Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

decatlhondan bisiklet aldım ömür boyu garanti diyolar garanti hiç bi işe yaramıyor

Kayıt
11 Ocak 2014
Mesaj
63
Tepki
6
Şehir
istanbul
3 gün önce decathlondan bisiklet aldım 1600 lira verdim yavaş bi şekilde düştüm arka vitesi 1 e alınca janta değiyor mağazaya götürdüm parçanın değişmesi lazım yamulmuş garanti hata sizde olduğu için geçerli değil 25 lira dedi nasıl bir ömür boyu garanti anlamıyorum bu kadar dandikmi bu ürünler ufacık bi düşmeye dayanamıyormu 50 liraya hurdacıdan alınan bisiklet bile daha dayanıklı şikayetçi olmak istiyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim
 
Scudo
ilçendeki tüketici mahkemesine gitmelisin..ömür boyu garanti yanlışsa düzeltin kadro için geçerli
 
Genelde kullanıcı hatalarını firmalar karşılamıyor,var ise ben duymadım,ömür boyu garantiden kasıt kadro garantisidir kanımca..

Geçmiş olsun,neyse ki size bir şey olmamış.
 
@adnan kahveci
evet kadro için geçerlidir ama 3 günlük bisiklet ufak bi düşmeyle kulakçığın değişmesi lazım garanti kapsama dışı diyorlar ben zaten decathlona güvendiğim için bu ürünü ordan aldım yoksa sirkeciden başka yerlerdende alabilirdim
 
Hiçbir garanti, eğer kasko yaptırmadıysanız, düşme ve benzeri şeyleri kapsamaz. Eğer düşmemiş olsaydınız sorun yoktu. Bu arada decathlon mağazasında kadro ömür boyu, parçalar iki yıl garantili.

Tüketici hakem heyetine gitsen dahi düşme izini değiştiricide görünce seni haklı çıkarmazlar.
 
o garanti sadece kadro içindir. üzerindeki başka hiçbir parçayı kapsamaz. 25 lira ise ucuz kurtarmışsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: enes savaş
Garanti sartlarini dikkatlice gözden gecirmelisiniz öncelikle. Cok büyük ihtimal kullanici hatalarina karsi herhangi bir garanti oldugu belirtilmemistir. (Cok nadir olur bu tür maddeler. Onlarda da ancak iscilik garanti dahilindedir. Parca degismesi gerekirse degisen parca ücretini tüketici karsilar.) Dolayisiyla düsmeden kaynakli olusan hasarlara karsi yasal olarak herhangi bir hak talep edemezsiniz. Tüketici heyetlerine gitseniz bile lehinize karar cikmasi pek mümkün gözükmüyor.
Sizin icin daha mantikli olan secenek firma ile direk iletisime gecmek ve digital platformlarda (örn. Sikayetvar, firmanin Facebook ve Twitter hesaplari) durumunuzu belirtmek. Fakat bu sikayetlerinizde düsmeden kaynaklanan hasarin size ödetilmesi yerine bisikletin basit bir düsme sonucu parca degisimi gerekicek kadar hasar almasi üzerine yogunlasirsaniz firma olumlu dönüs yapabilir. Tabi ürünün henüz yeni alindigini da belirtin.
 
her birinize cevaplar için teşekkür ederim sanırım firma haklı:S

bişi daha var bisikleti bıraktığımda bana teslim fişi verdiler decatlhon kayıp hırsızlık durumunda sorumluluk almamaktadır yazıyo o nasıl oluyo onu anlamadın:S
 
sadece kadro için ömür boyu garanti var decathlonda hiç bir ürünü kendi ürününe dahil ömür boyu garanti vermiyor yedek parçalar da decathlon neden kendi olmayan ürüne ömür boyu garanti versin ki ayriyetten garanti kartındada yazıyor olması lazım yedek parçalar 2 yıl garanti düşme çarpma hariç diye :) 25-30 liraya halledersiniz fazla sorun olarak görmeyin,allah daha büyük kazalar vermesin,iyi sürüşler
 
  • Beğen
Tepkiler: enes savaş
garanti sizden kaynaklı hiçbir sorunu üstlenmez.üstelik bide düşmüşsünüz.
bana sorarsanız keşke sirkeciden karşınızda "tüzel" bir kişilik yerine daha samimi bir esnaf olan dükkanlardan alışveriş yapmalıydınız.


şöyle bir anımı anlatım mesela ;
bianchi tdl1300ü aldım gün arka kaset dağıldı.
8.vites dişlisi kasetten ayrı hareket eder hale geldi.
gidip aldığım yere erdal abi dedim böyle böyle.(dükkan sahibi erdal abiyle orda alışveriş esnasında tanıştım daha önce bir tanışlığım yok)
erdal abi başladı anlatmaya yok garanti yok sen çok yüklenmişsin falan derken ; ordan başka bir tdl1300 arka tekerini kadrodan ayırdı ve benimkine taktı.
sen git ben bunu fabrikaya yollarım dedim,benim işimi halletti yolladı.
 
"İsim soy isim falan yazmıyor ise fişi kaybetme!" Demek oluyor :)
 
@adnan kahveci

Evet yanlış ! Buradaki herkese sesleniyorum ;

Hangi bisiklet olursa olsun , servis sadece kadroya , gidon ve gidon boğazı gibi parçalara garanti verir. Onun haricinde arızalanan ve kullanıcı hatası olan parçalar , garantiye girmez. Decathlon'daki bisikletlerin sadece kadrosu ömür boyu garantilidir. Geriye kalan parçalar ise standart olarak 2 yıl garantilidir...
 
@alperen şen

Evet. Kırılma bile olsa.
 
Bisikletin modeli neydi 8.1 mi?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ömür boyu garantiler kadro içindir. Kaza anında kadroya zarar vermesin diye eklenen kulakcık garanti kapsamına girmez/giremez. Ben de bir aylık Merida ile kaza yaptım, ciddi bir kaza sonrası kadro kulağı yamuldu ve gidip para verip değiştirdim.
 
@enes savaş

enes , yanlış bilgilendirme yapmayalım..garanti belgesinin üzerinde kullanıcı hatasını kapsamaz diye bir ibare var mı? yada şöyle bir örnek vereyim bisiklet firması x parçayı olması gereken standandırdan düşük imal ettiği ve normalde düşünce kırılmaması gerekirken kırılan bir parça yüzünden sen ağır yaralandın...bu gibi durumda kullanıcı hatası deyip işin içinden mi çıkacaksın...(link) madde 6 ...MADDE 6 — Ayıplı bir malın, bir kişinin ölümüne veya yaralanmasına veya bir malın zarar görmesine sebep olması halinde imalatçı/üretici doğan zararı, kusuru aranmaksızın tazmin etmekle yükümlüdür.
İmalatçının/üreticinin, sorumlu tutulabilmesi için zarar görenin, malın ayıbını, uğradığı zararı ve ayıp ile zarar arasındaki nedensellik bağını ispat etmesi gerekir.
Ayıplı malın neden olduğu zararlardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu taktirde, bunlar müteselsilen sorumludurlar. Ancak zararın, tüketicinin veya tüketicinin sorumlu olduğu üçüncü bir kişinin kusurundan kaynaklanması halinde tüm hal ve şartlar göz önüne alınarak, imalatçının/üreticinin sorumluluğu azaltılabilir veya kaldırılabilir.
Bilim ve teknolojide ulaşılan düzeyin, malın piyasaya sürülmesinden sonraki 10 yıl içinde ayıplı olduğunun tespit edilmesine imkan tanıması halinde, imalatçı/üretici, bu ayıbın olası zararlı sonuçlarını, ortadan kaldırmak için azami çabayı sarf etmemesi durumunda 7 nci maddenin birinci fıkrasının (e) bendinde ve son fıkrasında yer alan sorumluluktan kurtulma sebeplerini ileri süremez.

ve 6502 nolu tüketicileri korunması hakkındaki kanunun 10. maddesinin 1 meddi.ayıplı malın kusurlu olamadığının ispatı satıcıya aittir
 
Siz aldığınızda düzgün çalışan ama düşünce arızalanan mal ayıplı mal değildir.
 
parça kalitesi ancak çarpma ,vurma gibi testler sonucunda ortaya çıkar ..yoksa 10 liralık jantla ,1000 liralık jantta siz aldığınızda aynıdır..bir yere çarpmadıktan sonra ikisi de seni götürür o zaman neden mavic jant almaya hevesliyiz
 
Geri