Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

I would replace them with the (link) and sell the Kojaks brand new. In my opinion, "Marathon Racer"s are the sportiest option among armored tires for trekking bikes. If the use of dirt roads will be intense, other Marathon models may also be available, of course, but they are too heavy.
Does 350 makes more sense compare to 250?
 
Scudo
Selamlar 2016 yılında almış olduğum Carraro Sportive 225’imin arka aktarıcısını az önce çarptım ve elime almış. ( Kırmış ) bulunuyorum. Bunun yerine olur mu olmaz mı bilmiyorum ama ( Shimano Altus Rd-m310 7-8 ) isimli ürünü aldım.

Eski aktarıcımın modeliyse Shimano Altus Rd-m280 7-8 Speed” idi.
Bisikletim 24 vites bu arada arka dişli 8li yani.

Yani yeni aldığım ( Altus Rd-M310 7-8 ) bisikletime olur mu? Bu konuda biraz endişeliyim.

Edit: şimdi baktım da Altus Rd-M310 7-8
Direkt kadro kulağına bağlanıyor. Yeni seri 225’lerde böyle. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla eskisi gibi ekstra bir aparat kullanılmıyor. Sanırım direkt olarak bağlayabilirim?? Yine de yardımcı olacak birisi olursa memnun olurum.


En alttan bir üstteki resim benim kadro kulağı ve eski vites attırıcım için yani ( Rd-m280’i ) bağlamam için gerekli vites kulağı.

En alttaki resimde ise son model Sportive 225’ler için kullanılan direkt olarak kadro kulağı. Ve o kadro kulağına vites kulağı bağlanmamış. Çünkü yeni seride ( Rd-m310 ) kullanılmış ve ekstra aparata ihtiyaç duyulmadan direkt olarak kadroya takılmış arka aktarıcı. Bu durumda sanırım yeni aldığım ( Rd-m310 )’u direkt bağlayabileceğim ? Ama esas soru benim kadro kulağına uyacak mı :) ???
 

Dosyalar

  • 90588DE8-571A-4EC0-BE81-0D7B421C957A.jpeg
    90588DE8-571A-4EC0-BE81-0D7B421C957A.jpeg
    60,4 KB · Okunma: 30
  • DD4AAC88-6E2A-485C-A018-0AE93CDE7F0C.jpeg
    DD4AAC88-6E2A-485C-A018-0AE93CDE7F0C.jpeg
    109,1 KB · Okunma: 31
  • 9BDCEC63-A4C7-410F-876C-FD7F64F2D661.jpeg
    9BDCEC63-A4C7-410F-876C-FD7F64F2D661.jpeg
    75,8 KB · Okunma: 29
  • B786846B-7BB1-4C7B-894E-23332DB288C4.jpeg
    B786846B-7BB1-4C7B-894E-23332DB288C4.jpeg
    103,1 KB · Okunma: 32
  • 8F873AE7-E100-49F4-8638-78FD18EB6288.jpeg
    8F873AE7-E100-49F4-8638-78FD18EB6288.jpeg
    69,5 KB · Okunma: 33
  • 7079B8C5-C6C6-49A6-A060-FAF452F3E6DF.jpeg
    7079B8C5-C6C6-49A6-A060-FAF452F3E6DF.jpeg
    108,9 KB · Okunma: 30
Son düzenleme:
Selamlar 2016 yılında almış olduğum Carraro Sportive 225’imin arka aktarıcısını az önce çarptım ve elime almış. ( Kırmış ) bulunuyorum. Bunun yerine olur mu olmaz mı bilmiyorum ama ( Shimano Altus Rd-m310 7-8 ) isimli ürünü aldım.

Eski aktarıcımın modeliyse Shimano Altus Rd-m280 7-8 Speed” idi.
Bisikletim 24 vites bu arada arka dişli 8li yani.

Yani yeni aldığım ( Altus Rd-M310 7-8 ) bisikletime olur mu? Bu konuda biraz endişeliyim.

