Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Merhabalar, Carraro Sportive X modeli ile aranızdayım, yaklaşık bir aydır bisikleti kullanıyorum. Bu modelle ilgili sorularınız varsa cevaplamak isterim.
 
Scudo
Arkadaşlar Carraro sportive 350 almayı düşünüyorum, fiyatı serisinin en yüksegi şu an.. 15.950 tl. Sizce bu fiyata deger mi? 227 230 327 gibi diger modeller daha düşük fiyatta. Sizce fiyat performans gercekten de tatmin eder mi?
Daha önce ki mesajlarım da belirttiğim gibi 350 modeli o fiyatı hak etmiyor. Her ne kadar yalandan karbon maşalı olsa bile o bisiklet karbon maşalı bir bisiklete göre epey ağır. Üstünde eklentisiz hali 13kg basıyor. İleride bu bisiklete çanta vb eklenti eklediğiniz zaman daha da ağırlaşacak. Eğer ağırlık söz konusu değil ise düşünebilirsiniz.
 
Daha önce ki mesajlarım da belirttiğim gibi 350 modeli o fiyatı hak etmiyor. Her ne kadar yalandan karbon maşalı olsa bile o bisiklet karbon maşalı bir bisiklete göre epey ağır. Üstünde eklentisiz hali 13kg basıyor. İleride bu bisiklete çanta vb eklenti eklediğiniz zaman daha da ağırlaşacak. Eğer ağırlık söz konusu değil ise düşünebilirsiniz.
Teşekkür ederim cevabınız için.. Açıkçasi bisiklet hayalim yıllardir var ve sonunda harekete geçmeye karar verdim... Ve şehir bisikletlerinde yerli markalar için en iyisinin carraro sportive serisi oldugunu öğrendim.. Ama baktım, birçok modeli var, model sayı numarası arttıkça fiyat da artıyor. Mesela 225 ile 227 arasında, ya da 330 ile 350 arasında ne farklar var bilmiyorum.. Bilgisizligimi bu forum üzerinden gidermeyi planlıyorum.. O yüzden buradaki yorumlar benim için çok önemli..🙂 Almışken en iyisi olsun istiyorum, biraz düz mantık ile de 350 yi düşünmüştüm bu yüzden.. Önermiyorsunuz o zaman..
 
  • Beğen
Tepkiler: everhard
Teşekkür ederim cevabınız için.. Açıkçasi bisiklet hayalim yıllardir var ve sonunda harekete geçmeye karar verdim... Ve şehir bisikletlerinde yerli markalar için en iyisinin carraro sportive serisi oldugunu öğrendim.. Ama baktım, birçok modeli var, model sayı numarası arttıkça fiyat da artıyor. Mesela 225 ile 227 arasında, ya da 330 ile 350 arasında ne farklar var bilmiyorum.. Bilgisizligimi bu forum üzerinden gidermeyi planlıyorum.. O yüzden buradaki yorumlar benim için çok önemli..🙂 Almışken en iyisi olsun istiyorum, biraz düz mantık ile de 350 yi düşünmüştüm bu yüzden.. Önermiyorsunuz o zaman..
Bütçenizi bir tık daha kadar üste çekerseniz bu bisikletlerden birini düşünebilirsiniz. Emin olun ki o alacağınız Carraro dan daha iyiler.
En azından dünya çapında ismini duyurmuş ve kalitesini kanıtlamış bisikletlerden alır iseniz ileride garanti ve servis bakımından doğacak sorunları bertaraf etmiş olursunuz.

Örnek vermek gerekirse. İstanbul Gaint mağazasına kahve alıp giderseniz, oranın çalışanı (adını unuttum) size güzel hikayeler anlatıp, sohbet eşliğinde bisikletinizin sorunlarını giderir.

İstanbul caddebostan Trek mağzasına giderseniz size ücretsiz bir şekilde bisiklet bakım servisi sağlarlar. Tabi bisikleti eğer oradan alırsanız.

Peugeot hakkında bir bilgim yok maalesef.

(link) 11,1kg gerçek karbon maşa.

(link) 11,7kg

(link) 13kg <- En ucuzu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sinyor ve templeos
...Ve şehir bisikletlerinde yerli markalar için en iyisinin carraro sportive serisi oldugunu öğrendim..

