Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet bagajı nasıl seçilir, çanta ve eşyalar nasıl yüklenir?

.. . Topeak r2 ürünü, karbon bisikletlerde bağlantı noktalarından dolayı bana güven vermedi....
Ürün sayfasında da belirtilmiş:
(link)

*TetraRack is not recommended for carbon forks and seat stays
*TetraRack series racks are not compatible with front or rear mounted V-Brake type systems.
 
Scudo
Ürün sayfasında da belirtilmiş:
(link)

*TetraRack is not recommended for carbon forks and seat stays
*TetraRack series racks are not compatible with front or rear mounted V-Brake type systems.
Evet oyle bir dezavantaji var ama zaten yüklü gideceksek carbon bisiklet hicbirsekilde saglikli degil bagaj takmaya diye dusunuyorum. Carbonlar icin en sagliklisi saddlebag gene. Ortlieb markasininkiler saglam duruyor. Sallanmiyorlar pek.
 
Karbona uygun fiyatı zevke getiren bagaj buyrun:(link)
 
Karbona uygun fiyatı zevke getiren bagaj buyrun:(link)

Onun da resmi sitesinde karbon kadroya uygun olmadığı yazıyor: (link)
"not suitable for carbon frames and not suitable for transporting child seats"
1728935295058.png

Aslında her ürünün sitesine bakmaya bile gerek yok. Karbon kadro bagaja uygun tasarlanmadıkça orasından burasından uydurulmuş bagajlar riskli.
 
  • Üzgün
Tepkiler: Sinyor
Onun da resmi sitesinde karbon kadroya uygun olmadığı yazıyor: (link)
"not suitable for carbon frames and not suitable for transporting child seats"
322296 dosyayı görüntüle

Aslında her ürünün sitesine bakmaya bile gerek yok. Karbon kadro bagaja uygun tasarlanmadıkça orasından burasından uydurulmuş bagajlar riskli.
Bunun karbona ne zararı olacak anlamıyorum. Cırcır bantlı sistem sonuçta. Asıl mesele bence kullanıcılarin çok ağırlık bindirmelerinden korkuyorlar. Ve karbon için yasak diyorlar. Bir Nevi, bu bagaj yüzünden kadrom patladı gibisinden dönüt almamak için.
 
Bunun karbona ne zararı olacak anlamıyorum. Cırcır bantlı sistem sonuçta. Asıl mesele bence kullanıcılarin çok ağırlık bindirmelerinden korkuyorlar. Ve karbon için yasak diyorlar. Bir Nevi, bu bagaj yüzünden kadrom patladı gibisinden dönüt almamak için.
Karbon fiber kuvvetin / darbenin gelmesi gereken yönde dayanıklı ama tasarımına uygun olmayan yönden uygulanan kuvvete / gelen darbeye karşı dayanıksız. Örneğin bir karbon bisiklet yana devrildiğinde kadro doğrudan darbe alırsa kırılabilir. Ayrıca karbon kadrolar aşırı sıkıştırmaya da aşırı esnetmeye de kıvırmaya da döndürmeye de gelmez, o yüzden güçlü sıkılması gereken kelepçelerden kaçınmak, hem sıkan hem esneten parçalarda (mesela furç çektirmesi) sıkma kuvveti sınırını aşmamak, dikey dayanım için tasarlanmış parçaları esnetecek, döndürme kuvveti uygulayacak montajlardan da kaçınmak lazım. Bazı kadrolarda bazı kısımların elle bastırınca bile esnediğini görebilirsiniz. Özetle, karbon kadro olması gerektiği gibi kullanılmalı, tasarımına uygun olmayan etkenlerden korunmalı.
 
Geri