Edit: şimdi baktım da Altus Rd-M310 7-8
Direkt kadro kulağına bağlanıyor. Yeni seri 225’lerde böyle. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla eskisi gibi ekstra bir aparat kullanılmıyor. Sanırım direkt olarak bağlayabilirim?? Yine de yardımcı olacak birisi olursa memnun olurum.


En alttan bir üstteki resim benim kadro kulağı ve eski vites attırıcım için yani ( Rd-m280’i ) bağlamam için gerekli vites kulağı.

En alttaki resimde ise son model Sportive 225’ler için kullanılan direkt olarak kadro kulağı. Ve o kadro kulağına vites kulağı bağlanmamış. Çünkü yeni seride ( Rd-m310 ) kullanılmış ve ekstra aparata ihtiyaç duyulmadan direkt olarak kadroya takılmış arka aktarıcı. Bu durumda sanırım yeni aldığım ( Rd-m310 )’u direkt bağlayabileceğim ? Ama esas soru benim kadro kulağına uyacak mı :) ???

Hiç endişe etmeyin, M310 bisikletinize olur. Ben 3x8'li sistemde onu kullanıyorum. Büyük dişlileriyle kendi sınıfında en sevdiğim attırıcılardan biridir. 11-34'e kadar wolftooth olmadan destekler.
Son resimdeki gibi kadro kulağına bağlamanız lazım, şuraya:
unknown.png


34'ten büyük dişli kullanmayacaksanız aradaki wolftooth'a gerek yok, zaten o hasar riskini arttırıyor ama kısa bacaklarda mecbur kalınıyor.

Bende böyle duruyor:
unknown.png

Does 350 makes more sense compare to 250?

I prefer the 350 because I like the rigid fork (and because of the crankset), but the 250 seems like a better choice for you due to your preferences and mountain biking background.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: pix530
Hiç endişe etmeyin, M310 bisikletinize olur. Ben 3x8'li sistemde onu kullanıyorum. Büyük dişlileriyle kendi sınıfında en sevdiğim attırıcılardan biridir. 11-34'e kadar wolftooth olmadan destekler.
Son resimdeki gibi kadro kulağına bağlamanız lazım, şuraya:
unknown.png


34'ten büyük dişli kullanmayacaksanız aradaki wolftooth'a gerek yok, zaten o hasar riskini arttırıyor ama kısa bacaklarda mecbur kalınıyor.

Bende böyle duruyor:
unknown.png




Merhabalar kadro kulağım bu hocam. Resim:

Bir de ben şimdi "Arka aktarıcı, Rulman, Rotor(Yamuktu), Vites kolu(yarısı kırılmıştı bisiklet çok yere düştüğü için) hidroliğin geçtiği boru" komple değiştireceğim. 6 Yıldır işe bisikletle gelip gidiyorum resmen haşatını çıkardım. Yalnız şöyle bir soru sormak istiyorum. Ben Tsk'da teknisyenim. Araçların frenleri için Dot 4 Hidrolik yağı kullanıyoruz. Bisiklette fren için Dot 4 kullansam bir zararı olur mu? Yoksa başka bir hidrolik mi kullanmalıyım. Öneri verirseniz çok memnun olurum.
Merhabalar kadro kulağım bu hocam. Resim:

Bir de ben şimdi "Arka aktarıcı, Rulman, Rotor(Yamuktu), Vites kolu(yarısı kırılmıştı bisiklet çok yere düştüğü için) hidroliğin geçtiği boru" komple değiştireceğim. 6 Yıldır işe bisikletle gelip gidiyorum resmen haşatını çıkardım. Yalnız şöyle bir soru sormak istiyorum. Ben Tsk'da teknisyenim. Araçların frenleri için Dot 4 Hidrolik yağı kullanıyoruz. Bisiklette fren için Dot 4 kullansam bir zararı olur mu? Yoksa başka bir hidrolik mi kullanmalıyım. Öneri verirseniz çok memnun olurum.
 

Dosyalar

  • kadro kulağı.jpg
    kadro kulağı.jpg
    16,1 KB · Okunma: 5
Merhabalar kadro kulağım bu hocam. Resim:

Bir de ben şimdi "Arka aktarıcı, Rulman, Rotor(Yamuktu), Vites kolu(yarısı kırılmıştı bisiklet çok yere düştüğü için) hidroliğin geçtiği boru" komple değiştireceğim. 6 Yıldır işe bisikletle gelip gidiyorum resmen haşatını çıkardım. Yalnız şöyle bir soru sormak istiyorum. Ben Tsk'da teknisyenim. Araçların frenleri için Dot 4 Hidrolik yağı kullanıyoruz. Bisiklette fren için Dot 4 kullansam bir zararı olur mu? Yoksa başka bir hidrolik mi kullanmalıyım. Öneri verirseniz çok memnun olurum.

Bu kulağa araya parça koymadan bağlarsınız.
Hidrolik konusunda hiç fikrim/bilgim yok.
 
If buying from abroad is not a problem, I use a selection of (link) on two bikes and I am satisfied.
- I would buy here in Turkey. I am getting lost with options and ideas.
1. I am not sure which rack would work.
2. I have seen rack attachable to saddle, but cant find any on local sites.
3. There is option of 10L back for front.
All I need is simple - bag or storage for 1 day trips, where I can put my towels etc for the beach. Nothing fancy.
At home I used rack attachable to steam only, but my bike was steady MB and I used the rach for my backpack mostly. I have front bag not big, but I dislike it in front, also I have undersaddle small bags on my MB.
 
- I would buy here in Turkey. I am getting lost with options and ideas.
1. I am not sure which rack would work.
2. I have seen rack attachable to saddle, but cant find any on local sites.
3. There is option of 10L back for front.
All I need is simple - bag or storage for 1 day trips, where I can put my towels etc for the beach. Nothing fancy.
At home I used rack attachable to steam only, but my bike was steady MB and I used the rach for my backpack mostly. I have front bag not big, but I dislike it in front, also I have undersaddle small bags on my MB.

250 has rack mounts, each rack (except those not compatible with disc brakes) can be installed.

Seatpost-mounted racks:
- (link) = (link) = (link)
- (link) = (link) ~ (link)
- (link) = (link)
- (link)
- (link)

With bag:
- (link)

Disc brake compatible standard racks:
- (link)
- (link)

I prefer the rear racks that attach to the rack mounts. According to my need I install one of the following:
- (link) (Similar ones are sold in Turkey)
- (link)
- (link)
 
Son düzenleme:
Carraro 330 sahibi olan arkadaşlardan tecrübelerini öğrenebilir miyim?
 
  • Beğen
Tepkiler: Caner1983
250 has rack mounts, each rack (except those not compatible with disc brakes) can be installed.

Seatpost-mounted racks:
Disc brake compatible standard racks:

I prefer the rear racks that attach to the rack mounts. According to my need I install one of the following:
- (link)
I am not sure yet what would work better - basket like this: (link)
may be this (link)

For racks, I dont plan to carry a lot of weight, but more of volume.
The rack type, like I found this (link)
If rack is unavoidable. It can be added with basket and I can remove both when I need to race.
For stationary rack it will be bulky, but yes, I found nice side bags, 30 liters each.
topeak got interesting system.
Carraro 330 sahibi olan arkadaşlardan tecrübelerini öğrenebilir miyim?
I dont like tires on 3XX bikes. I would not share road with cars all the time, today I was driving near highway, its heavy traffic, so I used a small off-road pathway, tiles. With 3XX tires it would be bad experience, and I thank myself for fork (even its super short).
I can probably sell Kojacs, not sure who needs them and get normal turkish road condition all-terrains.
 
  • Beğen
Tepkiler: webwebi
I am not sure yet what would work better - basket like this: (link)
may be this (link)

For racks, I dont plan to carry a lot of weight, but more of volume.
The rack type, like I found this (link)
If rack is unavoidable. It can be added with basket and I can remove both when I need to race.
For stationary rack it will be bulky, but yes, I found nice side bags, 30 liters each.
topeak got interesting system.
...