Bu tür genellemeler pek gerçekçi değil.
Bunu bu şekilde söyleyen ya Carraro satıcısıdır, ya da Carraro fanatiği bir kullanıcı. Mosso satıcısı veya fanatik kullanıcısına sorarsanız Mosso cevabını, diğer markalar için de yine aynı şekilde ilgili olunan markayı cevap olarak alırsınız.
Gerçek cevap, model bazında özellikleri kıyaslayarak ortaya çıkar. Ne yazık ki değerlendirmeye ağırlığı da kattığımızda Carraro'lar Mosso'lara ya da diğer markaların bazı modellerine kıyasla az bir farkla geriden başlıyor.
Tabii Carraro Sportive 350, 250 ve X için durum farklı, Türkiye'de satışı olan yaygın markaların modelleri arasında onlarla kıyaslayacak pek model yok. Bu modeller için konuşulduğunda yaygın markalar arasında rakipsizlikten söz etmek mümkün olabilir ama "şehir bisikletlerinde yerli markalar için en iyisi" demek gerçekçi değil. "En iyilerinden biri", "bazı modellerde en iyisi" v.b. olur.
 
Carraro 330 ağırlığını ölçen var mı acaba?
 
Bisikletinizi genel olarak anlatır mısınız, sevdiğiniz ve sevmediğiniz yönleri vs
Merhabalar. Bisikleti ortalama 200 km kadar kullandım, çok yeni olduğum için görüşlerim ileride değişebilir ancak ilk izlenimlerimi yazayım. Öncelikle düz gidonlu olması kontrolü çok kolaylaştıran bir durum, tiagra setin seriliğini ve hızını bu oturma düzeninde kullanmak gayet eğlenceli. Jant akıcılığı gayet güzel, lastikler de asfaltta çok iyi tutuş gösteriyor. Süspansiyon olmaması bisikleti çok sert hale getirmiş. Belki alüminyum maşa etkisidir ama beklediğim gravel performansı göremedim. Ön lastiği biraz daha inik şekilde kullanmak gerekli olabilir. Kadro bedenine göre biraz küçük gibi 178 boyla 56 kadro seçtim o yüzden. Daha önce 52 kadro kullanıyordum. Bisiklette ayaklığın olmamasına hala alışamadım :) Selesi için de en azından bana uygun değil diyebilirim, seven arkadaşlarım var çünkü. Frenleri çok sert değil ve yüksek hızlarda dengeli durmayı sağlıyor. Pedalları ise aliminyum normal seviye bir pedal, genel özellikleri ile bisikletten memnunum.
 
  • Beğen
Tepkiler: kimbell71
Bütçenizi bir tık daha kadar üste çekerseniz bu bisikletlerden birini düşünebilirsiniz. Emin olun ki o alacağınız Carraro dan daha iyiler.
En azından dünya çapında ismini duyurmuş ve kalitesini kanıtlamış bisikletlerden alır iseniz ileride garanti ve servis bakımından doğacak sorunları bertaraf etmiş olursunuz.

Örnek vermek gerekirse. İstanbul Gaint mağazasına kahve alıp giderseniz, oranın çalışanı (adını unuttum) size güzel hikayeler anlatıp, sohbet eşliğinde bisikletinizin sorunlarını giderir.

İstanbul caddebostan Trek mağzasına giderseniz size ücretsiz bir şekilde bisiklet bakım servisi sağlarlar. Tabi bisikleti eğer oradan alırsanız.

Peugeot hakkında bir bilgim yok maalesef.
Sizin yönlendirmenizle Gaint Escape inceleme videosunu izledim.. 10 dakika konuştular, tek eksi yönü olarak vites geçişlerinin çok sessiz ve pürüssüz olmadığını söylediler. Bunu dışında olumsuz hic bir yorum yapmadılar. Carraro 350 ile aralarinda 2000 tl gibi bir fark var. Escape'e yönelme durumum oldu şu an.
Bu tür genellemeler pek gerçekçi değil.
Bunu bu şekilde söyleyen ya Carraro satıcısıdır, ya da Carraro fanatiği bir kullanıcı. Mosso satıcısı veya fanatik kullanıcısına sorarsanız Mosso cevabını, diğer markalar için de yine aynı şekilde ilgili olunan markayı cevap olarak alırsınız.
Gerçek cevap, model bazında özellikleri kıyaslayarak ortaya çıkar. Ne yazık ki değerlendirmeye ağırlığı da kattığımızda Carraro'lar Mosso'lara ya da diğer markaların bazı modellerine kıyasla az bir farkla geriden başlıyor.
Tabii Carraro Sportive 350, 250 ve X için durum farklı, Türkiye'de satışı olan yaygın markaların modelleri arasında onlarla kıyaslayacak pek model yok. Bu modeller için konuşulduğunda yaygın markalar arasında rakipsizlikten söz etmek mümkün olabilir ama "şehir bisikletlerinde yerli markalar için en iyisi" demek gerçekçi değil. "En iyilerinden biri", "bazı modellerde en iyisi" v.b. olur.
Carraro 350 almak için yola çıktim, bu sitede diger arkadaşın önerisiyle Gaint Escape 1'a kaydım gibi şu an. Bütce de 17-18bine çıkmak zorunda haliyle. Teşekkür ederim yorumunuz için.
 
Bir de ürünün ellerinde olup olmadığını sorun yoksa benim gibi beklemeye mahkum olursunuz. (3 aydır carraro 330 bekliyorum)
 
  • Üzgün
Tepkiler: templeos
Sizin yönlendirmenizle Gaint Escape inceleme videosunu izledim.. 10 dakika konuştular, tek eksi yönü olarak vites geçişlerinin çok sessiz ve pürüssüz olmadığını söylediler. Bunu dışında olumsuz hic bir yorum yapmadılar. Carraro 350 ile aralarinda 2000 tl gibi bir fark var. Escape'e yönelme durumum oldu şu an.

Carraro 350 almak için yola çıktim, bu sitede diger arkadaşın önerisiyle Gaint Escape 1'a kaydım gibi şu an. Bütce de 17-18bine çıkmak zorunda haliyle. Teşekkür ederim yorumunuz için.
Bir bisiklet alırken grup setin den daha çok kadro ya da önem vermeniz lazım. Örneğin Carraro 350 modelin de kullanılan kadro kalitesi yukarıda bahsettiğim bisikletlerin kadro kalitesinin yanından geçemez.
Şöyle düşünün Carraro = Tofaş Şahin.
Gaint,Trek,cannondale = ferrari, lamborghini vb.
 
Bir bisiklet alırken grup setin den daha çok kadro ya da önem vermeniz lazım. Örneğin Carraro 350 modelin de kullanılan kadro kalitesi yukarıda bahsettiğim bisikletlerin kadro kalitesinin yanından geçemez.
Şöyle düşünün Carraro = Tofaş Şahin.
Gaint,Trek,cannondale = ferrari, lamborghini vb.
Tamam bunlar iyi hoş aerodinamik şu bu fakat kompenantlar ne hocam öyle? O kadar para sayıp tourney altus mu almalı?
 
  • Hahaha
Tepkiler: templeos
Tamam bunlar iyi hoş aerodinamik şu bu fakat kompenantlar ne hocam öyle? O kadar para sayıp tourney altus mu almalı?
Attığım linklerin hiç birinde tourney bulunmuyor.
 
Merhaba arkadaşlar ben de henüz 1 aylık olan Carrraro Sportive 225 bisikletim ile aranızdayım. Bisikleti alalı bir ay oldu ancak arka lastikte bir sorun yaşadım. Ürün gözümün önünde kutudan çıktı ve kuruldu. Görünürde bir sıkıntı yoktu bisikleti teslim aldım ve test sürüşüne çıktım bir kaç km sonra arka lastikte bir yamukluk olduğunu fark ettim hafif yüksek hıza çıkınca arka lastik bildiğiniz çamaşır makinesi gibi sarsılma yaşattı ve bisiklet üstünden atmak istercesine belirli bir noktada zıplattı. Ertesi gün bisikleti aldığım bayiye gittim ve durumu anlattım ben jant akoru bozuktur vs diye tahmin ettim ancak ordaki eleman bisiklet yeni olduğu için lastik oturmamış 2 hafta kullanın sonra gelin lastiği indirip tekrar şişiririz düzelir dediler. Aradan 1 hafta geçmesine rağmen kendim arada lastiği tamamen indirip önerilen psi değerinde hava bastım ve kullanmaya devam ettim ancak değişen bir şey olmadı. Şuan üçüncü haftadayım bu süreçte en az 4 defa tamamen lastiği indirip yeniden hava bastım otursun diye ve lastik anormal bir hal aldı ve yamuldu artık sürülemeyecek duruma geldi. Bu gün lastiği söküp içine baktım lastik liğme liğme olmuş nerdeyse yarılacak kıvama gelmiş. Bisikleti sadece asfaltta kullandım denilebilir, sert gravel yollara toprak yollara asla girilmedi. Bu durumda ne yapmalıyım aldığım bayi biraz uzak olduğu için haftaya gitmek mümkün ama muhtemelen işi yokuşa düzecekler ve yan çizecekler. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı? Bu durumda ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim. Durumun vehameti için fotoları da ekliyorum aşağıya. Aynı zamanda arka shimano en yüksek rublede iken yokuş çıkışlarında belirli bir noktada janta sürtüyor. Bisikletten anlamayan bir insan değilim kendim shimano üzerindeki vidalar ile janttan uzaklaştırdım ancak bu sefer de en büyük dişliye atmıyor ve ne yaparsam yapayım kablo gerginliği yetmiyor, ya en büyük dişliye atmayacak ya da hafifden janta sürtecek ikisi bir arada olmuyor.

