@Yavuz S. Custom ayrı bişey bana göre, çevreden görmeyle ,esinlenme ile belki kopya ile sadece sırf görünüş için oluşturulanlar custom değil bana göre.
Hakan beyin de soyledigi gibi, hepsi bir arada tartildigi ici oyle. Sokup parca parca yeniden tartmasi zor geldi. Fakat qr ve kaset icin benim tartmis oldugum agirlik degerleri mevcut.
Tune U20: 22.8 gram
Sram XG-1090: 157.9 gram
Fakat Tune iki farkli Adjusting nut/Lock nut opsiyonuyla geliyor. Agir olani kullairsaniz 27.4 gram civarinda bir sey oluyor toplam qr agirligi, ben hafif olanlari kullaniyorum. Jant seti icin iddia edilen agirlik 1.365 gram ama genelde bunun 5-10 gram altinda cikiyor Zero Carbon’ lar. Gerisini siz hesap edin iste.
Teşekkür ederim. en sonunda tam oldu. Yeter gari. Fotoğrafları ve videoları zamanla güncellerim tabiki.
@Soner H. Arslan
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim. Bunların hepsi çok önemli tecrübe ile edinilmiş bilgiler ve bulunması gerçekten zor.
Bisikletinizin donanımı ve ona karşılık ağırlığı gerçekten dudak ısıracak cinsten. Kıskandım doğrusu
Bisikleti kurarken en zorlandığım yer on aktarici telleri idi. Belirttiğiniz gibi. 1 saate yakın uğraştım.
Gerçekten zor özel bir bisiklete sahibiz ve ben inanıyorum ki uzun müddetçe sorun çıkarmadan amacına hizmet edecek.
@Hasan Saylık
Tunç abi ile bir çok toplama bisiklet kurdu veya kurduk. Aşağıda bazılarının resimlerini veriyorum.
Şu zamana kadar 2603 km kullanmış olduğum bisikletime gerçekten çok alıştım ve sevdim. Performans yönünden çok şey kattığı aşıkar. aynı yolu daha önce aleminyum bisikletimle 28 ortalama ile bitirmiştim.
buda en iyi derecelerimden biri 70 km de 37,2 km/h ortalama. Gerçekten çok yordu. avaraj Kalp hızı 175 ama daha iyisinide yapabilirim inancını körükledi.
Focus ile yapılan Sürüş
(link)
Merida ile yapılan sürüş:
(link)
aradaki fark yadsınamaz Stravayı 2014 Ağustos'da açmışım.. 2015 yılı biterken 6500 km'de şuanda.. ve bu yıl içerisindeki 3. bisikletim. 2016 yılının daha çok km'ler ile geçmesini umuyorum. aşağıda strava istatistikleri
Focus projesi çok ani gelişti birazda Yavuz'un bisiklet azmi vede abi benimde karbon olur mu ne dersin baskısı karşısında ona biraz süpriz olsun istedim. Umarım olmuştur da. O bisikletinin ve kendinin bisiklet hikayesini anlatacaktır. Ben sadece yol göstermeye çalıştım. Toplamda 2 aylık bir süreçte güzel , kaliteli ve uygun parçaları buluverdik , biraz da temizlk tamir bakım yıkama yağlama parlatmadan sonra sade , kaliteli bir canavar çıkıverdi ortaya. Yavuz için de hem güzel bir tecrübe hem de ciddi bir ders oldu , şöyleki bisiklet ne olursa olsun pedalı bacaklar çeviriyor gibi...Son halinden sonra bence zaten yapılacak herşey yapılmış oldu sadece jant decallerini beyaz kırmızı renk olanlarla değiştirme işi kaldı , metalik gri pek uygun görünmüyor kanısındayız Yavuz ile oda yakında hallolacaktır. Bunun dışında kazasız bol eforlu idman yapmak kaldı tek geriye. Burada kendisine bol ve keyifli sürüşler diliyorum... Güzel günler , güzel yollarda binersin umarım.
Şimdi bilemedim hangisi daha iyi oldu Mavic 40mm tubular special service course modeli. FSA da 55mm tubular bu sayede 190 gr kadar daha hafifliyor bisiklet. 6.62 kilo bu haliyle de
@mutlu07 300 gr daha için bilemedim jantlar benim değil zaten. Deneme amaçlı takip biraz sürdüm. Bence görünüş olarak da çok hoşuma gitmedi. Bu deneme sürüşünde Yokuş çıkmadığım için bu süreçte aralarındaki farkları söylemek yanlış olur. Artı olarak ağırlık takıntım kalmadı bundan daha hafif bisiklete gerek yok zaten.
Yokuş lar için evet avantajlı ama düz yolda profil jant her zaman yani benim kendi jantlarım daha iyi.
FSA jantlar için özel stiker ler geldi onları yaptığım zaman göze daha hoş gelecek. Artı olarak yeni continental lastiklerim de geldi lastikler deki kötü durduğunu düşündüğüm tezatlik da böylece son bulacak.
@mutlu07 ilanını inceledim. bende daha yeni aldım lastikleri toplamda 5 adet lastiğim var. Bundan dolayı fazlalık olur alırsam yaklaşık 15 gün önce görseydim yurt dışından beklemek yerine değerlendirebilirdi.
@Yağız Gökmen teşekkür ederim. Benimde böylesi çok hoşuma gitti. Artık renk uyumu da tamamlandı. Sırada yeni lastiklerim var onları bekliyorum. Onları takınca tamam olacak.
Evet sele kelepçesi özel aldım. Bence orjinaline göre daha yakışıklı. Yanında daha güvenlikli. İçine toz girmemesi ve biraz daha rigit yapması alınma sebebi. Ekte yakından resimleri koydum
(link)