Öncelikle ceycey arkadaş ne yazmis ona bakalım,
@Kudret Kurtcebe Çağatay beyden cevap geldi. "Normalde genel klasmanda 295. olarak finish yapmışsınız ama güzergah ve parkur hakemlerimizden diskalifiye numaranız geldi. Diskalifiye numaranız görünüyor. Ön numaranız doğru takılımıydı. Güzergah hakemleri ile bir görüşeyim" dendi. Finishten geçtiğim görünüyor numaram bariz kurallara uygun biçimde takılı, ben her kavşakta hakem kameralarına poz vermek zorunda değilim bakın ben geçiyorum beni iyi çekin diye. Start anında dirsekleri, yumrukları, itmeleri görmeyen hakemlerden bahsediyoruz gerçi.
Finishte görünmeme rağmen, sırtımda kaskımda ve ön gidonda numara olmasına rağmen halen ön numaranız doğru takılımıydı gibi bir soruyla karşılaşıyorum ayrıca.
Evet hatalar olabilir sonuçta yıllardır gönüllülük ilkesi ile yapılan bir yarış ona lafımız yok ancak bu hatalar ölümcül hatalar olmamalıdır. 10. kez düzenlenen bir yarışta böylesine ciddi hataların olması kesinlikle kabul edilemez bence.
@trainspotting35
Dostum yarışa katılırsın, rüzgarı yer kendini parçalarsın, kurallara harfiyen uyarsın sonra listede adının karşısında diskalifiye yazılınca görürüm ben seni. Geçen senelerki yarışın konularına bak istersen oradaki yorumlarıma da. Eleştiriyi tekere çomak sokmak için değil gelecek seneler aynı hataların yapılmaması için, başkalarının emekleri boşa gitmesin diye yapıyorum. Bu sene ben belki gelecek sene bu kişi sen olacaksın.
ceycey84
Belirttiğiniz "ufak aksilikler?" derken. Orada alın teri var, emek var, kurallara harfiyen uyma var. Sizi neden bu kadar rahatsız etti eleştirilerim anlayamadım. Dediğim gibi geçen senelerdeki konuları açıp yorumlarıma bakabilirsiniz. Teşekkürlerimide sundum tebriklerimide etmiştim. Ama bu sene hakkım yeniyorsa emeğim hiç ediliyosa bunuda en sert şekilde en yükses sesle dile getiririm kimse kusura bakmasın.
Ceyhun arkadaşın mesajları,
Bir arkadaş yazmış benim eksikligim varmış böyle bir durum varmı ona bakalım,
Bir kere madalyonun tek tarafından bakarsak özveri ile çalışılmış bir yarış oldu,ama ,,,,,amasi var ,burada kötülemek gibi derdimde yok ,insanlara bir şeyler anlatmaya çalışıyoruz,yukardaki mesajlar beni düşündürdü,açıkça ceyhun adına üzüldüm onun haksızliga uğrayıp uğramadığını varın siz tahlil edin,hiç kimse sesini çıkarmadı bu arada sırf bu arkadaşa bir allahın kulu destek olmadığı için insanları banladim,
Insan bir kelime yazar uzuldugune dair,neyse
Gelelim esas eksikliklere,
Ne dedik,
Edirne yarisinda insanları dar yere sokmanin anlamı yok,çıkış güreşen heykellerin ordan olacak ve orada bitecek,ayrıca kavşaklarda görevli arkadaşlar yanlış dönmeleri önlemek için uyarı yapacak sesli,
Mesafe 66 km olacak neden,
Zaman barajı koyuyorsun madem mesafeyi kisaltki millet araclar ile düet yapmasın,
Karşı tarafta araçlar arasında kalanlar oldu ve korkarım seneye kaza haberi duyabiliriz
Tamamı ile organizasyon eksikliklerine odaklandığım için bunlara çareler aramaktayim iyi niyetle,
Gelelim can alıcı olaya,
Bahattin sürek 'ın adı anons edildi bahattin bey kürsüye gelmedi ,sabah erken listelere baktığımızda kendisinin diskalifiye oldugunu gördüm
Burada koordine olamama gibi bir durum söz konusu olmuştur,
Bahattin bey kazara gelse idi kupasını alsa idi ne olacaktı allahtan gelmedi,yoksa kupa gerimi istenecekti,
Bu hata can alicidir,bu hata kişiyi üzer,geçen senede sorun olmuş idi,
Çaresi nedir günümüzde çip denilen bir sistem var çare budur ha maliyet için çözüm üretilirse ne ala,
Neden çip bir kere ortalamalar belli olur,bu çip olayını anlayan firma lazım ehliyetsizler aynen hata yapar ,ortalamaları yanlış hesaplar ilgaz fondoda olduğu gibi,
Benim derdim bu organizasyonu dövmek değil eksik yanları görüp tedbir alınmasını istemektir,bakın gelecek edirne yarışında bir kişinin araç ile kazası organizasyona gölge düşürür,
Burada önceden tedbir alırsak acı bir tablo ile karşılaşmayız
Kendi hatam ise yanlış loptan dönmem oldu km sayacının azizliği km sayacı hiç kullanmadım 3 yarışta
Zaman barajı olduğu için km sayacı takdim tekirdağ yarisindada zaman barajı vardı ,ama orda yarış esnasında millete saat sormak yanlış bir işti tabi,km sayacı garmin felan pek kullanmadığım için bu tabi eksi haneme yazildi
Bundan sonra sadece kol saatim olacak zamana bakacağım,tabi cipli yarışlar onceligimdir,
Bir organizasyon yapılırken kürsüde hata olmaz buna çok dikkat edilmesi gerekir,
Son olarak buradan tüm organizatörlere şunu söylemek istiyorum lütfen cipli yarışlara ehemmiyet gosterin ,göstermek yetmez ortalamaları doğru hesaplayın,
Yukardaki arkadaşıma forum nezdinde gerek burda ve gerekse face'de sahip çıktım,ayrıca en büyük hataya dikkat çektim buradan isteğim şudur lütfen kürsüde hata yapmayın aksi takdirde kişiyi rencide edersiniz
Sağlıcakla kalın.
Ahmet yavuz engelini kaldırdım nedeni eski tekirdağ anısı adına neden engel koydum yukardaki arkadaşa destek olmadı,bundan sonra duygularınızı bir tarafa bırakın bu cumhuriyet kupasının daha eksiksiz yapılması için fikir uretin
Bir arkadaşta ucariz ederiz demiş ne oldu demiş üzerime alınmadım gerçi yasaklı listede
Aşağıda çağatay beyin mesajı var önemli
Çağatay ÇağatayÜye
Özel Mesaj Gönder
Sevgili Arkadaşlar öncelikle EBİS olarak yarışı ciddi bir kaza ve yaralanma olmadan tamamlamış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Katıldığınız içinde teşekkür ediyoruz.
Bilgi kirliliği olmaması için tartışılan konuları kişiselleştirmeden ilk elden cevaplamaya çalışayım.
- Olmazsa olmaz kuralımız, trafikten arındırılmış bir güzergahta yarışı organize edebilmek. Bu yıl emniyet ve Jandarma ekibi muhteşem bir yol kapama yaptı. Şöyle düşünün Edirne gibi hafta sonu turist akınına uğrayan bir şehir, şansımıza pastırma yazı başlamış, herkes kendini dışarı atmış ve şehrin ana arterini ve D-100 karayolunu trafiğe kapatmışsınız. Evet trafik muhteşem bir kapatma yaptı. Hemde planladığımız saatten de fazla. Yol güvenliği ile ilgili herhangi bir aksaklık yaşamadık. Zaman barajına takılanlar, isterse araca bindi istemezse de yarış dışı trafikte sürüşe devam etti.
- Güzergah değişikliği ile ilgili çok fazla alternatifimiz yok. Batımız Yunanistan ve Bulgaristan. Şimdilik bu güzergah da devam.
- Edirne'nin en güzel yeri yarış başlama ve bitiş noktasıdır. Burayı değiştirmeyi planlamıyoruz. Bu yıl balonu biraz daha öne kurduk frenleme sorunu yaşanmadı.
- Yarış öncesi neleri yapacağımızı, neleri yapamayacağımızı, kuralların ve güzergahın ne olduğunu, sıralamanın nasıl yapılacağını, çip sisteminin olmadığını duyurduk.
