Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Teşekkürler, bir şey daha soracaktım, unuttum.
Boyunuz kaç ve kaç kadro aldınız?

Benim ibre sportive 330'a dönmek üzere. Gerçi ikisini de canlı görmedim, belki canlı gördüğümde daha net bir karar verebilirim

Benim ibre sportive 330'a dönmek üzere. Gerçi ikisini de canlı görmedim, belki canlı gördüğümde daha net bir karar verebilirim
Sıfır alacaksanız eğer 2021 kadrosunu bir görün derim. Şu an sitedeki görseller 2020 modellere ait. Yeni kadroda geometri farklı.
 
Scudo
Tesekkūrler.Evet çok memnunum.Bir ōnceki bisikletim le hemen hemen aynı ōzellikleri taşıyor ama bu daha hafif ve yormuyor ve nedense sūrūşū daha bı gūven veriyor.Kesinlikle tavsiye ederim.Bīsīketcimde çok beğendi👍
 
Ben de geçen hafta Cumartesi kadro boyu 48 olan sportive 324 modelini aldım.2021 modellerde kadro yapısında değişiklik var.bisikletin alın borusu 5 cm uzamış. bir de yükseklik ayarlı gidon boğazı değişmiş 2021 modellerde. boyum 176 cm ve iç bacak boyu 79 cm. 48 kadro tam kalıp gibi oldu. Bisikleti 10 gündür aktif kullanıyorum ve çok memnunum.Alır almaz biraz da yaştan dolayı 48/38/28 olan aynakolu 42/34/24 aynakol ile değiştirtdim. Bu aynakol benim için özellikle yokuşlarda çok daha efektif bir sürüş sağladı.🧿
91223885-FF14-402D-950A-98EB6D16D861.jpeg
 
Son düzenleme:
@TanerHoca
Hayırlı olsun güle güle kullanın o bisiklete 2.10 lastik takılabilir mi istesek.
 
@gzantp teşekkürler. Jantlar ve maşa aralıkları teknik olarak 2.10 ölçüsünü destekler mi emin değilim. Ancak 1.75 e kadar takılabilir gibi. Kaldı ki eğer konfor amaçlı düşünüyorsanız benim lastikler 1.50 ve yeterince konforlu bence.
 
Herkese selamlar, Carraro Sportive 227 kullanıcısıyım. Bu yaz dağ, bayır gezmek istiyorum. Ancak malum üstündeki lastiklerle 100 metre gidemem oralarda. 700c x 35 ölçülerinde hem toprakta hem de asfaltta kullanabileceğim lastik önerisi olan olur mu acaba?
Sevgiler
 
Merhaba, ben de trx 8600(deore)ile sportive 330 arasında kaldım. Öncelikli olarak 15 20 günlük kamplı turlar için düşünüyorum.Hoş, ikisini de bulamıyorum. Birkaç sorum var,cevaplarsanız sevinirim:
-Deore var deore var,değil mi, XT arka aktarıcı daha üst bir model sanırım. Yaptığım uzun araştırmalar sonucunda deore,hatta XT aktarıcılı bir bisikletle yokuştur,düzdür, yüklüdür, yüksüzdür ; istediğim zaman vitesi sorunsuz değiştirebiliyor, diye düşünüyorum. Zincir atma falan olmaz,sanırım. Yanılıyor muyum?
-Ön ve arkada bagaj için delikler mevcut mu?
- V park ayağı, yani çatal park ayağı için uygun mu,aynakol altına böyle bir ayaklık için uygun delikler var mı?
- Çamurluk için önde ve arkada uygun delikler var mı?
Diğer sorulara arkadaşlar cevap vermiş hocam. XT üst model evet, ön arka çamurluk delikleri ve bagaj delikleri mevcut. V park ayağı için Sportive 330 - 2020 Model de park ayağı takmak için bir yer yok. Fakat V park ayağı şart mı derseniz bence şart değil. Kendi ayaklığı oldukça güçlü. Tur bisikleti için oldukça uygun bir bisiklet diyebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: everhard
Merhabalar, SPORTIVE 328 28" 27-V HD model ile aranıza katıldım. Su an için bir birşey söyleyemem. Çok yeni olduğu için yapacağım yorumlar yanlış yorumlamalara sebep olabilir.
 
Arkadaslar bende yeni bisiklet olayına gireceğim,son noktada sizden bir tavsiyeye ihtiyacım var, son olarak carraro sportive 327 karar kıldım gibi gibi tek git gelim giant escape 3 de takılı kalıyorum ama fiyat performansı olarak carraro ağır basıyor. Boyum 1,81 iç bacak boyum 80 cm , 52 kadro carraro 327 düşünüyorum. Bu konuda deneyimlerinize ihtiyacım var.teşekkürler
 
Arkadaslar bende yeni bisiklet olayına gireceğim,son noktada sizden bir tavsiyeye ihtiyacım var, son olarak carraro sportive 327 karar kıldım gibi gibi tek git gelim giant escape 3 de takılı kalıyorum ama fiyat performansı olarak carraro ağır basıyor. Boyum 1,81 iç bacak boyum 80 cm , 52 kadro carraro 327 düşünüyorum. Bu konuda deneyimlerinize ihtiyacım var.teşekkürler
Tamam Giant kaliteli marka ama (link) dediği de 6061 alüminyum diye geçiyor burada malzeme dışında işleme farkı olur ama ne kadar fark yaratır tartışılır. Carraro da küçük bir marka değil benim gözümde. Aynı paraya 7005 alüminyum falan olsa derdik ki bunu alın kadro farkı olsun. Ben olsam Carraro 327 alırım. Üstündeki parçalar daha kullanışlı bence. Yine de son karar sizin, Giant da üzmez Carraro da. Sadece üstündeki parçaların seviyesine göre yorumladım diyelim.
Edit: 52 kadro da uyar sanırsam.
 
Herkese bayramlar dilerim öncelikle..Carraro Sportive 220 bisikletimde sele den gıcırdama sesi geliyor son dönemde ve beni rahatsız etmeye başladı.nasıl kesebiliriz fikri olan var mı ?
 
Herkese bayramlar dilerim öncelikle..Carraro Sportive 220 bisikletimde sele den gıcırdama sesi geliyor son dönemde ve beni rahatsız etmeye başladı.nasıl kesebiliriz fikri olan var mı ?
Sele borusunu biraz yukarı aşağı oynatın, geri bacak boyunuza göre konumlandırıp biraz daha iyi sabitleyin. Kesilmezse selenin kendi alyanını biraz gevşetin ama ayarı kaybetmeyin tekrar iyice sabitleyin kesilecektir. Carraro'm olmasa da bendeki gıcırtıyı ve tıkırtıyı böyle çözmüştüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erenovich
Tamam Giant kaliteli marka ama (link) dediği de 6061 alüminyum diye geçiyor burada malzeme dışında işleme farkı olur ama ne kadar fark yaratır tartışılır. Carraro da küçük bir marka değil benim gözümde. Aynı paraya 7005 alüminyum falan olsa derdik ki bunu alın kadro farkı olsun. Ben olsam Carraro 327 alırım. Üstündeki parçalar daha kullanışlı bence. Yine de son karar sizin, Giant da üzmez Carraro da. Sadece üstündeki parçaların seviyesine göre yorumladım diyelim.
Edit: 52 kadro da uyar sanırsam.
Yorumlar biraz öznel. O ne kadar fark yaratır dediğiniz mühendislik en basitinden 2 kg dan fazla ağırlık farkına sebep olmuş. Bu fark az mıdır, çok mudur tartışılır. 7005 alüminyumu tercih eden premium bisiklet firması sayısı az; bu da sıkça yapılan 7005 > (kalitelidir) 6061 algısı yıkmak için bir ölçüttür. Yine de bunu da tartışabilirsiniz.
Lütfen bilmediğimiz konularda, kulaktan dolma dışarıdan duyma bilgilerle yorum yapmayalım, bunu ise hiç tartışmayalım.
@wolfskii
Carraronun ağırlığı giant tan 2 kg dan daha fazla. Carraro da kullanılan setler daha hafif olmasına rağmen. Sebepleri tartışılır.
227 f/p olarak standart bir kullanıcıyı tatmin edecek bir bisiklet. Ama ileride ben bu bisikleti güncelleyeyim, komponentleri yükselteyim derseniz yatırım yapılacak bir kadrosu yok.
Giant Escape 3 te ise böyle bir kadro mevcut. Ama kullanılan komponentler daha düşük.
Sizin gibi bisiklet sporuna ilk defa girecek birinin cararoyu tercih etmesi mantıklı bence. Keyifli pedallamalar.
 
