Merhaba değerli bisiklet sever dostlar. Elimden yaralanmam dan dolayı geldiğinden beri bir türlü binmek, tecrübe edinmek nasip olmayan Canyon a sonunda zor da olsa binebildim. Beni tanıyan arkadaşlar MTB kullanıcısı olduğumu bilirler. İlk defa yol bisikleti sürüş deneyimim olduğu için tecrübelerimin az da olsa yol göstereceğine inanıyorum.
Toplam ağırlık 7,6 Kg
Bence;
MTB çakıllı, bozuk yol ve dere tepe içindir. (Eskiden düz yol da vardı maddeler arasında)
Yol bisikleti ise yol için.. (Hafif bozuk yollarda da kullanılabilir)
Diğer bisikletleri saymıyorum çünkü türü adında bile var. Ör: Şehir bisikleti gibi..
Yoldaki darbelerin "bana göre çok azını" absorbe ediyor. Elbette karbon maşalı yol bisikletleri için söylüyorum.
Öyle sanıldığı gibi çıt kırıldım, narin bisikletler değiller. Düzgün olmayan bozuk yollarda bile MTB kadar dayanımı olan bisikletmiş. Düz yola geçtiğimde ise inanılmaz yüksek hızlara kısa sürede çıkıyor. Kontrolü hiç de zor değil. Hatta bir çok sürüş açısı olması bence uzun yolda bir avantaj.
Yol bisikletinde rampa çıkılmaz diyen kişilere kesinlikle ama kesinlikle katılmıyorum.
Aynakol: 52 - 42 - 30
Ruble: 11 - 25
2x4 vites ile tempolu bir şekilde çıktım. MTB den çok daha az yorulduğumu söyleye bilirim.
Sürüş ergonomisi için bisikletin kusursuz bir şekilde ayarlanması gerekiyor. Aksi taktirde bedenin ağrı çekeceği yada ciddi kas yorulmasına maruz kalacağını unutmamak gerekiyor. (Kısa mesafelerde bile) Resimlere geçmeden önce söylemek istediğim son şey, Yol bisikleti kullanmak güzel bir duygu. İnsanı farklı bir açıdan özgür hissettiriyor. Endişelendiğim tek şey bu güne kadar gittiğim hiç bir yolda, sokakta mazgalların nerelerde olduğuna bakmamış olduğumu fark ettim. 700x23C teker bu konuda tedirgin olmam gerektiğini sürekli hatırlatıyor. Kıssadan hisse yol bisikleti alınır mı? Kesinlikle evet..
@Murat Cömez e buradan bir kere daha bu kıymetli hediyesi için teşekkür etmek istiyorum.
Beğeni ve yorumlarınızın dışında lütfen eleştirilerinizi de esirgemeyin!..
Toplam ağırlık 7,6 Kg
Bence;
MTB çakıllı, bozuk yol ve dere tepe içindir. (Eskiden düz yol da vardı maddeler arasında)
Yol bisikleti ise yol için.. (Hafif bozuk yollarda da kullanılabilir)
Diğer bisikletleri saymıyorum çünkü türü adında bile var. Ör: Şehir bisikleti gibi..
Yoldaki darbelerin "bana göre çok azını" absorbe ediyor. Elbette karbon maşalı yol bisikletleri için söylüyorum.
Öyle sanıldığı gibi çıt kırıldım, narin bisikletler değiller. Düzgün olmayan bozuk yollarda bile MTB kadar dayanımı olan bisikletmiş. Düz yola geçtiğimde ise inanılmaz yüksek hızlara kısa sürede çıkıyor. Kontrolü hiç de zor değil. Hatta bir çok sürüş açısı olması bence uzun yolda bir avantaj.
Yol bisikletinde rampa çıkılmaz diyen kişilere kesinlikle ama kesinlikle katılmıyorum.
Aynakol: 52 - 42 - 30
Ruble: 11 - 25
2x4 vites ile tempolu bir şekilde çıktım. MTB den çok daha az yorulduğumu söyleye bilirim.
Sürüş ergonomisi için bisikletin kusursuz bir şekilde ayarlanması gerekiyor. Aksi taktirde bedenin ağrı çekeceği yada ciddi kas yorulmasına maruz kalacağını unutmamak gerekiyor. (Kısa mesafelerde bile) Resimlere geçmeden önce söylemek istediğim son şey, Yol bisikleti kullanmak güzel bir duygu. İnsanı farklı bir açıdan özgür hissettiriyor. Endişelendiğim tek şey bu güne kadar gittiğim hiç bir yolda, sokakta mazgalların nerelerde olduğuna bakmamış olduğumu fark ettim. 700x23C teker bu konuda tedirgin olmam gerektiğini sürekli hatırlatıyor. Kıssadan hisse yol bisikleti alınır mı? Kesinlikle evet..
@Murat Cömez e buradan bir kere daha bu kıymetli hediyesi için teşekkür etmek istiyorum.
Beğeni ve yorumlarınızın dışında lütfen eleştirilerinizi de esirgemeyin!..