- Lojistik olarak herhangi bir aksaklıkla karşılaşmadık, hatta su işini biraz abartmışız elimizde bile kaldı.
- Çip konusuna gelirsek; keşke olsa. Tamamen para meselesi. En çok ta biz seviniriz. Yarış bittiği anda çok kısa bir süre içinde kürsüyü belirlemek için harcadığımız çabaya tanık olsanız halimize gülersiniz.
Yarıştan sonra kameraları defalarca izlemekten gözlerimiz tavşan gözüne benziyor. Sonuçları biran önce çıkarmak için gece üçte eve gelince hanımdan yediğimiz fırçada cabası 
- Sıralamaları açıklarken çok hassas olmamıza rağmen bazen hatalarda olabiliyor. Mesela bana şu ana kadar 4 kişi tekrar kontrol etmem için istekte bulundu. Birisi ön numarasını takmamıştı. Diğer arkadaşların durumunu ise inceliyoruz. Ter akıtana hakkını teslim etmek hepimizin görevi.
- Parkur km işaretlemelerini finishe 20. km kaladan itibaren yaptık. Kavşaklarda emniyet görevlileri haricinde kavşak sorumluları da olacağını ve erken dönüş yapanların numaralarını bildireceğini açıkladık. Ayrıca dönüş kavşak noktası görevlilerinin olacağını, dönüşte kamera kaydı olacağını defalarca belirttik. Kavşak sorumlularının görevi erken dönen sporcuların numarasını hakem heyetine bildirmektir. Erken dönüş yapan, ön numarasını takmayan, centilmenlik dışı davranışta bulunan yarışçılar diskalifiye edilmiştir.
- Jandarmanın güvenlik haricinde hiçbir uyarı sorumluluğu yoktur.
- Bu yıl tam 650 numara verdik. Bunlardan 433 kişi sıralamaya dahil oldu. 217 kişi ise çeşitli sebeplerden dolayı sıralamaya dahil edilmedi, çoğu süre barajını aşan, süpürge araçlarına binen ve kavşaklardan erken dönüş yapan sporcular.
- Master 60 kategorisine 7 sporcu katıldı. 5 sporcu diskalifiye oldu. 2 Bulgar sporcu kürsüde 1.ve 2. lik ödülünü aldı. 3. olarak ilan edilen sporcu zaten tören alanında yoktu. Dolayısı ile hiç kürsüye çıkmadı. Zaten sonrada diskalifiye olduğu tespit edildi.
- Master 60 kategorisi normalde ilk duyurumuzda yoktu. Bu yıl ilk defa gelen talepler üzerine kategoriyi açtık. 60 yaş üstü sporun herhangi bir dalında aktif olan abilerimi her zaman takdir ediyor ve saygı duyuyorum.
- Yaş kategorilerini ve yaş aralıklarını belirlerken bir önceki yarışın katılım sayısı, diskalifiye durumu v.b. verileri bizim için önem arz ediyor. Önümüzdeki yıl kategoriler tekrar değerlendirilecektir.
Katıldığınız için teşekkür ediyor, Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Çağatay beye cevabımı diğer konuda verdim,düşüncelerimiz uyuşmuyor,neden ?