Some Topeak products can be found in Turkey.

MTX BEAMRACK EX: (link), (link), (link)
I could not find the rear basket in Turkey ((link)), but (link) (or (link)) can be used with (link). There's also this basket: (link)

Front basket: (link)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: pix530
Thank you so much, Its great help. I can see that not all products can be found here.
Still, I am debating between solutions.
MTX BEAMRACK EX looks fine. I can attach my backpack to it and good to go.

As alternative, I got one local small manufacturer who produces saddle small racks. It can work as well. Light and elegant.
And yes, I ordered two more of 250s. It was hard decision. I understand the benefit of the fork as I tested roads yesterday on my first ride. 46cm is little bit short for me, for arms it works fine, but for legs I had to move saddle up twice to get good setup.
Before I ordered 250 I checked all the details 350 vs 250. 350 would give me something different and not so suitable for road conditions here, but 48cm is better.
Anyway, paid today and wait for delivery, so we will have 250s. I ordered all equipment and gear, except of luggage solution and anti-dog Dazer or something like it.
Will start making bikes soon so we can ride. Cant wait for it.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Merhabalar bu 227 nin hangi yıla ait olduğunu bulabilir miyiz ?
2B2B770C-09DA-4AC8-A49B-703B131FC293.jpeg3844D389-1BD9-4C84-94BA-C582D4783B67.jpegD76B7037-7893-40A5-8CFA-D1F25BB0C8E4.jpegFF738E5D-5962-47FE-A55E-5587FBE70B11.jpeg00936D8A-B94E-4F89-90E4-E192682FB298.jpegB165DE70-182A-4674-96EC-31FA50D741D8.jpeg
 

Dosyalar

  • 61570C8E-9647-4D72-BB83-6BED0946411E.jpeg
    61570C8E-9647-4D72-BB83-6BED0946411E.jpeg
    65 KB · Okunma: 8
Selamlar,
Bugün itibariyle sportive 250 aldım. Trek ds 3 e 20k veremedim. Kullanan var mı acaba?
Sram set ve tek amortisör için yorumunuz ne olur?
 
Neden hiç yorum yapılmıyor eski üye değilim veya sık sık girmiyorum ama kimse yardımcı olmuyor bu kaçıncı mesajım ya 1 ya 2 sine cevap alabildim
 
Selamlar,
Bugün itibariyle sportive 250 aldım. Trek ds 3 e 20k veremedim. Kullanan var mı acaba?
Sram set ve tek amortisör için yorumunuz ne olur?

Neden hiç yorum yapılmıyor eski üye değilim veya sık sık girmiyorum ama kimse yardımcı olmuyor bu kaçıncı mesajım ya 1 ya 2 sine cevap alabildim

Almadan önce sorsanız belki yorum ya da farklı öneri alırsınız da bisikleti aldıktan sonra olabilecek yorum "hayırlı olsun".
Sizde olup kullanarak izlenim edinebileceğiniz SRAM set ve tek amortisör için başkalarından gelecek yorumların değiştirebileceği bir şey yok, zaten siz o özelliklerde bisikleti almışsınız ve ilk elden deneyimleyebiliyorsunuz.
Bunlarda ya da bisikletin başka bir yerinde sorun oluşursa ya da bunların kullanımına, yedek parça teminine, ayarlarına dair bir yardıma, fikre, görüşe ihtiyacınız olursa elinden geleni yapabilecek birileri mutlaka olur.
 
