Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Forumda 130 km pedal kesmeden antreman deneyimi olan var mı?

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
@The Lost41 durma yaptınızmı ?
yoksa pedal kesmedenmi devam ettiniz ?

@mehmetsunu

ferhat işin piri, mehmet dostum ,helal olsun ona ,kendini geliştirmekten geri kalmaz ,dediğin doğru,
biz bi şey değiliz esasında ,italya giroyu seyrettim fransa etaplarınıda ,adamlar bir yıl içinde toplam bilmem kaç km pedal sürerek yarışlara hazırlanıyorlar,
yalnız işin rengini doping bozsada seyretmesi güzel,özellikle bu froome felaket yahu,kintana varlık gösteremedi (italya giro ve fransada )
 
Scudo
@Kudret Kurtcebe kalkıştan 15 km sonra 10 dk poğaça attım ağzıma iki tane sonrasında devam dinlenmememi makina üzerinde yaptım diyebilirim yer yer yüklendim yer yer normal pedalla yaklaşık 4.30 saate hedefime ulaştım. ama kimisi bunu tur kimisi antreman olarak değerlendirebilir kısaca başlıktaki değer imkansız bir değer gibi durmuyor yapan arkadaşlar muhakkak çıkacaktır.
 
@The Lost41

130 km 'lik bir etabı çıkardım ,trafik tehlikesi az olan bir güzergah ,kendi namıma aynı yerde sadece 50 km pedal kesmeden idman serilerini gerçekleştireceğim ,bunun nedeni grand fondoya hazırlanmak 2 incilikten birinciliğe ,amaç bu,,yalnız 100 km durmadan sürmek ,artı 130 km, rafa kalktı ,130 km durmadan pedal çevirecek illaki çıkacaktır..
 
@Kudret Kurtcebe hocam, iş sonrası perşembe akşamları çevre yoluna çıkıp takılıyorum kendi çapımda. Eğimli bir rota değil. Verilerim bu şekilde. Aradaki zaman farkı trafik ışıklarından kaynaklı:harika:

fewwe.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: mmehmedd
@S.Çal

52 kmde 100 metre eğim var. Bu nerdeyse sıfır eğim demek. 37 km hız güzel bir ortalama. salcano nun hangi model bisiklet ile yapıldı merak ettim doğrusu.
 
@mehmetsunu aynen hocam eğim neredeyse sıfır diyebilirim sadece köprülü kavşak geçişlerinde küçük eğimler var onlarda eğimden sayılmaz. Bisikletim 2014 model xrs 030 tiagra. Değişiklik olarak r500 janttan fulcrum racing 5 janta geçiş yapıldı sadece
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmetsunu
@S.Çal

tebrikler,valla 43 -46 km kısa yarışlarda düzde yarışabilirsiniz.nasılsa idman yaptınız bunların artıları aynen yarışlara sirayet eder,
rüzgar faktörü önemli,grand fondo yarışında sert poyraza karşı tren oluşturan grupları aynen arkadan yakaladım ,3 'den kopmadım bu avantajı iyi kullanan artıdadır..

@S.Çal

birde en önemli olan tabi 52 km durmadan idman serilerinin mütemadiyen tekrarlanması ,,
 
@Kudret Kurtcebe hocam antreman sürüşlerim çoğunlukla tek oluyor. Yanımda biri olduğunda da ben hep önde oluyorum. Dolayısıyla hep rüzgarı göğüslüyorum. Bir de çevre yolu rotasında belirlediğim iki kavşak arasında gidip geldiğimden giderken rüzgarı karşıma alıyorsam dönerken arkama almış oluyorum. Yarış durumunda grup içi sürüşte daha da yüksek bir ortalama yapabileceğimi düşünüyorum.
 
(link)

bu etap 50 km 'ye yakındır ama 50 km 'den fazladır ,

1- 6 adet şile eğimi 6-7 eğimler 4 'üncü uzun
2- kömürlük kervansaraya gelirken kısa eğimler ,biri çok sert
3- bıçkıdereden sonrası göçbeyliye doğru milli felaket eğimleri,burada insanın bisikleti kıracağı içinden gelebilir,

ayna kol 44-32-22 arka 11-34 ile -2 saat 5 dakika durmadan pedal çevirdim son rekor bu idi,
ama bisiklet mtb kadro idi 700x32 tekerler,

kazın ayağı değişti

50-34 arka 11-34 ile aynı güzergahın farklı versiyonunda durmadan bastım dudullu-bıçkıdere 33 km
1 saat 31 dakika ,

ilk kez yol ile 50 km durmadan basacağız sonuçlar benim açıdan şaşırtıcı olacaktır....en kötü durum ise 2 saat 45 dakika non stop pedal çevirmektir..

@S.Çal

katılıyorum kesin yarış esnasında daha yüksek derece yapmanız doğrudur,
tek kalıyoruz malesef ,idmanlarda aynı dertten müzdaribiz...
olsun sağlık olsun, biz çalışalım tekde olsak .
 
@Kudret Kurtcebe Yılmak yok çalışmaya devam. Bu sene gran fondo deneyemedim iş yoğunluğu dolayısıyla. Seneye deneyeceğim inşallah.

