amd
Sic ad nauseam !
- Kayıt
- 17 Eylül 2011
- Mesaj
- 403
- Tepki
- 712
- Şehir
- Antalya
- Başlangıç
- 1993—94
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Selamlar,
Bir kaç yıl önce ilk yol bisikletim Trek 2300'ü almış ve daha sonra bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.Sonrasında her ne kadar MTB alsam da, yol bisikletinin verdiği zevki alamayınca onu da satıp geçen sene Cube Peloton (2014) aldım. Boyum 1.86 ve iç bacak ölçüleri vs. hesaplayınca kağıt üzerinde 57 kadro almam gerektiği çıkıyordu. Çok fazla fark olmayacağını düşünerek 56 kadrosunu aldım ancak uzun süre bisiklete binince sırt ağrısı yaptığını farkettim. Cube kadroların boyları hakkında hem burada hem de yabancı forumlarda küçük bir araştırma yaptıktan sonra kadro boylarının standarta göre bir ya da iki boy küçük olduğunu öğrendim ve bisikleti değiştirmeye karar verdim. Ne mutlu ki aynı marka ve modelin bir üstünün büyük kadrosunu buldum. Kadro boyunun önemini bunu kullanınca anladım. Hobi kullanıcısı olduğumdan ve zaman zaman tırmanışlı olan yollarda bindiğimden 3lü aynakol aldım. Sora set bile gayet yeterli gelirken, bunun üstündekiler fazla bile geldi diyebilirim. Vites geçişleri çok daha yumuşak ve yüksek hızlarda daha çok güven veriyor. Özellikle jantlar çok farkettirdi, frenlere dokunmasan hiç durmayacakmış gibi akışa sahip. Ayrıca kadro boyunun büyümesi ve bisiklet üstündeki duruşumun nispeten değişmesiyle yüksek hızlarda daha uzun süre kalabiliyorum ve daha az yoruluyorum.
Kırmızı beyaz renkte olan ilk aldığım 56 kadro ve mavi siyah olan da Pro model olan yenisi
Frameset:
Bir kaç yıl önce ilk yol bisikletim Trek 2300'ü almış ve daha sonra bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.Sonrasında her ne kadar MTB alsam da, yol bisikletinin verdiği zevki alamayınca onu da satıp geçen sene Cube Peloton (2014) aldım. Boyum 1.86 ve iç bacak ölçüleri vs. hesaplayınca kağıt üzerinde 57 kadro almam gerektiği çıkıyordu. Çok fazla fark olmayacağını düşünerek 56 kadrosunu aldım ancak uzun süre bisiklete binince sırt ağrısı yaptığını farkettim. Cube kadroların boyları hakkında hem burada hem de yabancı forumlarda küçük bir araştırma yaptıktan sonra kadro boylarının standarta göre bir ya da iki boy küçük olduğunu öğrendim ve bisikleti değiştirmeye karar verdim. Ne mutlu ki aynı marka ve modelin bir üstünün büyük kadrosunu buldum. Kadro boyunun önemini bunu kullanınca anladım. Hobi kullanıcısı olduğumdan ve zaman zaman tırmanışlı olan yollarda bindiğimden 3lü aynakol aldım. Sora set bile gayet yeterli gelirken, bunun üstündekiler fazla bile geldi diyebilirim. Vites geçişleri çok daha yumuşak ve yüksek hızlarda daha çok güven veriyor. Özellikle jantlar çok farkettirdi, frenlere dokunmasan hiç durmayacakmış gibi akışa sahip. Ayrıca kadro boyunun büyümesi ve bisiklet üstündeki duruşumun nispeten değişmesiyle yüksek hızlarda daha uzun süre kalabiliyorum ve daha az yoruluyorum.
Kırmızı beyaz renkte olan ilk aldığım 56 kadro ve mavi siyah olan da Pro model olan yenisi
Frameset:
- Frame: Aluminium Superlite, AMF, Double Butted, RFR-Geometry, Inner Cable Routing
- Forks: CUBE CSL Race Carbon, Tapered
- Chainset: Shimano FC-R563, Hollowtech II, 50x39x30T,(175mm)
- Brake/Shift Levers: Shimano Tiagra ST-4603
- Front Derailleur: Shimano 105 FD-5703BLL, Clamp 34.9mm
- Rear Derailleur: Shimano 105 RD-5701GS, 3x10-Speed
- Wheels: Fulcrum Racing 77
- Tyres: Schwalbe Lugano, 25x622
- Front Brake: Shimano BR-R561
- Rear Brake: Shimano BR-R561
- Handlebars: CUBE Wing Race Bar, Compact
- Handlebar Tape: CUBE Grip Control
- Headset: CUBE Orbit Z-t, top zero-stack 1 1/8", bottom 1 1/2" integrated
- Stem: CUBE Performance Pro, 31.8mm
- Saddle: Selle Italia X1 Road
- Seatpost: CUBE Performance Post, 31.6mm
- Seatclamp: RFR Close 34.9mm