Carraro ne akla kulluk o aynakol ve ruble kombinasyonunu kullanmış anlayamadım. 29,75 gear inch! : Neredeyse yol bisikleti gibi ama drop bar olmadığı için o sportif pozisyonda sürülemeyecek ve dolayısıyla sürekli yokuşlarda çok üzücü olacaktır. Sportive 350 tercih edilmiş olsa karbon maşanın hafifliği ve titreşim sönümlemesinden istifade edilebilirdi. Benim akıl erdirebileceğim bir bisiklet olmamış. Geçen yıllarda Nexus 8 vites sistemli, Gates kayış sistemli Sportive Belt vardı, bundan çok daha iyi tırmanma vitesine sahipti ve zincir temizliği derdi yoktu. Onu üretmeyi kesip bunu üretmek... 🤷‍♂️
 
  • Beğen
Tepkiler: Caner1983
Almadan önce sorsanız belki yorum ya da farklı öneri alırsınız da bisikleti aldıktan sonra olabilecek yorum "hayırlı olsun".
Sizde olup kullanarak izlenim edinebileceğiniz SRAM set ve tek amortisör için başkalarından gelecek yorumların değiştirebileceği bir şey yok, zaten siz o özelliklerde bisikleti almışsınız ve ilk elden deneyimleyebiliyorsunuz.
Bunlarda ya da bisikletin başka bir yerinde sorun oluşursa ya da bunların kullanımına, yedek parça teminine, ayarlarına dair bir yardıma, fikre, görüşe ihtiyacınız olursa elinden geleni yapabilecek birileri mutlaka olur.
Almadan yazsam da cevap gelmeyecekti. Yorumlar aldıktan sonra bişey değiştirmez ama en azından başkaları içinde fikir verir. Cevap vermeniz bile yeterli teşekkürler…
 
Bende de Carraro Sportive Belt var.( Kayışlı Alfine 11 vitesli) Bilmiyorum çokmudur ; elimden 50 civarı bisiklet geldi... geçti.. Bmw vardı.. ve diğer tüm markalar... Carraro Güzel kadro yapıyor. Kadronun tok,sağlam bir sesi var. Bi markanın kdrosunun aliminyumu çok ince tin tin diye ses veriyor. gel de güven...
Arka çatallarda asimetrik bir duruş var sanki arka teker ( arkadan bakınca ) yukarı ve sağa yatık gibi duruyor. en az 10 bisiklette ve arkadaşlarımda var aynı sorun...
fotoğrafın çekildiği benzeri arazi şartları için Cst Pika öneririm. zarif sağlam dişli hafif ve 28x1.50
biraz daha şehir yol ağırlığı varsa Mitas Flash 28x1.75 dişsiz.
 
Bende de Carraro Sportive Belt var.( Kayışlı Alfine 11 vitesli) Bilmiyorum çokmudur ; elimden 50 civarı bisiklet geldi... geçti.. Bmw vardı.. ve diğer tüm markalar... Carraro Güzel kadro yapıyor. Kadronun tok,sağlam bir sesi var. Bi markanın kdrosunun aliminyumu çok ince tin tin diye ses veriyor. gel de güven...
Arka çatallarda asimetrik bir duruş var sanki arka teker ( arkadan bakınca ) yukarı ve sağa yatık gibi duruyor. en az 10 bisiklette ve arkadaşlarımda var aynı sorun...
fotoğrafın çekildiği benzeri arazi şartları için Cst Pika öneririm. zarif sağlam dişli hafif ve 28x1.50
biraz daha şehir yol ağırlığı varsa Mitas Flash 28x1.75 dişsiz.
Benim bildiğim kadarıyla Carraro Alfine 8 vites kolu ve Nexus 8 vites kullandı o modelde. Siz sonradan mı Alfine 11'e terfi ettiniz yoksa 2. el aldınız da terfi edilmiş olarak mı elinize geçti?
 
Alfine 11 olan bir bisiklet alıp ( salcano city wind 20 ) Jantları ve vites düğmelerini değiştirdim Carraro Kadro, kayış ve alfine 11 yapmak istiyordum üretilmeyince böyle bir çözüm buldum.
Sir Peregrine Took...
Kayış ve Göbekten vites o kadar avantajlı ve güzel ki Sanırım artık bir daha zincirli ve Ruble'li bir bisiklet kullanmam...
 
Geri