Bir de Afyon Kütahya performansımı da atayım. Kısmen eğimli noktalar mevcut. İki adet 3 km civarı rampa ve küçük küçük 600-700 m lik %5-6-7 eğimler mevcut. Sol ön çaprazdan esen rüzgarda vardı o gün.

ger.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: mmehmedd
@S.Çal

valla seneye grand fondo marmarada buluşursak şık olur,farklı katagoride yarışacağız ,aynı güzergahta kısada olur isek sevinirim,
etabı aynen gördüm ve tarttım ,ikinci sürüşüm çok farklı olacak tabi,ilk sürüşte yolu bilmeden sürdük, milleti takip ettik, ama olayı artık anladım ,43.5 km altın ova çıkış ve bursa istikamete doğru ,sonra geriye dönerek aynı yoldan osmangazi köprüsünü geçiş ve finişe varış,
88 km bursadan başlamış idi ve osman gazi köprüsünden sonra, finişte bitmiş idi .
 
@Kudret Kurtcebe Birlikte pedallamaktan mutluluk duyarım hocam. Düzenli antreman yapabilirsem eğer uzun rotada sürebilirim diye düşünüyorum. Şuan 100 km bu ortalamalar ile çıkıyor. Tek sürüş performansımı 35-36-37 ortalama seviyelerine taşıyabilirsem uzun rotayı deneyebilirim. Aksi halde pek şansım görünmüyor doğrusu :)

Bir de bisikletimde ufak güncellemeler yapmam lazım. Bununda faydası olabilir diye düşünüyorum :)
 
@mehmetsunu

sevgili mehmet ve kudret abi oncelikle guzel yorumlariniz icin cok tesekkurler.o yazdigim turda basarinin buyuk kismi serife aitti.350 km nin en az 200 km si serifin tekerinden faydalandim :) gerci guzel gunlerdi kendimi siniyor motoru buyutuyordum.sonra federasyon yarislarina girince anladim ki el elinkini gormeyince keser sapi zannedermis :) ne cengaverler var yillardir yaris kosan .3 senede onlarla ayni seviyede yarisabilmek icin cok caba sarf ettim cok seyden feragat ettim.simdi cok sukur her seviyede yaris kosabiliyorum.yilda yaklasik 20 federasyon yarisina giriyorum mtb ve yol. mtb nin her katagorisine girmeye basladim.gectigimiz haftasonu kemer de trans taurus yarisina katildik 3 etap ortalama 60 km den 190 km mtb ve 7000 metre irtifa topladik boyle bir tecrubeyi ise ilk defa yasadim her yaris ayri tecrube.son olarak da sunu ekleyeyim yaris kosmak isteyen arkadaslara asla ortalama hiza ve yapilan kilometreye takilmasinlar.bazi antremanlar 20 km dir bazilari 200 ama icerigine gore o 20 km lik antreman 200 den daha yorucu ve yipratici olabilir.onemli olan planli antreman ve iceriginin dogru hazirlanmasi.dogru beslenme dogru dinlenme.

hepiniz saglicakla kalin insallah.sene sonu geliyor yakinda bu yil kostugum yarislari paylasirim her yil oldugu gibi.
 
@Kudret Kurtcebe
abi takip ediyorum elimden geldigince ama yazamiyorum.o kadar cok bilen arkadas var ki birsey yazinca artik tartismaktan korkar oldum.keske hepsi federasyon yarislarina gelse de daha kalabalik ve rekabet dolu yarislar cikarsak.belki hic ummadigimiz yeni sampiyonlar vardir haberimiz yoktur ulkemiz yeni cevherler kazanir.bizden gecti artik 40 oldum bende.bu yil elite katagori yarisip jubileyi yaptik seneye master katagoriye geciyorum hayirlisi ile...
 
@Ferhat Köse

forumda performans yol takımı diye bir topik görsem acaip sevinecemde nerde hocam ....

eski günler başkaydı vesselam..
 
@Kudret Kurtcebe performans yapacak yere ulaşım zor oluyor kudret abi, hafta içi ben 6.30 da çıkmak istiyorum hava kapkaranlık en erken 7.30 gibi aydınlanıyor o zamanda avrupada sarıyer-garipçe-karaburun tarafına git gel antrenman süresi yoldan ötürü çok uzuyor. velodromda keza anca karşıda var git gel yapmak toplu taşıma gerektiriyor. kışın napacam bilemiyorum şimdilik trafiğe katlanıyorum mecbur..
 
@Kudret Kurtcebe çok mangır be abi bütün hisseleri ona yatırmak istemiyorum.. aslında asıl sorun almaktan ziyade çoğu kişinin alıp alışamayıp satması, bende bundan korkuyorum, en kötüsü bütün kış koşarım gene kondisyon bi nebze tutar kendini, pazarlarıda performans işte.
 
@hasanalparslang
sabah koşusu doğru karar ,
burda koşu bandı var kar yağdığında eşortmanları çekmiş koşmuş idim..

ilker köse tek başına ,113.5 km 'de
37.3km/h71.6km/h

(link)

tebrikler ilker.......
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri