Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Merhaba arkadaslar araniza yeni katılmış bulunmaktayım.Antalyada ikamet etmekteyim.Sehir bisikleti konusunda uzun süren bir bisiklet arayışından sonra gerek stok sorunu gerek fiyatların artması üzücü olsada sonunda aradığım modeli (Sportive 225) buldum.Boyum 173,bacak boyum 78, stok/fiyat probleminden dolayı 46cm kadro bulabildim.Umarım uygun kadro seçimi olmuştur.Bu arada çocukluktan sonra ilk bisiklet deneyimim olucak.Tavsiyelerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım olucak.Kargo bugün elime ulaştı.Pazartesi kurulumunu yaptıracağım nasipse.Sele arkası model uyumlu bir bagaj aramaktayım.Tavsiye ve fikirleriniz olursa çok memnun olurum
 
Scudo
Merhabalar. Birkaç yıllık carraro flexi 121 kullanıcısıyım. Günlük sürüşümün 50 km'ye yaklaşması ve bu mesafenin katlanırla zahmetli olması nedeniyle şehir bisikleti almaya karar verdim. Birkaç haftadır sportive serisini araştırarak ve siz değerli kullanıcıların yorumlarını okuyarak 324 serisinde karar kıldım. Bütçe ayırabilirsem 328 daha iyi tercih olacaktır tabi ki. Maalesef birkaç gün önce her modele ortalama 1000 lira zam gelmiş. Hem bu bilgiyi sizinle paylaşmak hem de bir selam vererek bu kulüpte yer almak istedim. Bisikletle kalın.
 
  • Beğen
Tepkiler: TanerHoca
Merhaba arkadaslar araniza yeni katılmış bulunmaktayım.Antalyada ikamet etmekteyim.Sehir bisikleti konusunda uzun süren bir bisiklet arayışından sonra gerek stok sorunu gerek fiyatların artması üzücü olsada sonunda aradığım modeli (Sportive 225) buldum.Boyum 173,bacak boyum 78, stok/fiyat probleminden dolayı 46cm kadro bulabildim.Umarım uygun kadro seçimi olmuştur.Bu arada çocukluktan sonra ilk bisiklet deneyimim olucak.Tavsiyelerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım olucak.Kargo bugün elime ulaştı.Pazartesi kurulumunu yaptıracağım nasipse.Sele arkası model uyumlu bir bagaj aramaktayım.Tavsiye ve fikirleriniz olursa çok memnun olurum

Bence kadro boyu size tam olur.
Bagaj için birkaç sayfa önce şunları paylaşmıştım: Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü
Alacığınız bagajın disk fren uyumlu olduğuna dikkat edin. 225'te bagaj montaj delikleri olduğu için bence sele borusuna monte edilenler yerine tam montajlı bagaj kullanmak daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: abdullah007
tavsiyeniz icin çok teşekkür ediyorum bunu dikkate alacağım :)
 
Sportive 328 mevcut. Aldığım günden beri seleye alışırım diyerek çok fazla üstüne düşmesem de artık alışmakla alakalı olmadığını düşünüyorum. Tayt ile bir nebze olsun ağrıyı azaltsamda değiştirmem gerekiyor. Sizde durum nasıl arkadaşlar.
 
Sportive 328 mevcut. Aldığım günden beri seleye alışırım diyerek çok fazla üstüne düşmesem de artık alışmakla alakalı olmadığını düşünüyorum. Tayt ile bir nebze olsun ağrıyı azaltsamda değiştirmem gerekiyor. Sizde durum nasıl arkadaşlar.
Bende de 327 var. Yeni aldım. 3 gün üst üste bindim. Sürüş bittikten sonra seleden zor kalkıyorum. Alışılmıyor diyorsanız değiştiren biri varsa tavsiye alabiliriz.
 