  • Beğen
Tepkiler: wolfskii
Yorumlar biraz öznel. O ne kadar fark yaratır dediğiniz mühendislik en basitinden 2 kg dan fazla ağırlık farkına sebep olmuş. Bu fark az mıdır, çok mudur tartışılır. 7005 alüminyumu tercih eden premium bisiklet firması sayısı az; bu da sıkça yapılan 7005 > (kalitelidir) 6061 algısı yıkmak için bir ölçüttür. Yine de bunu da tartışabilirsiniz.
Lütfen bilmediğimiz konularda, kulaktan dolma dışarıdan duyma bilgilerle yorum yapmayalım, bunu ise hiç tartışmayalım.
@wolfskii
Carraronun ağırlığı giant tan 2 kg dan daha fazla. Carraro da kullanılan setler daha hafif olmasına rağmen. Sebepleri tartışılır.
227 f/p olarak standart bir kullanıcıyı tatmin edecek bir bisiklet. Ama ileride ben bu bisikleti güncelleyeyim, komponentleri yükselteyim derseniz yatırım yapılacak bir kadrosu yok.
Giant Escape 3 te ise böyle bir kadro mevcut. Ama kullanılan komponentler daha düşük.
Sizin gibi bisiklet sporuna ilk defa girecek birinin cararoyu tercih etmesi mantıklı bence. Keyifli pedallamalar.
Bilmediğim konuda konuşmayı sevmem. Üstüne bu şekilde konuşmuşsam mahçup hissederim. Daha iyi, daha somut bilgi olduğu sürece bana söz düşmez. Fakat şunu da belirtmek gerekir, 327 modelinden bahsedilmiş. Ağırlık farkı 2 kg olacaksa hidrolik fren, çelik maşa, ekstra bagaj demiri falan gerekmez miydi? Yorumunuz için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Sele borusunu biraz yukarı aşağı oynatın, geri bacak boyunuza göre konumlandırıp biraz daha iyi sabitleyin. Kesilmezse selenin kendi alyanını biraz gevşetin ama ayarı kaybetmeyin tekrar iyice sabitleyin kesilecektir. Carraro'm olmasa da bendeki gıcırtıyı ve tıkırtıyı böyle çözmüştüm.

Üstat denedim seleyi bir tık yukarı kaldırdım fakat şiddetli gıcırdama devam ediyor..Biraz gevşekken düşme problemi oluyordu selede seyir halindeyken bende sıkılaştırdım şimdi düşmüyor ama ses yapıyor bu seferde
 
Üstat denedim seleyi bir tık yukarı kaldırdım fakat şiddetli gıcırdama devam ediyor..Biraz gevşekken düşme problemi oluyordu selede seyir halindeyken bende sıkılaştırdım şimdi düşmüyor ama ses yapıyor bu seferde
Selenin altındaki alyanı sıkmayı denediniz mi? Onunla da olmuyorsa bisikletçiye gösterin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erenovich
Bilmediğim konuda konuşmayı sevmem. Üstüne bu şekilde konuşmuşsam mahçup hissederim. Daha iyi, daha somut bilgi olduğu sürece bana söz düşmez. Fakat şunu da belirtmek gerekir, 327 modelinden bahsedilmiş. Ağırlık farkı 2 kg olacaksa hidrolik fren, çelik maşa, ekstra bagaj demiri falan gerekmez miydi? Yorumunuz için teşekkürler.
Ağırlık farkı kadro ve jantlardan büyük ölçüde. Ben de nezaketiniz için teşekkür ederim. Carraronun bisikletleri genelde ağır oluyor. Ama yerli firmalar içinde sistemi oturmuş tek marka bana göre.
 
  • Beğen
Tepkiler: ExKyotoo
Carraro bisikletlerin ağırlık bilgisini mevcut en ağır dış lastik, park ayağı ve pedalları ile birlikte veriyor hatta ön arka reflektörü bile dahil ediyor. Diğer markaların çoğu hafif lastikler ile birlikte ayaksız ve pedalsız ağırlık bilgisi veriyor.
14.1 kg dediği bisikletin normal ağırlıktaki lastikler le aksesuarsız ve pedalsız Ağırlığı 12 kg.
Üstelik kullandığı jant takımları son derece ağır.
 
  • Beğen
Tepkiler: everhard
Geri