suyunsesi
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 20 Mart 2007
- Mesaj
- 1.537
- Tepki
- 6.115
- Yaş
- 51
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Turgay
- Başlangıç
- 1979—80
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Diğer
- Kadro Model/Tip
- Alloy 6061 Endurance Kadro
- Bisiklet Marka
- Bisan
- Maşa
- Carbon
- Bisiklet Model
- Grand Tour Eco Sora
- Kadro Boyu (inç/cm)
- 52 cm
- Ön Aktarıcı
- SHIMANO, SORA FD-R3000
- Jant Boyu
- 28 Jant
- Arka Aktarıcı
- SHIMANO, SORA FD-R3000
- Aynakol
- SHIMANO, SORA FC-R3000 (50-34 T)
- Fren Sistemi
- V Fren
- Ön Fren
- SHIMANO, SORA BR-R3000
- Türü
- Amortisörsüz
- Çekiş Sistemi
- 2 x 10
- Arka Fren
- SHIMANO, SORA BR-R3000
- Garanti Durumu
- Garantisi Yok
- Vites Kolları
- SHIMANO, SORA BR-R3000
- Ruble
- Shimano CS-HG400-9S 11-34
- Zincir
- -
- Gidon
- Alloy
- Gidon Boğazı
- XLC 90 mm
- Sele
- Vader
- Sele Borusu
- Alloy
- Jant Seti
- ALEXRIMS RA30 622x14
- Lastikler
- Michelin Power All Season (700x28) (28 mm)
- Ağırlık
- 10,05 kg.
- Materyal
- Alüminyum
- Bulunduğu Şehir
- İstanbul (Avrupa)
- Kargo Seçenekleri
- Elden Teslim
- Fiyat
- 17500 TL
- Kullanım Süresi
- 3 yıl, 2700 km.
- Durumu
- İkinci El
- İletişim
- 0537 458 4337
2020 yılının yaz ayında sıfır satın aldım. Pandemiydi, hastalıktı, yağışlardı, çocukları okula götür getirdi derken çok kullanma fırsatım olmadı. 2700 (iki bin yedi yüz) küsür km. Hep ev içinde muhafaza edilmiş bir bisiklettir.
Bisikletimi yeni bir bisiklet aldığım için satıyorum. Bisiklet az kullanılmış ve temiz. Güncel sıfır fiyatlarına alışveriş sitelerden bakabilirsiniz.
Bir iki yerindeki kozmetik boya çiziği hariç hiç bir sorunu olmayan, tüm ayarlarını ve bakımlarını kendimin yaptığı sorunsuz çalışan bir bisiklettir.
Bisiklet üzerinde yaptığım değişiklikler; pedallar, gidon sargısı, gidon boğazı, ruble ve zincirdir.
- Gidon sargısını daha yumuşak olanla değiştirmek için yeniledim.
- Gidon boğazını uzanma mesafem artsın diye 80 mm yerine 90 mm yeni bi tane taktım.
- Rubleyi ise, 11/32 yerine yokuşlarda daha rahat olması adına 11/34 ile değiştirdim. Aktarıcı bacağı uzunluğu uyumlu olduğundan sorunsuz değiştirildi.
- Bisikletin pedallarını da yarı düz, yarı kilit pedal ile değiştirmiştim. (Orjinal düz pedalları duruyor). Bunun sebebi de spd ayakkabılar ile kilitleyerek kullanılabilmesi. Riskli yerlere geldiğinde kilitten ayırıp pedalın düz tarafını kullanıyorum, risksiz yerlerde ise tek hareketle pedalları kilipleyip bisikletle bütünleşiyorum. Ektra hız ve performans etkisi oluyor.
Bisiklet Endurance 52 kadro. (Görünen kadro birleşim kaynak izleri güzel traşlanmış ve temizlenmiş).
Kadro ölçülerini ekstradan sitesindeki ölçülerle karşılaştırarak bizzat ben kendim de ölçüp çizimini yaptım. Uzanma mesafesi diğer bisikletlerden bir tık uzun olduğunu belirtmeliyim. Bu sayede gidonun alt tarafından tuttuğunuzda öne doğru daha fazla uzanma ve eğilme sayesinde daha bir aerodinamik pozisyon alabiliyorsunuz.
Bisikletin maşası karbondur. Maşanın sağ bacağında (resimlerde görebilirsiniz), ufak bir sürtme çiziği mevcut. Bir de zincirin sürüşteki titreşimlerde arka sağ bacağa çarpması ile oluşan ufak zincir izi mevcut. Oraya da daha fazla iz ve çizik oluşmasın diye bir koruyucu cırt cırt koydum. (Yine resimlerde görebilirsiniz).