Herkese selamlar. Henüz forumda yeniyim ve Sivas'tan aranıza katılıyorum. Ben sportive 220 almayı düşünüyorum ama bu bisikleti arada bir dağ bisikleti gibi de kullanabilir miyim acaba? genelde asfaltta sürsem de 50 km sürüyorsam 10-15 km si patikalar vs oluyor. Bu durumda 220 mantıklı bir seçim mi olur? Carrarro Force 700 de almayı düşündüğüm diğer bisiklet ama çok kararsızım anlayacağınız gibi.
 
Herkese selamlar. Henüz forumda yeniyim ve Sivas'tan aranıza katılıyorum. Ben sportive 220 almayı düşünüyorum ama bu bisikleti arada bir dağ bisikleti gibi de kullanabilir miyim acaba? genelde asfaltta sürsem de 50 km sürüyorsam 10-15 km si patikalar vs oluyor. Bu durumda 220 mantıklı bir seçim mi olur? Carrarro Force 700 de almayı düşündüğüm diğer bisiklet ama çok kararsızım anlayacağınız gibi.

220'yi sürmediğim yer kalmadı. Dağda, bayırda, çamurda, asfaltta.. Sağ olsun her yerde eşlik etti.
 
220'yi sürmediğim yer kalmadı. Dağda, bayırda, çamurda, asfaltta.. Sağ olsun her yerde eşlik etti.
Cevabınız için çok teşekkür ederim. İçim biraz rahatladı açıkçası. Şu an Castello Tippo model eski olmasına rağmen hala sağlam(1999 yılında alınmış olmasına rağmen tüm vites sistemleri hala ilk günkü gibi çalışıyor) ve sürüşü zevkli bir bisikletim var ama yaşlandı her ne olursa olsun. Aradığım bisiklet de hem onun kadar atik(eski olmasına rağmen hem çok hafif hem de dişli oranları günümüz dağ bisikletleri gibi değil çok daha büyük dişlileri var) hem de sağlam olsun diye düşünüyorum. 220de tek korkum ince lastikler. bu yüzden Force 700 bir alternatif olarak duruyor ama Force 700 biraz hantal kalıyor sanırım zaten. Yarın bir kez daha dolaşacağım mağazaları. Şu an aklım %80 220 den yana.
Tekrardan yorumunuz için teşekkür ederim.
 
Herkese selamlar. Henüz forumda yeniyim ve Sivas'tan aranıza katılıyorum. Ben sportive 220 almayı düşünüyorum ama bu bisikleti arada bir dağ bisikleti gibi de kullanabilir miyim acaba? genelde asfaltta sürsem de 50 km sürüyorsam 10-15 km si patikalar vs oluyor. Bu durumda 220 mantıklı bir seçim mi olur? Carrarro Force 700 de almayı düşündüğüm diğer bisiklet ama çok kararsızım anlayacağınız gibi.
Amasorsuz gravel ile sürüyorum ben o yollarda. Dağa bile girdiğim oldu furs kapağını catlattım :D lastik basıncını indirip birazda dikkatli sürünce yine birşey olmuyor
 
Herkese selamlar. Henüz forumda yeniyim ve Sivas'tan aranıza katılıyorum. Ben sportive 220 almayı düşünüyorum ama bu bisikleti arada bir dağ bisikleti gibi de kullanabilir miyim acaba? genelde asfaltta sürsem de 50 km sürüyorsam 10-15 km si patikalar vs oluyor. Bu durumda 220 mantıklı bir seçim mi olur? Carrarro Force 700 de almayı düşündüğüm diğer bisiklet ama çok kararsızım anlayacağınız gibi.
1 yıldır sportive 220 kullanıyorum ara ara vakitlerde. Toprak yolda sürebilirsin ama hoplayıp zıplama yapmamalısın. Sorun olmaz. Ama altında mtb varmış gibi sürersen jantlar tehlikeye girer sorun çıkar.
 
WhatsApp Image 2022-06-14 at 14.34.38.jpeg


Merhaba herkese, 227 ve 226 aldım. Fakat 227' nin ayarlı gidon boğazını ne kadar sıkarsam sıkayım yine de ufak tefek çıtırtılar geliyor, nasıl engellerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Eskici
1 yıldır sportive 220 kullanıyorum ara ara vakitlerde. Toprak yolda sürebilirsin ama hoplayıp zıplama yapmamalısın. Sorun olmaz. Ama altında mtb varmış gibi sürersen jantlar tehlikeye girer sorun çıkar.
Zaten merdiven inmek veya çok yüksek engebeli yerlerden geçmek gibi şeyleri mtb sürerken de yapmıyordum. işte klasik patika yollar ve hani biraz daha bozuk asfaltsız köy- arazi yolları - orman içi yollar diyeyim. Yapacağım en fazla şey 3-4 metrelik arazi inişleri-çıkışları olur ki onlarda da 10-15 cm badallar vs olursa belki oluyor.
Bu arada az önce sportive 220'mi aldım. gök mavisi tatlış güzel bir renge sahip ki en yaygın rengi de bu sanırım.
Bakalım kullandıkça deneyimlerimi yazacağım. (Bir de kask aldım ama hiç mi yakışmaz hiç mi uymaz :(( )

Fotoğrafta da yeni bisikletim ve emektar castellom yan yana 68c804b0-9f03-460b-bc3f-218aa6a1d542.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Eskici
289729 dosyayı görüntüle


Merhaba herkese, 227 ve 226 aldım. Fakat 227' nin ayarlı gidon boğazını ne kadar sıkarsam sıkayım yine de ufak tefek çıtırtılar geliyor, nasıl engellerim.

Boğazın altında vidayla sıkılan tırnak var mı? Varsa hem onu hem yandan sıkıştıranı gevşetip metal tırnağı dişlerden birine tam oturtup önce tırnağı sıkanı, sonra yandan sıkanı tekrar sıkıştırın.
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihkprt
bugün fazla uzun olmayan 30km'lik bir sürüş gerçekleştirdim yeni sportive 220 bisikletim ile. ayın 14'ünde almıştım ve 2 günde yaklaşık 60 km sürmüşüm. Fena değil ilk izlenimlerim fakat zincir atması ve tekerlerin yol tutuşu biraz canımı sıkmıyor değil. Hala kendimi biraz tedirgin hisssediyorum ama kesinlikle şunu demeliyim 26 janttan 28'e geçmek insana garip bir özgüven de veriyor :D
 
bugün fazla uzun olmayan 30km'lik bir sürüş gerçekleştirdim yeni sportive 220 bisikletim ile. ayın 14'ünde almıştım ve 2 günde yaklaşık 60 km sürmüşüm. Fena değil ilk izlenimlerim fakat zincir atması ve tekerlerin yol tutuşu biraz canımı sıkmıyor değil. Hala kendimi biraz tedirgin hisssediyorum ama kesinlikle şunu demeliyim 26 janttan 28'e geçmek insana garip bir özgüven de veriyor :D

Zincir atması çok yüksek ihtimalle ön ve/veya arka attırıcıların alt/üst ayarlarının düzgün yapılmamasından, düşük ihtimalle de zincirin fazla bol olmasındandır. Kronik bir sorun değil, bisikletten biraz anlayan bir bisikletçi kolayca halleder, zamanla zaten kendiniz de halledersiniz.
Lastik olarak 224 ve üstündeki lastikleri bu modelde de kullansalardı iyi olurdu ama maliyet düşürmek için Chaoyang/Mitas kullanılıyor.
 
Yakın zamanda Carraro Sportive 330 alan var mı ?
 
330’la ben de aranızdayım. Daha 1 hafta oldu Kojak’la toprak yola girmek gibi bir hata yaptım ve 2 kere lastik patladı 🥲
 

Dosyalar

  • 5DE9943B-B203-4512-B757-4A61852C3507.jpeg
    5DE9943B-B203-4512-B757-4A61852C3507.jpeg
    233,2 KB · Okunma: 56
Geri