Merhabalar. Her zaman çelik kadrolarla daha rahat eden ben, halihazırda sahip olduğum 28 jant dropbarlı bisikletimin yanına kardeş olsun diye kadro arayışındaydım. Geçtiğimiz yılın sonunda nispeten temiz sayılabilecek tahmini 93 model Giant Rincon marka yürür durumdaki bisikleti tam hatırlamamakla beraber 200 lira civarında bir meblağa aldım. 26 jant arayışımın nedeni daha kompakt olmasi ve dropbar kadar eğilmek durumunda kalmamakti. Daha dik bir sürüş hedefliyordum. Bu arada aldığım bisiklet şu.
Bu haliyle bile bostancı sahilde sürdüm, gayet keyifliydi. Başta kafamdan geçen sadece jantlar ve arka aktarıcıyı değiştirmekti. Jantlarda vuruk kırık yoktu ama tur bisikleti için pek güven vermiyordu. Arka aktarıcı ise tz50 ile değiştirilmişti ve itiraf etmek gerekirse aşırı dandikti. Kollar ve ön aktarıcı eski nesil Altus, aynakol ise 28-38-48 sakae idi. Aynakol bayağı hoşuma gitti, frenler de tatminkardı ama nihayetinde biraz da gaza gelerek sadece aynakolu tutmaya karar verdim. Kalan parçaları ise @mariokaldato yönlendirmeleri ve darlamaları ile oradan buradan, direktifler ekseninde bir haftada topladık. Malzemeler şu şekilde.
Gidon - modolo tur gidonu
Vites kolları ve aktarıcılar - 7x3 shimano nexave(vintage mintage bir şeyler)
Jantlar seri dışı shimano göbek ve alexrims çemberler, 36 telli
Lastikler maxxis overdrive 1.75, kevlarlı
Ic lastik ve jant şeritleri btwin
Gidon bandı, suluk kafesleri - btwin
Pedallar - wellgo
Ruble - sram
Fren bacakları - tektro
Bu akşam da üşenmedim bodrumda sadece sele borusu, sele, gidon boğazı ve aynakol kalacak şekilde söktüm bisikleti.
Telefonun şarjı azalmış, flaşsız oldu, idare edin. Sele borusunun durumu pek iç açıcı değil ama 26.0 mm sele borusu bulamadığımdan şimdilik idare edeceğim. Seleyi halihazırda kullandığım Brooks ile değiştireceğim bilahare. Gidon boynu hoşuma gitti, açılı falan, ona ellemeyi düşünmüyorum. Bodrumda bir yerlerde ön ve arka bagaj da mevcut, onları en son takarız artık.
Hayırlısı ile yarın @mariokaldato ile buluşup Esat Usta'ya toplattıracağız. Toplam 1000 lira civarı bir meblağa tamamlamış olacağız. Temel gaye, iş görür ve sağlam bir tur bisikleti toplamaktı. Gelişmelerden haberdar ederim.
Bu haliyle bile bostancı sahilde sürdüm, gayet keyifliydi. Başta kafamdan geçen sadece jantlar ve arka aktarıcıyı değiştirmekti. Jantlarda vuruk kırık yoktu ama tur bisikleti için pek güven vermiyordu. Arka aktarıcı ise tz50 ile değiştirilmişti ve itiraf etmek gerekirse aşırı dandikti. Kollar ve ön aktarıcı eski nesil Altus, aynakol ise 28-38-48 sakae idi. Aynakol bayağı hoşuma gitti, frenler de tatminkardı ama nihayetinde biraz da gaza gelerek sadece aynakolu tutmaya karar verdim. Kalan parçaları ise @mariokaldato yönlendirmeleri ve darlamaları ile oradan buradan, direktifler ekseninde bir haftada topladık. Malzemeler şu şekilde.
Gidon - modolo tur gidonu
Vites kolları ve aktarıcılar - 7x3 shimano nexave(vintage mintage bir şeyler)
Jantlar seri dışı shimano göbek ve alexrims çemberler, 36 telli
Lastikler maxxis overdrive 1.75, kevlarlı
Ic lastik ve jant şeritleri btwin
Gidon bandı, suluk kafesleri - btwin
Pedallar - wellgo
Ruble - sram
Fren bacakları - tektro
Bu akşam da üşenmedim bodrumda sadece sele borusu, sele, gidon boğazı ve aynakol kalacak şekilde söktüm bisikleti.
Telefonun şarjı azalmış, flaşsız oldu, idare edin. Sele borusunun durumu pek iç açıcı değil ama 26.0 mm sele borusu bulamadığımdan şimdilik idare edeceğim. Seleyi halihazırda kullandığım Brooks ile değiştireceğim bilahare. Gidon boynu hoşuma gitti, açılı falan, ona ellemeyi düşünmüyorum. Bodrumda bir yerlerde ön ve arka bagaj da mevcut, onları en son takarız artık.
Hayırlısı ile yarın @mariokaldato ile buluşup Esat Usta'ya toplattıracağız. Toplam 1000 lira civarı bir meblağa tamamlamış olacağız. Temel gaye, iş görür ve sağlam bir tur bisikleti toplamaktı. Gelişmelerden haberdar ederim.