Not: Üstteki listedeki vites çekiş sistemi seçenekleri arasında 2x9 olmadığından otomatik 2x10 oluyor. Ancak bisiklet 2x9 vites oranlarına sahiptir.
Ek: İlk defa yol bisikletini deneyimlemek, yol bisikletine geçiş yapmak isteyenlere uygun bir bisiklettir.
Çünkü; tasarımında rahat ve dayanıklı anlamına gelen endurance kadro biçimi, titreşimleri bir nebze sönümleyecek karbon maşa ve yine titreşimleri bir nebze sönümleyecek 28 mm kalınlığında konfor odaklı lastikler kullanılmış.
SATILDI.
Bisikletimi yeni bir bisiklet aldığım için satıyorum. Bisiklet az kullanılmış ve temiz. Güncel sıfır fiyatlarına alışveriş sitelerden bakabilirsiniz.
Bir iki yerindeki kozmetik boya çiziği hariç hiç bir sorunu olmayan, tüm ayarlarını ve bakımlarını kendimin yaptığı sorunsuz çalışan bir bisiklettir.
Bisiklet üzerinde yaptığım değişiklikler; pedallar, gidon sargısı, gidon boğazı, ruble ve zincirdir.
- Gidon sargısını daha yumuşak olanla değiştirmek için yeniledim.
- Gidon boğazını uzanma mesafem artsın diye 80 mm yerine 90 mm yeni bi tane taktım.
- Rubleyi ise, 11/32 yerine yokuşlarda daha rahat olması adına 11/34 ile değiştirdim. Aktarıcı bacağı uzunluğu uyumlu olduğundan sorunsuz değiştirildi.
- Bisikletin pedallarını da yarı düz, yarı kilit pedal ile değiştirmiştim. (Orjinal düz pedalları duruyor). Bunun sebebi de spd ayakkabılar ile kilitleyerek kullanılabilmesi. Riskli yerlere geldiğinde kilitten ayırıp pedalın düz tarafını kullanıyorum, risksiz yerlerde ise tek hareketle pedalları kilipleyip bisikletle bütünleşiyorum. Ektra hız ve performans etkisi oluyor.
Bisiklet Endurance 52 kadro. (Görünen kadro birleşim kaynak izleri güzel traşlanmış ve temizlenmiş).
Kadro ölçülerini ekstradan sitesindeki ölçülerle karşılaştırarak bizzat ben kendim de ölçüp çizimini yaptım. Uzanma mesafesi diğer bisikletlerden bir tık uzun olduğunu belirtmeliyim. Bu sayede gidonun alt tarafından tuttuğunuzda öne doğru daha fazla uzanma ve eğilme sayesinde daha bir aerodinamik pozisyon alabiliyorsunuz.
Bisikletin maşası karbondur. Maşanın sağ bacağında (resimlerde görebilirsiniz), ufak bir sürtme çiziği mevcut. Bir de zincirin sürüşteki titreşimlerde arka sağ bacağa çarpması ile oluşan ufak zincir izi mevcut. Oraya da daha fazla iz ve çizik oluşmasın diye bir koruyucu cırt cırt koydum. (Yine resimlerde görebilirsiniz).
Not: Üstteki listedeki vites çekiş sistemi seçenekleri arasında 2x9 olmadığından otomatik 2x10 oluyor. Ancak bisiklet 2x9 vites oranlarına sahiptir.
Ek: İlk defa yol bisikletini deneyimlemek, yol bisikletine geçiş yapmak isteyenlere uygun bir bisiklettir.
Çünkü; tasarımında rahat ve dayanıklı anlamına gelen endurance kadro biçimi, titreşimleri bir nebze sönümleyecek karbon maşa ve yine titreşimleri bir nebze sönümleyecek 28 mm kalınlığında konfor odaklı lastikler kullanılmış.
SATILDI.
Dosyalar
-
IMG20240310105927.jpg365,9 KB · Okunma: 206
-
IMG20240310105935.jpg364,8 KB · Okunma: 201
-
IMG20240310105957.jpg163,8 KB · Okunma: 172
-
IMG20240310110017.jpg74,4 KB · Okunma: 151
-
IMG20240310110025.jpg288,1 KB · Okunma: 140
-
IMG20240310110044.jpg127,2 KB · Okunma: 136
-
IMG20240310110102.jpg269 KB · Okunma: 125
-
IMG20240310110112.jpg228,5 KB · Okunma: 111
-
IMG20240310110117.jpg256,2 KB · Okunma: 104
-
IMG20240310110136.jpg177 KB · Okunma: 92
-
IMG20240310111425.jpg120,2 KB · Okunma: 101
-
resim_2024-03-11_145453148.png178,8 KB · Okunma: 99
Son düzenleme: