Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Focus Izalco Pro / Dura-Ace / FSA

@Yavuz S. Custom ayrı bişey bana göre, çevreden görmeyle ,esinlenme ile belki kopya ile sadece sırf görünüş için oluşturulanlar custom değil bana göre.
 
Scudo
Soner Bey qr, lastik ve ruble ağırlıkları neden yok anlayamadım
 
@maserati2303

Hakan beyin de soyledigi gibi, hepsi bir arada tartildigi ici oyle. Sokup parca parca yeniden tartmasi zor geldi. Fakat qr ve kaset icin benim tartmis oldugum agirlik degerleri mevcut.

Tune U20: 22.8 gram
Sram XG-1090: 157.9 gram

Fakat Tune iki farkli Adjusting nut/Lock nut opsiyonuyla geliyor. Agir olani kullairsaniz 27.4 gram civarinda bir sey oluyor toplam qr agirligi, ben hafif olanlari kullaniyorum. Jant seti icin iddia edilen agirlik 1.365 gram ama genelde bunun 5-10 gram altinda cikiyor Zero Carbon’ lar. Gerisini siz hesap edin iste.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
@Onur YCL

Teşekkür ederim. :) en sonunda tam oldu. Yeter gari. Fotoğrafları ve videoları zamanla güncellerim tabiki.

@Soner H. Arslan

Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim. Bunların hepsi çok önemli tecrübe ile edinilmiş bilgiler ve bulunması gerçekten zor.
Bisikletinizin donanımı ve ona karşılık ağırlığı gerçekten dudak ısıracak cinsten. Kıskandım doğrusu :)

Bisikleti kurarken en zorlandığım yer on aktarici telleri idi. Belirttiğiniz gibi. 1 saate yakın uğraştım.

Gerçekten zor özel bir bisiklete sahibiz ve ben inanıyorum ki uzun müddetçe sorun çıkarmadan amacına hizmet edecek.

@Hasan Saylık

Tunç abi ile bir çok toplama bisiklet kurdu veya kurduk. Aşağıda bazılarının resimlerini veriyorum.
11015243_10153224836262259_956502678_n.jpg 10720471_632164606904656_453813106_o.jpg 562723_10151118885852812_1655915818_n.jpg 11759464_10153496641947812_1991812276_n.jpg canyon 2010.jpg P_20151127_143243_1_p.jpg P_20151127_140741_p.jpg P_20151127_012845_1_p.jpg
 
2 güncelleme :) biri garmin edge 810
1448648438643.jpg

Diğeri toto rahatsızlığı dolayısıyla eski bisiklette kullandığım selenin karbon raylı versiyonunu. San Marco Carbon Sele satılık :)
P_20151128_125708_1_p.jpg P_20151128_125717_1_p.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: MehmetAliB.
Şu zamana kadar 2603 km kullanmış olduğum bisikletime gerçekten çok alıştım ve sevdim. Performans yönünden çok şey kattığı aşıkar. aynı yolu daha önce aleminyum bisikletimle 28 ortalama ile bitirmiştim.

buda en iyi derecelerimden biri 70 km de 37,2 km/h ortalama. Gerçekten çok yordu. avaraj Kalp hızı 175 ama daha iyisinide yapabilirim inancını körükledi.


Focus ile yapılan Sürüş
(link)
Merida ile yapılan sürüş:
(link)

aradaki fark yadsınamaz Stravayı 2014 Ağustos'da açmışım.. :) 2015 yılı biterken 6500 km'de şuanda.. ve bu yıl içerisindeki 3. bisikletim. 2016 yılının daha çok km'ler ile geçmesini umuyorum. aşağıda strava istatistikleri :)