292168 dosyayı görüntüle292170 dosyayı görüntüle

Bisiklet arka göbekte plastik koruma var mı? Eğer varsa ses muhtemelen burdan geliyor, yük binince o plastik koruyucu geriliyor ve değişik bir ses yapıyor. Ben de sportive 225 kullanıcısıyım bende de benzer bir ses var sanırım göbekteki plastik koruyucudan geldiğini düşünüyorum çıkarıp bi test etmek lazım ama bisikletim henüz 3 haftalık olduğu için test edemedim.
selamlar.
en son ne oldu acaba çözebildiniz mi ve neden kaynaklıymış bu durum? sanırım sivastasınız. hangi bayiiden almıştınız ve memnun kaldınız mı ilgilerinden.
ben de carraro 220 kullanıcısıyım şu ana kadar 600 km yol yaptım ve bir sıkıntım vs olmadı. sadeceön vites bir türlü 2. vitese geçmiyor. 2. vitese taktıktan sonra 3. ye doğru biraz bastırmam gerekiyor ki düzgün atabilsin. düzeltmeye vs çalıştım ama bu sefer de iyice karıştı düzeni yeniden bu kıvama getirdim ben de en son
 
selamlar.
en son ne oldu acaba çözebildiniz mi ve neden kaynaklıymış bu durum? sanırım sivastasınız. hangi bayiiden almıştınız ve memnun kaldınız mı ilgilerinden.
ben de carraro 220 kullanıcısıyım şu ana kadar 600 km yol yaptım ve bir sıkıntım vs olmadı. sadeceön vites bir türlü 2. vitese geçmiyor. 2. vitese taktıktan sonra 3. ye doğru biraz bastırmam gerekiyor ki düzgün atabilsin. düzeltmeye vs çalıştım ama bu sefer de iyice karıştı düzeni yeniden bu kıvama getirdim ben de en son

Aynı bisiklete sahibim tamamen aynı durum bende de var. Vites kulağını sonuna kadar itip 2-3 saniye beklemem gerekiyor 1'den 2'ye geçiş için. 2'den 3'e rahatlıkla geçiyor. Bir iki kez bisikletçiye ayarlattım, boştayken rahat geçiyor ama ben üstüne çıkınca aynı. Normal diyorlar da bana hiç normal gelmiyor bu durum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Myali
Sizce mantıklı mı ? Atıyorum 330 ile kıyaslayalım bunları? Fiyat/Kalite/performans açısından.
Eğer kaliteli kadro istiyorsanız evet değer. Grup setini her zaman değiştirebilirsiniz fakat kaliteli bir kadro elde edemezsiniz kolay kolay.
Örnek vermek gerekirse yukarıda linkini verdiğim Peugeot T11 deneme fırsatım olmuştu çok kısa süreliğine, şunu söylemem gerekir ki kaliteli kadro gerçekten fark yaratıyor. 330 kullanmadım ama az çok kadroları aynı sayılır sonuçta ikisi de yerli malı.
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos
Aynı bisiklete sahibim tamamen aynı durum bende de var. Vites kulağını sonuna kadar itip 2-3 saniye beklemem gerekiyor 1'den 2'ye geçiş için. 2'den 3'e rahatlıkla geçiyor. Bir iki kez bisikletçiye ayarlattım, boştayken rahat geçiyor ama ben üstüne çıkınca aynı. Normal diyorlar da bana hiç normal gelmiyor bu durum.
diretk servisine gittim ilk
ya 20-25 gün sürün öyle bakalım dedi
ilk ayı dolunca gittim
tama daha olmaz hallettim dedi
o ara süremedim pek
lakin şimdi yine aynı :(
 
Eğer kaliteli kadro istiyorsanız evet değer. Grup setini her zaman değiştirebilirsiniz fakat kaliteli bir kadro elde edemezsiniz kolay kolay.
Örnek vermek gerekirse yukarıda linkini verdiğim Peugeot T11 deneme fırsatım olmuştu çok kısa süreliğine, şunu söylemem gerekir ki kaliteli kadro gerçekten fark yaratıyor. 330 kullanmadım ama az çok kadroları aynı sayılır sonuçta ikisi de yerli malı.
Hocam söylediğiniz şey evet kesinlikle kadrosu dizaynı şekli üzerindeki mühendisliği daha iyidir,fakat aradaki fark 10K bu bağlamda bunlara lüzum gerçekten var mı ? (Gelir sorunu olanlar için)
diretk servisine gittim ilk
ya 20-25 gün sürün öyle bakalım dedi
ilk ayı dolunca gittim
tama daha olmaz hallettim dedi
o ara süremedim pek
lakin şimdi yine aynı :(
Buna yapılacak çözüm ne gerçekten merak ediyorum. Aynı sorun bende de var yokuşlarda birden birinci vitesten üçe atıyorum ikiye geçmediği için sonra zincir kuvvetli bir şekilde vuruyor.
 
Geri