Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan Grand Tour Satın Aldım

Merhaba arkadaşlar

105 setli olan Grand Tour modelinin arka aktarıcısı uzun bacak mı kısa bacak mı, bilgisi olan var mı?
 
Scudo
Merhaba arkadaşlar

105 setli olan Grand Tour modelinin arka aktarıcısı uzun bacak mı kısa bacak mı, bilgisi olan var mı?
%99 kisa bacaktır hocam.
 
  • Beğen
Tepkiler: tunsef
🤔 Şu pompayı basınç göstergeli olarak isteyeyim o zaman :komik:
Valla Bisan firmasinin bu seffafliginin hastasıyim. Koca uretim mudurusun , seni direk arıyorlar yada sosyal medyadan " jant seridi dandik cikti haci " diye yaziyolar.
Gerçekten taktire şayan durumlar.
Bisan musteri iletisim merkezine Ismail Abi'nin getirilmesini istiyorum.
 
Dur bakalım daha neler gorecegiz bu forumda? :D Jant seridinden sikayet eden mi dersin , vidalari neden siyah diyen mi dersin , papucu lastigi begenmiyen mi dersin :D

Abi madem siz girisimci olun ,herseyi o fiyata , en pahali donanimli uretinde alalim yani.

Nedir abi olay koskoca adamlar çocuk gbi mizmizlaniyor, cok eglenceli.

Bisiklet aldinsa orası burasi sorun çıkaracak... Yarin bugun lastik patladi diye Bisan'dan pompa ,ic lastik isteyenlerde cikar simdi valla.
İç lastik istedim aldım da. Bu benim hakkım durduk yere neden 2iç lastik parası veriyorum sıfır ürün almışım.
Umarım tüm bu aksiliklerin 10 katı başınıza gelir biz de size güleriz
 
İç lastik istedim aldım da. Bu benim hakkım durduk yere neden 2iç lastik parası veriyorum sıfır ürün almışım.
Umarım tüm bu aksiliklerin 10 katı başınıza gelir biz de size güleriz

İç lastik nerden istediniz acaba, ben de mızmızlanan bir koca adam olarak hakkımı yedirmek istemiyorum da, frenimi de değiştircem iç lastiğimi de alacağım. Hiç birini yapmazlarsa da geri iade edeceğim bisikleti.
 
Umarım tüm bu aksiliklerin 10 katı başınıza gelir biz de size güleriz

Yaşadığınız olaylar elbet hoş değil ama 2 katı yaşınızda olan hem de hiç tanımadığınız birisine bu tip bir temenni de bulunmak hoş değil resmen beddua etmişsiniz.
 
Hakkınızı savunmanızda sıkıntı yok. Ancak garanti şartlarını bilmekte fayda var. Sarf malzemesi garantiye girmez normalde. Patlayan iç lastik, dış lastik, fren teli, ne bileyim fren pedi vs. vs. Ama firma kendi hatasından dolayı patlayan lastiği müşteri memnuniyeti açısından degistiriyorsa bu güzel bir harekettir. Jantlarin nerdeyse tamamında bu kusur var görünen itibariyle, haklısınız bu yüzden.

Ama bisikleti iade ederim, hakkımdır ifadesine takıldım biraz. Eşim T. H. Heyeti raportörü olduğu için konuya biraz vakıfım, mesafeli satışlar hariç böyle bir hakkınız yok maalesef. Mesafeli satışlarda 15 gün içerisinde iade hakkınız var evet. Firma bu hakkınızı kullanmanıza müsaade etmezse konuyu hakem heyetine taşıyabilirsiniz. Olumlu karar çıktığında bile uygulamayıp mahkemeye veren firmalar mevcut, ben bir dava ile uğraşıyorum mesela şu anda.

Görerek bayiye giderek aldığınız bisiklet için konuşuyorum, bayinin iyi niyeti haricinde iade hakkınız mevcut değil.
 
Hakkınızı savunmanızda sıkıntı yok. Ancak garanti şartlarını bilmekte fayda var. Sarf malzemesi garantiye girmez normalde. Patlayan iç lastik, dış lastik, fren teli, ne bileyim fren pedi vs. vs. Ama firma kendi hatasından dolayı patlayan lastiği müşteri memnuniyeti açısından degistiriyorsa bu güzel bir harekettir. Jantlarin nerdeyse tamamında bu kusur var görünen itibariyle, haklısınız bu yüzden.

Ama bisikleti iade ederim, hakkımdır ifadesine takıldım biraz. Eşim T. H. Heyeti raportörü olduğu için konuya biraz vakıfım, mesafeli satışlar hariç böyle bir hakkınız yok maalesef. Mesafeli satışlarda 15 gün içerisinde iade hakkınız var evet. Firma bu hakkınızı kullanmanıza müsaade etmezse konuyu hakem heyetine taşıyabilirsiniz. Olumlu karar çıktığında bile uygulamayıp mahkemeye veren firmalar mevcut, ben bir dava ile uğraşıyorum mesela şu anda.

Görerek bayiye giderek aldığınız bisiklet için konuşuyorum, bayinin iyi niyeti haricinde iade hakkınız mevcut değil.

Böyle bir durumla karşılaşan arkadaşlar adına cidden çok üzgünüm. Biz almakta geciken arkadaşlar, en iyisi bisikleti teslim almadan önce satıcıya bu yanlışları anlatıp gerekli istekleri sıralayalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@Mustaac Bende merak ettim şimdi. Sizi bulmuşken sorayım. Şimdi ürünü görerek alıyoruz ama bazı şeyleri kullanmadan bilemeyiz. Bu durumda jantın kusurlu olduğunu kullanınca öğreniyoruz ve arızanın giderilmesini istiyoruz. Lastik patlaması garanti kapsamında olmayabilir ama janttan kaynaklı olursa düzeltmeleri gerekmez mi? Düzeltmedikleri takdir de iade edebilmemiz gerekmez mi?
 
@Mustaac Bende merak ettim şimdi. Sizi bulmuşken sorayım. Şimdi ürünü görerek alıyoruz ama bazı şeyleri kullanmadan bilemeyiz. Bu durumda jantın kusurlu olduğunu kullanınca öğreniyoruz ve arızanın giderilmesini istiyoruz. Lastik patlaması garanti kapsamında olmayabilir ama janttan kaynaklı olursa düzeltmeleri gerekmez mi? Düzeltmedikleri takdir de iade edebilmemiz gerekmez mi?
Hocam dediğim gibi jant ve jant nedeniyle patlayan lastik konusunda haklısınız. Yukarıda da belirttim, lastik değişikliği isteyebilirsiniz hakkınızdır. Bu kısım çocukça gelmiyor bana, hakkınızı savunmanızda bir beis yok.

Ancak bisikleti iade ederim ifadesi biraz fevri. Ürünün iadesini gerektirecek bir kusur yok ortada. Jant şeridi yüzünden lastik patladı ben ürünü iade etmek istiyorum dediniz, bayi ve/veya fabrika reddetti diyelim. Thh ne başvurmanız halinde onlar da satıcıyı haklı bulurlar. Bundan bahsediyorum.

Bir arkadaş Enrico/B+plus karşılaştırması yapmıştı yukarıda. Ikisi de Bisan'ın tedarikçi firmasının gönderdiği aynı gidon boğazı. Üzerindeki baskı farklı sadece. Geçen sene Enrico idi, bu sene Bisan+ yapmışlar. Bir değişiklik yok yani.
 
Bugün "Or Bisiklet" mağazasında Grand Tour Eco modelini yakından inceleme fırsatı buldum, çok beğendim açıkçası.
Özellikle kadro ve logo renk seçimlerini çok başarılı buldum.
52 ve 54 boylar vardı.
 
@Mustaac teşekkürler. Ama ben bu durumda Bisan gibi bir firmanın duyarsız kalacağını zannetmiyorum. Sonrası onlar için daha kötü sonuçlar doğurur.
 
@Mustaac teşekkürler. Ama ben bu durumda Bisan gibi bir firmanın duyarsız kalacağını zannetmiyorum. Sonrası onlar için daha kötü sonuçlar doğurur.
Kalmıyorlar zaten hocam. Normalde yükümlülükleri olmayan değişimleri bile yaptılar şimdiye kadar. Benim kullandığım 4.yerli marka içlerinde iletişim bakımından en iyisi açık ara. Uyumsuz gelen iç lastikler yerine Iki iç lastik, rica ile de bir gidon boğazı yolladılar bana.

Onceki bisikletim peugeot t11 idi. Hatalı üretim lastikleri ve yanlış tercih edilen ön aktarıcısı mevcuttu. Lastikler patladıkça değiştirdiler ama lastiklerin üretici garantisini kullanarak. Kendilerinden bir masraf yapmadılar yani. Ön aktarıcıyı ise maalesef değiştirmediler. Onu da değiştirmeleri gerekirdi. Salcano da parça değişimi yapmaları gereken bir açı ayarlı boğaz vardı, aylarca parça bekledim gelmedi bisikletçiye. Kendim uydurdum en sonunda. Bırakın mesaj atmayı ulaşmak bile imkansızdı. Carraro da ise garantiye hiç ihtiyaç duymadım. Ama onun da jantlar çok ses yapıyordu, kısa zamanda değiştirdim.
 
Son düzenleme:
Bugün "Or Bisiklet" mağazasında Grand Tour Eco modelini yakından inceleme fırsatı buldum, çok beğendim açıkçası.
Özellikle kadro ve logo renk seçimlerini çok başarılı buldum.
52 ve 54 boylar vardı.
Bu akşam ben de telefonla konuştum kendileri ile. Kısmetse yarın akşam gidiyorum. Anlaşırsak bir aksilik çıkmazsa alıp döneceğim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@oflaz triban 540'ta 105 yok muydu zaten? Arkadaşlar yazmış ama bence gereksiz bir yükseltme olur. Ben eski claristen 105 e geçtim farkları anlıyorum. Ama sizin geçiş bence çok gerekli değil.Büyük bir değişiklik değil. Yani kadro tipi değişse onu da anlarım. (endurance to aero gibi)
Tabii bu işi tamamen mantık çerçevesine oturtmak da mümkün değil aslen😀
Tiagra set ama esas fark bendeki flat bar, şimdi dropbara dönmeye çalışsam, sti kollar, dropbar, gidon bandı derken yaklaşık 1600₺yi göze almak lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Valla Bisan firmasinin bu seffafliginin hastasıyim. Koca uretim mudurusun , seni direk arıyorlar yada sosyal medyadan " jant seridi dandik cikti haci " diye yaziyolar.
Gerçekten taktire şayan durumlar.
Bisan musteri iletisim merkezine Ismail Abi'nin getirilmesini istiyorum.

Zaten piyasaya yayılırsa bu çalışanların sayesinde olacak. Bayilerin seni umursamadığı durumda bisan çözüm sunuyor. Hele ki Ali Bey'in çok yardımını gördük onlar olmasaydı ben çoktan iade faturasını kestirmiştim. :D Şu nakliye durumu çözülünce ben de rc9900 konusunu açıp incelemesini yazacağım.
 
Son düzenleme:
@oflaz fb ise iş değişir tabii..
 
yeni şerit taktırdım bu akşam inşallah bir daha patlama sorunu yaşamam, bayi de bisanın kendilerini aradığını ve lastik patlama ile ilgili bilgi verdiklerini söyledi.Herhangi bir ücrette almadılar sağolsunlar.
 
Yaşadığınız olaylar elbet hoş değil ama 2 katı yaşınızda olan hem de hiç tanımadığınız birisine bu tip bir temenni de bulunmak hoş değil resmen beddua etmişsiniz.
sorun degil, arkadas iade etsin genc bir kardesimiz zaten. Onun yerine salkano ng 650 alir kalan parayla da guzel bir cep telefonu alir mis gibi .
İç lastik istedim aldım da. Bu benim hakkım durduk yere neden 2iç lastik parası veriyorum sıfır ürün almışım.
Umarım tüm bu aksiliklerin 10 katı başınıza gelir biz de size güleriz
Bende de var yol bisikleti. Iki kere patladi lastigim bir senede . Mal italyan mali smdi İtalya'ya mail cek bilmem ne uzun iş. Vazgeçtim
 
Geri