Sonuçta bisiklet dediğimiz şey tüm bu parçaların birleşimi değil mi? Yani bir bisikleti eleştirirken yahut överken tümüyle bisikleti düşünmez miyiz? Yani Carraro 224 ise fabrika çıkışında bize sunduğu parçaları itibariyle şahsen! olumsuz eleştirilerimi hakkettiğini düşünüyorum. Ayarlarını bakımlarını düzenli olarak yaptırdığım bisikletimin rahatsızlık veren yönlerini vurguladım. Sele uyumsuzluğu yaşıyorum, yüksekliği açı gibi ayarları hassasiyetle yapıyorum, zaman zaman aldığım yerin servis elemanlarından teknik destek alıyorum. Carraro 224 ün sele boğazındaki o meşhur büyük vida bir gün çot diye kırıldı. 30-40 km hızla giderken selenin kırılması kötü oluyor. Feci bir düşüşe sebep olduğu gibi üç ay kadar iyileşmeyen kabuklarınız oluyor. Öte yandan frenlerin pabuçlarını değiştirmeyi bırakın, aldığım gün cıyak cıyak ötüyordu, hala ötüyor. Pabuçları değiştirmediğimi düşündünüz sanıyorum. Yanılıyorsunuz değiştirdim. Cıyaklamaya devam ettiği gibi gövdeye bağlı olduğu vidadan ileri geri hareket ederek cıyaklamanın yanına çort çort sesini de sunuyor size .
Sürekli ayarlarını yaptırdığım halde vites atarken misal üçten dörde çıkarmayı düşündüğümde çıkmıyor, şakırdamaya başlıyor. Bu durumda dörde geçebilsin diye parmağımı kullanmak suretiyle vites elciğini tekrar ileriye doğru itelemek gerekiyor. Yukarıda da açıkladığım gibi. Carraro bu modelinde pekte kaliteli malzeme kullanmamış kanısındayım. İlginiz alakanız için teşekkür ederim. Her zaman yardım ve fikirlerinizi almak isterim.