Ekran Alıntısı.JPGEkran Alıntısı.JPG
 
Focus projesi çok ani gelişti birazda Yavuz'un bisiklet azmi vede abi benimde karbon olur mu ne dersin baskısı karşısında ona biraz süpriz olsun istedim. Umarım olmuştur da. O bisikletinin ve kendinin bisiklet hikayesini anlatacaktır. Ben sadece yol göstermeye çalıştım. Toplamda 2 aylık bir süreçte güzel , kaliteli ve uygun parçaları buluverdik , biraz da temizlk tamir bakım yıkama yağlama parlatmadan sonra sade , kaliteli bir canavar çıkıverdi ortaya. Yavuz için de hem güzel bir tecrübe hem de ciddi bir ders oldu , şöyleki bisiklet ne olursa olsun pedalı bacaklar çeviriyor gibi:)...Son halinden sonra bence zaten yapılacak herşey yapılmış oldu sadece jant decallerini beyaz kırmızı renk olanlarla değiştirme işi kaldı , metalik gri pek uygun görünmüyor kanısındayız Yavuz ile oda yakında hallolacaktır. Bunun dışında kazasız bol eforlu idman yapmak kaldı tek geriye. Burada kendisine bol ve keyifli sürüşler diliyorum... Güzel günler , güzel yollarda binersin umarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: tırıvırı.
Şimdi bilemedim hangisi daha iyi oldu :) Mavic 40mm tubular special service course modeli. FSA da 55mm tubular bu sayede 190 gr kadar daha hafifliyor bisiklet. 6.62 kilo bu haliyle de
P_20160110_005321_1_p.jpg P_20160110_005002_1_p.jpg P_20160110_004700_1_p.jpg P_20160110_004550_1_p.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: pilot
@mutlu07 300 gr daha için bilemedim :) jantlar benim değil zaten. Deneme amaçlı takip biraz sürdüm. Bence görünüş olarak da çok hoşuma gitmedi. Bu deneme sürüşünde Yokuş çıkmadığım için bu süreçte aralarındaki farkları söylemek yanlış olur. Artı olarak ağırlık takıntım kalmadı bundan daha hafif bisiklete gerek yok zaten.

Yokuş lar için evet avantajlı ama düz yolda profil jant her zaman yani benim kendi jantlarım daha iyi.

FSA jantlar için özel stiker ler geldi onları yaptığım zaman göze daha hoş gelecek. Artı olarak yeni continental lastiklerim de geldi lastikler deki kötü durduğunu düşündüğüm tezatlik da böylece son bulacak.
 

Dosyalar

  • P_20160108_163857_1_p.jpg
    P_20160108_163857_1_p.jpg
    138,7 KB · Okunma: 90
  • P_20160108_163923_1_p.jpg
    P_20160108_163923_1_p.jpg
    69,7 KB · Okunma: 87
  • Beğen
Tepkiler: Emre Varol
@mutlu07 ilanını inceledim. bende daha yeni aldım lastikleri toplamda 5 adet lastiğim var. Bundan dolayı fazlalık olur alırsam yaklaşık 15 gün önce görseydim yurt dışından beklemek yerine değerlendirebilirdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: tırıvırı.
https://www.bisikletforum.com/dosyalar/p_20160117_204348_1_p-jpg.50124/?temp_hash=b78e42dd2141537d756f783138b034c9 Yeni stiker lar ile birlikte...
 

Dosyalar

  • P_20160117_204348_1_p.jpg
    P_20160117_204348_1_p.jpg
    112,4 KB · Okunma: 305
çok güzel olmuş yeni stikerlar :) sele kelepçesi iki vidalımı benmi yanlış görüyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
@Yağız Gökmen teşekkür ederim. Benimde böylesi çok hoşuma gitti. Artık renk uyumu da tamamlandı. Sırada yeni lastiklerim var onları bekliyorum. Onları takınca tamam olacak.

Evet sele kelepçesi özel aldım. Bence orjinaline göre daha yakışıklı. Yanında daha güvenlikli. İçine toz girmemesi ve biraz daha rigit yapması alınma sebebi. Ekte yakından resimleri koydum :)
(link)
 

Dosyalar

  • P_20160117_222229_p.jpg
    P_20160117_222229_p.jpg
    40 KB · Okunma: 79
  • P_20160117_222154_1_p.jpg
    P_20160117_222154_1_p.jpg
    52,1 KB · Okunma: 74
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Gökmen
Geri