bununla idare etmelisin...ileride umarım cok daha iyilerine sahip olursun
 
Bende Star modelini kullanıyorum daha önceleri de amortisörlü bisiklet kullandım ama içlerinde en iyisi bu yokuş aşağı ve düz yolda gayet iyi bence ama yokuş yukarı sorun oluyor. bunun dışında bence arazide kendi sınıfında gayet iyi ve o fiyata alına bilecek en iyi bisikletlerden olduğunu düşünüyorum. ağır olmasının en büyük nedeni ise çelikle güçlendirilmiş gövdeden kaynaklanıyor sanırım... ben memnunun sonuçta profesyonelce bu işle uğraşmıyorum hobi olarak yapıyorum ve sürüş kalitesi acısından etrafımda gördüğüm bir çok arkadaştan daha iyi olduğumu düşünüyorum ve bundan dolayı bisikletimden çok memnunum...
 
  • Beğen
Tepkiler: Komili
baş kısmı okumadınız galiba :) benim haberim yokken dedim ve bisiklet alınacağını bile bilmiodum :D
 
murat aynen sana katılıyorum bisiklet bi yokuş yukarı sorun çıkartıyor ama yokuş aşağı mükemmel gidiyor :D bir de herkez amartisörlü yorar diyor ama ben başka amartisörlülere bindim onlarda daha fazla yoruluyorum ben bunun sebebini öğrensem iyi olur :)
 
Bianchi Starı bugün 170 Tl ye sattım ve Arkadastan salcano Assos aldım .. Gerçektende arada ki farkı anladım. Çift amortisörlü bisiklet almayın sakın..
 
@Kanber Gülhan

Cift amortisölü bisikletlere neden hakaret ediyorsun, sen cift amortisörlü bisikletin ne oldugunu biliyormusun da almayin diye haykiriyorsun, yapma öyle. Biz senin yeni aldigin salcano assos bisikletini almayin diye bagriyormuyuz? Hem buarada biz sana yinede hayrili olsun diyelim.
 
@murat cömez

hakaret etmiyorum kısaca almayın diyorum. Ne olduğunu da biliyorum 2 yıl boyunca sürdüm. Bana Salcano assos almayın diyebilirsiniz gerekçesini söyleyerek tabiki de. Zaten forumun amacı da fikir alış verişi değil mi Saygıyla dinlerim.
 
@Kanber Gülhan

Çift amortisörlü bisiklet almayın demek yerine , şehir içinde kullanmak için çift amortisörlü bisiklet almayın demek daha doğru :). Sonuçta ağır arazide sürecek birisi için çift amortisör çok iyidir.
 
@Kanber Gülhan

Ben senin aldigin bisikleti almayin demem, cünkü nasil bir sey oldugunu bilmiyorum ama 2 sene kullandigin bisiklet cift amotisörlü bisikletlerin en basit olan tarzi imis, bunu sen simdi iyi bir cift amortisörlü bisikletlen karsilastiramasinki. Cift amortisörlü bisikletin sürücüsü amortisölerin nerelerde kilidin nasil kulanidigini bilirse hic de yorulmaz. Tabiki amotisörler kilitli sistemse. Amortisör var 20-30 lira amortisör var 500-1000 lira, amortisörlü bisiklet var 15-20 kilo amortisörlü bisiklet var 10 kilo. Sen hakaret etmiyorum diyorsun ama almayin sakin demekle bisikleti kötülemis oluyorsun, kötülemek ne oluyor...???
 
Geri