Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Forumda 130 km pedal kesmeden antreman deneyimi olan var mı?

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
etapların güncelleştirilmesi.nihai hedef 130 km de pedal kesmemek ,

1- 74.4 km güzergah ..

(link)

2- evet hedef büyültme 100 km

(link)


(link)

son aşama bu
130 km de pedal kesmeme operasyonu

çalışmalar bu pazar saat 08.30 da dudulludan başlayacaktır ilk etap 74.4 km de pedal kesilmeyecek asla mola olmayacaktır sonuçlar kesin olarak paylaşılacaktır ,,


 
Scudo
130km

1078m irtifa

31,6km/h avg

aytekin erzanın bu günki değerleri 130 km asla mola yapmamış,,

130 km
1078 irtifa
31.6 km /h avg

evet aytekin erzan çok eski dostum çok sular aktı köprünün altından beraber pedalladığımız yıllarda ,
evet onun sayesinde geliştim onun rüzgarında piştim çok süratli idi ve kuvvet asla bitmiyor idi ,
onunla en zor etaplarda var oldum o kaybolur idi ama ben bilirdimki o kesin almıştır tepeleri bana hep ilham verdi kartepelerde ,
ve de tavşanlı yollarında unutulmaz etaplar yaşadık tabi dostum volkan akboga ilede.
 
rekorların güncellenmesi ,


Genel Yönetici https://www.bisikletforum.com/customavatars/avatar29473_33.gif

Üyelik tarihi13 Şubat 2010NeredenEskişehir'de yaşıyorYaş37

evet forumda ferhat köse dostumun başarısını güncelleyeceğim,,
şerif dostum ile ilk 160 km de pedal kesmeyerek müthiş bir ortalama ile başı çekiyorlar
ortalama 39 dur ,yol bisikletinde ,

ve ferhat dostumun mesajı

rotanın bir kısmı iniş ağırlıklı(yüzde 3-4) bir kısmı yüzde 3-4 yukarı doğruydu rüzgar hafif arkadan destekliyordu ama asıl sebep Şerifin üstün performansıydı tek başına da 39 ortalama gittiğim yerler oldu ama 70-80 km yi geçmedi.Şerif ile bunu 160 km yaptık.Şerifi de kimse küçümsemesin sezon kapanışı yol yarışında son sprinte kadar kafaya oynayanların hemen arkasında son düzlüğe giren bir kardeşimiz.Sprint antremanı olmadıgından dereceye giremedi belki


bu da gösteriyorki partnerin önemi büyüktür,,
ayrıca ferhat dostum 185 km boyunca asla mola yapmamıştır ortalaması 30 dur


aytekin erzan dünki çalışması
yol bisikletinde ,

130km

1078m irtifa

31,6km/h avg

130 km asla mola yapmamış,,

130 km
1078 irtifa
31.6 km /h avg

evet aytekin erzan çok eski dostum çok sular aktı köprünün altından beraber pedalladığımız yıllarda ,
evet onun sayesinde geliştim onun rüzgarında piştim çok süratli idi ve kuvvet asla bitmiyor idi ,



İsmail.Emre.Padır
https://www.bisikletforum.com/images/statusicon/user-offline.png

https://www.bisikletforum.com/customavatars/avatar64374_5.gif


Üyelik tarihi31 Ekim 2012NeredenİstanbulYaş23

ikinci olarak ismail dostumun dereceside dikkate değer

120 km de ortalama 25 asla pedal kesilmemiş,,yol bisikletinde,


evet başka başarıları olan var ise bu başarılarını bizim ile paylaşır iseler memnun kalırım,,

- 74.4 km güzergah ..

(link)

