üyesi olmaya hazırım, başkanı seçeriz beraber. en büyük zevklerden biri de budur. ayağını maşayla ön teker arasına sıkıştırıp ön tekeri kaydırmak. yüksek hızlarda önerilmez tepetakla olup asfaltı öpmek an meselesi. daha da kötüsü koltuğun enseye çarpması ve dirseklerim gibi çizilmiş özgüven.
7-8 yasinda falandim toprak yolda son surat inerken frenlerin tutmadigini farkettim.. (bisiklet benim.degildi) on tekere ayagimi koyup durayim dedim ayagimi bir.soktum araya ne oldugunu anlamadan havada iki uc takla attim.. Asagi kadar suruklendim.. Tum sirtim.kan icindeydi.. Tavsiye etmem...
Ufakken başıma gelmişti büyük bir abinin önündeydim eve gidiyorduk epeyi hızlıydık bacaklarım ağrımıştı ne olduysa bi anda yerde sürünürken buldum kendimi bir kaç saniye sonra bacağıma bisiklet düştü 2 mizdede birşey yoktu ama epeyi korkmuştum
O kadarda kanamadı,belki de ben yanlış hatırlıyorumdur kana olayında.Ama izi hala var,yeni yeni kapanıyor.Ahh Hüseyin yaktı beni .Arkadaşın bisikleti idi.
Ben bu tarzda ve bana ait hata yüzünden hiç takla atamadım. İki kere takla attım, ikisinde de rögar kapakları anormal derecede aşağıda olduğu içindi. Birinde hasar kadro çiziği dışında yoktu, diğerinde dikine yamulan bir jant ve 17 jant teli kırığı vardı. Dernek dışı kaldık galiba.
maşaya ayak sıkıştırmadım ama maşayı kırmışlıgım vardır 12 yaşlarında
% 7-8 egimli yokuştan inerken amortisorleri kontrol amaçlı bi yaylandırayım derken ön maşanın kadrodan ayrılması, dirsekte ve bacagımda oluşan yarıklar
13-14 yaşlarında arka tekerin iki yanında amortisörü olan bir bisikletim vardı.. fren yapayım derken ayağı kaptırdım iki amortisörün arasına girdi bileğe kadar döndü içerde.. yerdeydim. nizamiyedeki asker abi koştu geldi çıkarttı ayağımı kalktım sonra devam ettim