bir kişi bile olsa kursude hata olmaz
Ayrıca keşke olsa tabi ,çip
Burada karışıklık olmaz ,çip fanatiği değilim,ama adam gibi iş olacak ise doğru ortalamalar yapılır çip sistemine başvurulur,
Ayrıca bakın Çeşmede ne oluyor,1200 kişi
Kısa mesafe 110 tl ,demekki oradaki insanlar paraya hayır demiyor,fanatiklik kimseye hayır getirmez,neden çeşme çünki doğu illerine 500 adet bisiklet dağıtıldı ,kutlarım Veloturk 'ü
Ikinci anlaşamadığım nokta dar yerden çıkışın yapılması ve bazı uyaniklarin öne geçmek için kaynak yapması ,önerim kabul görmüyor sorun değil,
Onerimi yukarda yazdım güreşen heykelin oradan çıkış olur orada biter mesafe 66 km olur ve böylelikle arkada tek bir kişinin kalmasida önlenir,dönüşte benim arkamda tek araç yoktu gidişte 3 km erken bi üst loptan yanlış döndüm o lop beni şaşırttı,bunda etapa yabancı olmam sebep oldu hata bende ben aynen hatami kabul ederim,km sayacı kullanmadığım için teknik özelliklerinide bilmem bu yarıştan km sayaç vardı 3 km hata payı yaptı,
2016 ve 2017 gran fondo yarışlarında ne km sayacım vardı ne de garmin bu etapta kafa karıştırıcı kavşak pek fazla yoktu,hatta yolun tam dönülecek noktasinda polis motoru vardı önden gidenleri çok rahat görmekte idiniz öyle yokuş aşağı iniş yoktu dönüş yerinde,2017 orhangazi bursa etapta 53 km kuzeyden güneye otobandan iniş oldu ve finiş noktasına kadar her şey mükemmeldi ,tek sorun finişe 200 metre tabelası yoktu,
Benim düştüğüm hataya seneye bir başka yarışcı aynı yerde düşecektir önümde kimse yoktu,aşağıya iniş vardı ama kimseyi görmedim,
Yarış stresinde hata yapılır bu gayet doğaldır cumhurbaşkanlığı yarışında pro sam benitt son virajda düştü ,orada idim olay geçen sene oldu,o köşe çok dar ve keskin yerler arnavut kaldırım uyarı tabelası olması gerekirmiydi bence gerekir ,bu senede aynı yerde bir başkası düştü ,
Bu amatör yarıştada geçen sene son finişte kaza oldu,amatorleri riske sokmadan etap üzerinde değişiklik olması gerekirde olumsuz tabi,
Benim yanlış döndüğüm kavşakta jandarma vardı ama tabiki onun işi değil. Uyarmak
Naçizane tavsiyem seneye orada elinde bayrak olan bir görevlinin uyarı yapması ,
Son olarak Edirnede koşullar bana göre değil sizlere edirne yarışında başarılar dilerim ebisede,,,,,
Kesin yanlış dönmese idim ,433 kişinin içinde idim ,çıkışta bir çok gençle tırmandık,sağlık olsun 3 üncülük hatam yüzünden kaçtı
@Kudret Kurtcebe Çağatay beyden cevap geldi. "Normalde genel klasmanda 295. olarak finish yapmışsınız ama güzergah ve parkur hakemlerimizden diskalifiye numaranız geldi. Diskalifiye numaranız görünüyor. Ön numaranız doğru takılımıydı. Güzergah hakemleri ile bir görüşeyim" dendi. Finishten geçtiğim görünüyor numaram bariz kurallara uygun biçimde takılı, ben her kavşakta hakem kameralarına poz vermek zorunda değilim bakın ben geçiyorum beni iyi çekin diye. Start anında dirsekleri, yumrukları, itmeleri görmeyen hakemlerden bahsediyoruz gerçi.
Finishte görünmeme rağmen, sırtımda kaskımda ve ön gidonda numara olmasına rağmen halen ön numaranız doğru takılımıydı gibi bir soruyla karşılaşıyorum ayrıca.
Evet hatalar olabilir sonuçta yıllardır gönüllülük ilkesi ile yapılan bir yarış ona lafımız yok ancak bu hatalar ölümcül hatalar olmamalıdır. 10. kez düzenlenen bir yarışta böylesine ciddi hataların olması kesinlikle kabul edilemez bence.
@trainspotting35
Dostum yarışa katılırsın, rüzgarı yer kendini parçalarsın, kurallara harfiyen uyarsın sonra listede adının karşısında diskalifiye yazılınca görürüm ben seni. Geçen senelerki yarışın konularına bak istersen oradaki yorumlarıma da. Eleştiriyi tekere çomak sokmak için değil gelecek seneler aynı hataların yapılmaması için, başkalarının emekleri boşa gitmesin diye yapıyorum. Bu sene ben belki gelecek sene bu kişi sen olacaksın.
ceycey84
Belirttiğiniz "ufak aksilikler?" derken. Orada alın teri var, emek var, kurallara harfiyen uyma var. Sizi neden bu kadar rahatsız etti eleştirilerim anlayamadım. Dediğim gibi geçen senelerdeki konuları açıp yorumlarıma bakabilirsiniz. Teşekkürlerimide sundum tebriklerimide etmiştim. Ama bu sene hakkım yeniyorsa emeğim hiç ediliyosa bunuda en sert şekilde en yükses sesle dile getiririm kimse kusura bakmasın.
Ceyhun arkadaşın mesajları,
Bir arkadaş yazmış benim eksikligim varmış böyle bir durum varmı ona bakalım,
Bir kere madalyonun tek tarafından bakarsak özveri ile çalışılmış bir yarış oldu,ama ,,,,,amasi var ,burada kötülemek gibi derdimde yok ,insanlara bir şeyler anlatmaya çalışıyoruz,yukardaki mesajlar beni düşündürdü,açıkça ceyhun adına üzüldüm onun haksızliga uğrayıp uğramadığını varın siz tahlil edin,hiç kimse sesini çıkarmadı bu arada sırf bu arkadaşa bir allahın kulu destek olmadığı için insanları banladim,
Insan bir kelime yazar uzuldugune dair,neyse
Gelelim esas eksikliklere,
Ne dedik,
Edirne yarisinda insanları dar yere sokmanin anlamı yok,çıkış güreşen heykellerin ordan olacak ve orada bitecek,ayrıca kavşaklarda görevli arkadaşlar yanlış dönmeleri önlemek için uyarı yapacak sesli,
Mesafe 66 km olacak neden,
Zaman barajı koyuyorsun madem mesafeyi kisaltki millet araclar ile düet yapmasın,
Karşı tarafta araçlar arasında kalanlar oldu ve korkarım seneye kaza haberi duyabiliriz
Tamamı ile organizasyon eksikliklerine odaklandığım için bunlara çareler aramaktayim iyi niyetle,
Gelelim can alıcı olaya,
Bahattin sürek 'ın adı anons edildi bahattin bey kürsüye gelmedi ,sabah erken listelere baktığımızda kendisinin diskalifiye oldugunu gördüm
Burada koordine olamama gibi bir durum söz konusu olmuştur,
Bahattin bey kazara gelse idi kupasını alsa idi ne olacaktı allahtan gelmedi,yoksa kupa gerimi istenecekti,
Bu hata can alicidir,bu hata kişiyi üzer,geçen senede sorun olmuş idi,
Çaresi nedir günümüzde çip denilen bir sistem var çare budur ha maliyet için çözüm üretilirse ne ala,
Neden çip bir kere ortalamalar belli olur,bu çip olayını anlayan firma lazım ehliyetsizler aynen hata yapar ,ortalamaları yanlış hesaplar ilgaz fondoda olduğu gibi,
Benim derdim bu organizasyonu dövmek değil eksik yanları görüp tedbir alınmasını istemektir,bakın gelecek edirne yarışında bir kişinin araç ile kazası organizasyona gölge düşürür,
Burada önceden tedbir alırsak acı bir tablo ile karşılaşmayız
Kendi hatam ise yanlış loptan dönmem oldu km sayacının azizliği km sayacı hiç kullanmadım 3 yarışta
Zaman barajı olduğu için km sayacı takdim tekirdağ yarisindada zaman barajı vardı ,ama orda yarış esnasında millete saat sormak yanlış bir işti tabi,km sayacı garmin felan pek kullanmadığım için bu tabi eksi haneme yazildi
Bundan sonra sadece kol saatim olacak zamana bakacağım,tabi cipli yarışlar onceligimdir,
Bir organizasyon yapılırken kürsüde hata olmaz buna çok dikkat edilmesi gerekir,
Son olarak buradan tüm organizatörlere şunu söylemek istiyorum lütfen cipli yarışlara ehemmiyet gosterin ,göstermek yetmez ortalamaları doğru hesaplayın,
Yukardaki arkadaşıma forum nezdinde gerek burda ve gerekse face'de sahip çıktım,ayrıca en büyük hataya dikkat çektim buradan isteğim şudur lütfen kürsüde hata yapmayın aksi takdirde kişiyi rencide edersiniz
Sağlıcakla kalın.