evet bu pazar yapacağımız çalışmada 74.4 km pedal kesmeyecek ekip
dereceleri yazacağız
hataları yazacağız
en son hedef 130 km de pedal kesmemek en yukarıda etaplar belli bu çalışmalar epey sürecektir ,,
güzergahın zorluk kriterleri
bi kere 10 km toprak yol vardır burada eğimlerin ne olduğunu bilmiyoruz çünki ilk kez gidilecektir ,
şilede 6 adet rampa vardır bunun bi tanesi kısa bi tanesi uzundur ,
kömürlük kervansaray ve bıçkıdere çıkışına kadar kısa etkili eğimler vardır
ayrıca bıçkıdereden sonra gelecek olan 4.5 km sonlarda eğimin 13 ü bulacağı parkurda vardır ve bunun üzerine 10 km de toprak yol vardır
bu toprak yolun ne kadar sert olduğunuda bilmiyoruz bunları
bu pazar göreceğiz ve tüm bilgileri arazi hakkında vereceğiz ,,
darlık-mundarlı-ovacık köylerinde çok fazla eğim yoktur yol iyidir bazen bozuk asfalt vardır akabinde eğimler azdır en son göçbeyli köyü girişi dümdüz yoldur yol asfalttır kısmen bozuk
aramızda sadece erkan yol kullanmaktadır ve tekeri 28 hacimdir toprak yolda ona şans dileceğim ,benim 28 hibrit karbon 44 diş 700 x 32 teker ,ve de kerimde 26 jant vardır onunda 44 diş
 
Duz yol 20 km sprint antremani nasıl olur?

ben şahşen toplam 80 km git gel düz yolda sahil yolunda 3-4 sene kullanırken 15 km rampa çıkamıyordum

15-30 km rampa antrenmanlarına başladım artık 80 km düz yolda yapamadığım kondusyonu 15 -20 km rampada yapıyorum

evet o 80 km duz yollar bana 0 yazıyla sıfır katkısı oldu kondüsyon yapamadım

sigara kesinlikle bırakılmalı hatam olduğunu düşünmüyorum sigara=öldürür...
 
@İsa İhsan Akdoğan

isa biliyorsun sigara olayına karşıyım evet bıraktığına sevindim
bu konuda en bilgili dostum ve de sana yardımcı olacak kesin ferhat köse dostumdur
şimdi ben pek çalışma yapmadım o şekilde yani düz yolda sprint antremanı,
biliyorsun biz çok çalıştık 6-7-10-13 eğimli 50 km lik parkurda son derecem 2 saat 10 dakika idi asla pedal kesmedim 44 diş tabi bizimki
cyclo larda 46 diş ,benim 2 diş eksiğim var
evet iş paraya bakıyor 1000 lira takıldı bisiklete bakacağız duruma
evet son 70.7 km de pedal kesmedim 3 saat 35 dakika ama burada ne 13 eğim var idi ne de 10 km toprak yol sadece 6 adet şile rampası ve de köylerdeki eğimler ama onlar kısa ,evet işin rengi bu pazar çok değişti ve hatta keriminin değimi ile öldürücü vuruş oldu bizim için,
bakalım ne olacak o 10 km de toprak yolda
yolu ilk kez gideceğiz ve asla mola yok bi kere
 
@İsa İhsan Akdoğan

İhsan bey biraz araştırma yaparsanız internette ve forumda pek çok antreman teknikleri var.pro bisikletçilerin hiçbiri saatlerce bisiklet üzerinde kalmıyor buna emin olabilirsiniz 2-3 saat bile insan gelişimi için çok yeterli hatta bazı antremanlar yarım saat bir saat sürüyor ısınma kısmını saymaz isek bunun düz yolu eğimi olmaz önceki mesajımda yazmıştım hangi güçte kaç nabzda kaç kadans ile çevirdiğiniz ile ilgili düz yol örneği demişsiniz sadece şunu söyleyeyim anlayabilesiniz diye düz yolda gayet rahat bir vites değerinde 10 saniye sprint yapın hiç kesmeden 130-150 kadans sonra nabzinizi görün ne hale gelecek. bunu10- 20 saniye dayanabildiğiniz kadar yapın ve 20 set olsun peş peşe aralarda nabız düşene kadar dinlenme cevirerek toplamda belki 20 km bile yol almamış olacaksınız sonra bana bir değerlendirmenizi yazın bakalım 20 km de insan ne hale geliyormuş.Bu düz yol faydası olmaz dediğinz kısımı anlamanız için sadece bir örnek yine dümdüz yolda 120 kadans 5 er veya 10 ar dakikalık git geller yapın 10-20 defa bakın ne oluyor 20-30 km de .

o yuzden bu konuda 2-3 defa yazdım nabız saati lazım kadans saati lazım varsa ekonomi powermetre lazım .bisiklete yatırım yapmadan önce performans bisikletçiliği yapmak isteniyor ise bunlar olmadan gelişim sağlamak bir yere kadar olur o da ancak tur bisikletçileri arasında bu adam iyi rampa cıkıyor noktasıdır daha ilerisi olmaz.
 
Bisiklette tek öğrendiğiniz şey nedir derseniz hiç şüphesiz sabit kadansdır derdim. Bazen şehiriçi 5 -10 km kullanımda canımız çıkıyor. Ama ışıkların olmadığı yollarda kullanımda o kadar yorulmuyoruz. Araçlarda en fazla yakıt yakımı ilk harekette gerçekleşir. Dur kalk yapan araç sabit hızda (örneğin 90 km/saat) giden araçtan daha fazla yakıt sarfiyatında bulunur. istanbul trafiğinde 10-20 km ortalama ile giden araçlar daha fazla yakıt yakarlar. Bisikletlide duran bir bisiklete ilk ivmeyi verirken daha fazla güç harcar. Sabit kadans ile sürülen bisiklet en verimli kullanımdır. Vites kombinasyonunu sürekli değiştirerek sabit kadansa (benim için dakikada 90 devir yeterde artar) ayarlamak gerekir. Yokuş çıkarkende en küçük vites oranı ile yine sabit kadans tutturularak bisiklet yorulmadan sürülür. Bu durumda 130 km gitmek içten bile değildir. Tabiki sele rahat ve totoya uygun olduktan sonra.
 
@mehmetsunu

mehmet dostum ,
evet katılıyorum ,şimdi yukarıda ferhat dostum söylemiş antremana başlamadan önce ısınma 30 dakika
evet bence yararlı bu ısınma jimnastik hareketleri olabilir tabi el kol hareketleri yerinde saymak vs vs
ben geçen sefer evden saat 07.45 de çıktım hiç üşümedim
termaller sağlam çünki
termal yüz maske var tabi terletmeyen ,evet dudullu hedef noktası benim evden 9 km uzak oraya gidene kadar eğimler tatlı yani tırmanıyorum yavaş yavaş asla hızlı hızlı çıkmıyorum saat 08.35 de hareket ettim çıkış noktasından
önce yavaş aldım 6 adet şile rampalarını çünki darlık yoluna ilk kez gidecek idim orada eğim nedir bilmiyor idim daha önde darlık yapmış idim ama tekeden gelmiş idim evet yavaş alarak rampaları kömürlük girişine geldim oradan sonra yavaş yavaş tempoyu arttırmaya başladım ilk 20 km tempo yavaş oldu bunun 10 km si zati tırmanış şeklinde oluyor,akabinde kömürlük kervansaray köylerinde hıza geçerek sert ama kısa eğimlerde ayağa kalkarak
vücudumu öne vererek .çıktım bisikletin boynuzlarına asılıyorum oradan bayağı kuvvet alıyorum o boynuzlar çok işime yarıyor sert eğimlerde,sonra tabi durmadan devam ederek bıçkıdere çıkışına geldim sola döndüm esas dik olan rampaya geldim bura oruçoğlu köyü evet burada tırmanış oldukça sert 10 üzeri tahminim,burada da hep ayakta aldım asla oturmadım şile rampaları ise uzun ,rampa 6 eğim en çok 7 oluyor oturarak rahat alıyorum tabi ister isem bu pazar ayakta şakır şukur hızlı çıkarımda ama baştan diyorum gücüme ayar çekeyim,
evet oruçoğlundan ta göçbeyli final noktasına kadar öyle aman aman 13 eğimler yok idi bu nedenle parkuru değiştirdik ve dahada zorlaştırdık
şimdi 13 eğimlerden sonra 10 km toprak yola gireceğiz evet burada neler ile karşılaşacağız bilmiyorum çünki o kadar bıçkıdere etapları yaptık o yoldan hep geçmiş idik sola dönen toprak yolu hep görmüş idik ama girmemiştik
şimdi gireceğiz.
mehmet dostum sen uzaklardasın ben sana bu istanbulun anadolu yakasının en zor etaplarını söyleyeyim ora bıçkıderenin rampaları en zor yerler ora orada çok sert eğimler var rampalar üst üste geliyor 4.5 km boyunca
ikinci zorluk ise 10 km lik toprak yol burada kesin eğimler olacak tahminim
evet bu pazar bizi çetin bir mücadele bekliyor işimiz zor hadi hayırlısı diyelim
hava bozmaz ise bu işi yapacağız ama illaki yapacağız oranın bizden çekeceği var zati,,
 
Valla şu konuyu birde farklı açıdan ele alalım;hiç inmeden bisiklet üzerinden kaç saat binebilirsiniz diye sormak istiyorum ben şahsen.
 
@Oğuz kurt

oğuz birinin başarısı oldu türkiyeden ama emin değilim galba bursadan bi bisikletçi arkadaş 48 saat sele üstünde pedal çevirmiş idi.dünyada böyle gines rekorları illaki vardır hiç durmadan 3 gün sele yapan varmı acaba bakmak lazım
 
Ben forumda varmı diye merak ediyorum herkes bir carbondur,spd pedaldır,işte 100 gramın hesabını yapan adamlar ,kadınlar demekki bu donanımlar bende olsa ben kullansam offf yani kralını tanımam demekki.ama iş bisikletcide biter bana göre o da ayrı dava tabiii
 
@Oğuz kurt

kesin doğru olan iş, olayın bisikletçide bitmesi ,
bizim kapıcı erdal var idi acaip bi adam idi hiç unutmam bi gün polinez yaptık bi arkadaşın cannondale i var idi aliminyum hafif 10 kilo mtb idi erdalda bianci 15 kilo valla acaip bi adam idi bak kudret ağbi derdi ciyuuuuuuuuuuuvvvvvvvvvvv derdi adam rampada harbiden bianci ile uçar idi ve spd yok idi
vay anasını derdim adamı zar zor bela yakalar idim bende de o vakitler spd yok idi ama adamda kuvvet var idi o vakitler altımda gıant atx 840 var idi mtb spd yok idi o zamanlar
cannondale' i arkadaş valla tozumuzu yemiş idi,
bianciyi fena aşalamış idi ama erdal oralı olmadı
bununla mı gelecen demiş idi bi dahada o cannondale 'i arkadaş gelmedi :rolleyes:
 
hahahahaha bak bu güzeldi işte abi arkadaş dahada gelmedi:):):)
 
@Oğuz kurt

biz dostum erdal ile acaip gülmüş idik adam bize tepeden bakmış idi biz garibandık onun gözünde adamın bisikleti 10 kilo benimki 12 kilo erdalınki 15 kilo ,sevmem monşer ayaklarını yani pahalı bisikleti ile hava atanları bu istanbulda çok oğuz dostum ama inan hiç biri öyle kartepeye gidipte yav şu maşukiye rampasını iki kez alayımda istanbula döneyim demez ha babam takılırlar sahil yollarında valla kusuruma bakmasınlar ben rampasız etapa etap demem rampa olacak sert olacak uzun olacak ve hatta toprak yol olacak ve de ağır stabilize benim zevkim bu işte ,
ha çok sert arazilere artık benim bisiklet girmez .o eskidendi.
 
Valla ben o rampaları cro-moly kadrolu yol bisikletim ve dağ bisikletimle devirmeye geleceğim abi bahara inşallah burda ne rampa ve yokuş buldummu kaçırmam bu uğurda belimi bile sakatladım nerdeyse korse takıyorum yine çıkıyorum.rampaları daha çokkk bu uğurda alacağım yol var bakalım artık nasıl olacak.
 
etapların güncelleştirilmesi.nihai hedef 130 km de pedal kesmemek ,

1- 71.14 km güzergah ..

(link)

2- evet hedef büyültme 100 km

(link)


(link)

son aşama bu
130 km de pedal kesmeme operasyonu

çalışmalar bu pazar saat 08.30 da dudulludan başlayacaktır ilk etap 71.14 km de pedal kesilmeyecek asla mola olmayacaktır sonuçlar kesin olarak paylaşılacaktır ,,

71.14 km güzergah ..

(link)

pazar saat 08.30 ilk çalışma pedal kesme yok irtifa 1026 metre,,

(link)
 
@Ferhat Köse
lütfen mazur görün bilmediğimen soruyorum, sizi de yazdırarak yormamak için, antrenman hakkında birkaç bişey öğrenmek için googleda ne diye aramalıyız? nabız ve kadans saati diyorsunuz bunlara örnek verebilir misiniz ?
 
biraz önce tam 100 yapmış bulunuyorum abi :) 2 aydır hiç antrenmana çıkamadığım için öldüm haliyle
 
@Serkan Mıstınoğlu

serkan yeni bisiklet ile değilmi yanılmıyorsam cervelo idi
 
evet abi :D yeni jant da aldık, onları da test etmiş oldum. 10 numara :D ksyrium elite
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri