Merhabalar,
Önceki mesajlarımda yazdığım gibi 3 aylık bisikletciyim Carraro Sportive 338 sahibiyim. Bu süreçte sürekli bisiklete bindim, Çok okudum araştırdım, ancak keşke baştan okusaymışım diyorum, bisiklet almaya birden karar verdim, bayi yardımcı olur dedim hiç bir şey bilmeden gittim. Öncelikle yanlış kadro boyu almışım. Şehir bisikletinde 46 yada 44 almam lazımmış 😅😅 48 kadro aldım, bisikletle giderken iyi ama, inip binerken zorlaniyorum. Bisikleti iyice yatirip bacagimi oyle atabiliyorum. Bu arada Kilomda fazla 171 cm boy a 110 civarı 😅. Bu ara biraz kilo kaybettim terleme ile bakalım.
Esas konuma gelecek olursak ilk tecrubelerimi paylasayım. Lastikler 700x38 çok ince geldi bana, Jantlarda 28 inch aşırı büyük. Virajlarda dönüşlerde kayiyor, önden kopuyor bisiklet yoldan. Yollar çok bozuk çizgiler, şeritler, özellikle sıkça karşıma çıkan oluklar, izler lastiği kapıveriyor, korkuyorum yan düşüp araba altında kalacağım diye. Lastik havalarım Ön 65- arka 70 psi, pompa ve basinc ölcerim var.
Kaldırımlara inip çıkıyorum, amortisör olmaması çok konforsuz, bisiklete inip binmem zor oldugu icinde sürekli ön teker yük halinde, kaldirimdan iniyorum, atlıyorum, belirli yukseltide yerlere cikiyorum. Ön jant yada maşa ne kadar dayanacak bakalım??
Arnavut kaldirimları, bozuk yollar, tümsekler, kaldirimdan cikip inmeler, çukurlar bir diş dolguma mal oldu 😅😅, çenem birbirine vurup duruyor, agizlik takmak gerekecek herhalde 😅
Yıllarca spor motosikletler kullanmış birisi olarak, bisiklet çok farklı bir kondüsyon, yönlendirme olsun, viraja girme olsun, apayrı bir disiplin, ogrenecegiz İnsallah.
Kafamdaki bisiklet 26 jantlı 1.95 lastikli, V frenli, kaliteli bir kadrolu, Kaliteli aktarımlı, ön amortisörlü ama mtb ler gibi uzun degil, 3-4 cm yaylanan sert bir amortisörlü hafif ama saglam bir bisiklet. Şu anki ilk tecrubem Carraro 338 pahalı ve yanlış bir tecrube oldu benim icin.