Ahmet yavuz engelini kaldırdım nedeni eski tekirdağ anısı adına neden engel koydum yukardaki arkadaşa destek olmadı,bundan sonra duygularınızı bir tarafa bırakın bu cumhuriyet kupasının daha eksiksiz yapılması için fikir uretin
Bir arkadaşta ucariz ederiz demiş ne oldu demiş üzerime alınmadım gerçi yasaklı listede
Aşağıda çağatay beyin mesajı var önemli
Çağatay ÇağatayÜye
Özel Mesaj Gönder
Sevgili Arkadaşlar öncelikle EBİS olarak yarışı ciddi bir kaza ve yaralanma olmadan tamamlamış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Katıldığınız içinde teşekkür ediyoruz.
Bilgi kirliliği olmaması için tartışılan konuları kişiselleştirmeden ilk elden cevaplamaya çalışayım.
- Olmazsa olmaz kuralımız, trafikten arındırılmış bir güzergahta yarışı organize edebilmek. Bu yıl emniyet ve Jandarma ekibi muhteşem bir yol kapama yaptı. Şöyle düşünün Edirne gibi hafta sonu turist akınına uğrayan bir şehir, şansımıza pastırma yazı başlamış, herkes kendini dışarı atmış ve şehrin ana arterini ve D-100 karayolunu trafiğe kapatmışsınız. Evet trafik muhteşem bir kapatma yaptı. Hemde planladığımız saatten de fazla. Yol güvenliği ile ilgili herhangi bir aksaklık yaşamadık. Zaman barajına takılanlar, isterse araca bindi istemezse de yarış dışı trafikte sürüşe devam etti.
- Güzergah değişikliği ile ilgili çok fazla alternatifimiz yok. Batımız Yunanistan ve Bulgaristan. Şimdilik bu güzergah da devam.
- Edirne'nin en güzel yeri yarış başlama ve bitiş noktasıdır. Burayı değiştirmeyi planlamıyoruz. Bu yıl balonu biraz daha öne kurduk frenleme sorunu yaşanmadı.
- Yarış öncesi neleri yapacağımızı, neleri yapamayacağımızı, kuralların ve güzergahın ne olduğunu, sıralamanın nasıl yapılacağını, çip sisteminin olmadığını duyurduk.
- Lojistik olarak herhangi bir aksaklıkla karşılaşmadık, hatta su işini biraz abartmışız elimizde bile kaldı.
- Çip konusuna gelirsek; keşke olsa. Tamamen para meselesi. En çok ta biz seviniriz. Yarış bittiği anda çok kısa bir süre içinde kürsüyü belirlemek için harcadığımız çabaya tanık olsanız halimize gülersiniz.
- Sıralamaları açıklarken çok hassas olmamıza rağmen bazen hatalarda olabiliyor. Mesela bana şu ana kadar 4 kişi tekrar kontrol etmem için istekte bulundu. Birisi ön numarasını takmamıştı. Diğer arkadaşların durumunu ise inceliyoruz. Ter akıtana hakkını teslim etmek hepimizin görevi.
- Parkur km işaretlemelerini finishe 20. km kaladan itibaren yaptık. Kavşaklarda emniyet görevlileri haricinde kavşak sorumluları da olacağını ve erken dönüş yapanların numaralarını bildireceğini açıkladık. Ayrıca dönüş kavşak noktası görevlilerinin olacağını, dönüşte kamera kaydı olacağını defalarca belirttik. Kavşak sorumlularının görevi erken dönen sporcuların numarasını hakem heyetine bildirmektir. Erken dönüş yapan, ön numarasını takmayan, centilmenlik dışı davranışta bulunan yarışçılar diskalifiye edilmiştir.
- Jandarmanın güvenlik haricinde hiçbir uyarı sorumluluğu yoktur.
- Bu yıl tam 650 numara verdik. Bunlardan 433 kişi sıralamaya dahil oldu. 217 kişi ise çeşitli sebeplerden dolayı sıralamaya dahil edilmedi, çoğu süre barajını aşan, süpürge araçlarına binen ve kavşaklardan erken dönüş yapan sporcular.
- Master 60 kategorisine 7 sporcu katıldı. 5 sporcu diskalifiye oldu. 2 Bulgar sporcu kürsüde 1.ve 2. lik ödülünü aldı. 3. olarak ilan edilen sporcu zaten tören alanında yoktu. Dolayısı ile hiç kürsüye çıkmadı. Zaten sonrada diskalifiye olduğu tespit edildi.
- Master 60 kategorisi normalde ilk duyurumuzda yoktu. Bu yıl ilk defa gelen talepler üzerine kategoriyi açtık. 60 yaş üstü sporun herhangi bir dalında aktif olan abilerimi her zaman takdir ediyor ve saygı duyuyorum.
- Yaş kategorilerini ve yaş aralıklarını belirlerken bir önceki yarışın katılım sayısı, diskalifiye durumu v.b. verileri bizim için önem arz ediyor. Önümüzdeki yıl kategoriler tekrar değerlendirilecektir.
Katıldığınız için teşekkür ediyor, Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Çağatay beye cevabımı diğer konuda verdim,düşüncelerimiz uyuşmuyor,neden ?
bir kişi bile olsa kursude hata olmaz
Ayrıca keşke olsa tabi ,çip
Burada karışıklık olmaz ,çip fanatiği değilim,ama adam gibi iş olacak ise doğru ortalamalar yapılır çip sistemine başvurulur,
Ayrıca bakın Çeşmede ne oluyor,1200 kişi
Kısa mesafe 110 tl ,demekki oradaki insanlar paraya hayır demiyor,fanatiklik kimseye hayır getirmez,neden çeşme çünki doğu illerine 500 adet bisiklet dağıtıldı ,kutlarım Veloturk 'ü
Ikinci anlaşamadığım nokta dar yerden çıkışın yapılması ve bazı uyaniklarin öne geçmek için kaynak yapması ,önerim kabul görmüyor sorun değil,
Onerimi yukarda yazdım güreşen heykelin oradan çıkış olur orada biter mesafe 66 km olur ve böylelikle arkada tek bir kişinin kalmasida önlenir,dönüşte benim arkamda tek araç yoktu gidişte 3 km erken bi üst loptan yanlış döndüm o lop beni şaşırttı,bunda etapa yabancı olmam sebep oldu hata bende ben aynen hatami kabul ederim,km sayacı kullanmadığım için teknik özelliklerinide bilmem bu yarıştan km sayaç vardı 3 km hata payı yaptı,
2016 ve 2017 gran fondo yarışlarında ne km sayacım vardı ne de garmin bu etapta kafa karıştırıcı kavşak pek fazla yoktu,hatta yolun tam dönülecek noktasinda polis motoru vardı önden gidenleri çok rahat görmekte idiniz öyle yokuş aşağı iniş yoktu dönüş yerinde,2017 orhangazi bursa etapta 53 km kuzeyden güneye otobandan iniş oldu ve finiş noktasına kadar her şey mükemmeldi ,tek sorun finişe 200 metre tabelası yoktu,
Benim düştüğüm hataya seneye bir başka yarışcı aynı yerde düşecektir önümde kimse yoktu,aşağıya iniş vardı ama kimseyi görmedim,
Yarış stresinde hata yapılır bu gayet doğaldır cumhurbaşkanlığı yarışında pro sam benitt son virajda düştü ,orada idim olay geçen sene oldu,o köşe çok dar ve keskin yerler arnavut kaldırım uyarı tabelası olması gerekirmiydi bence gerekir ,bu senede aynı yerde bir başkası düştü ,
Bu amatör yarıştada geçen sene son finişte kaza oldu,amatorleri riske sokmadan etap üzerinde değişiklik olması gerekirde olumsuz tabi,
Benim yanlış döndüğüm kavşakta jandarma vardı ama tabiki onun işi değil. Uyarmak
Naçizane tavsiyem seneye orada elinde bayrak olan bir görevlinin uyarı yapması ,
Son olarak Edirnede koşullar bana göre değil sizlere edirne yarışında başarılar dilerim ebisede,,,,,
Kesin yanlış dönmese idim ,433 kişinin içinde idim ,çıkışta bir çok gençle tırmandık,sağlık olsun 3 üncülük hatam yüzünden kaçtı