Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ghost SE 1100 kadro çatladı

i. gürle

Aktif Üye
Kayıt
21 Nisan 2012
Mesaj
146
Tepki
74
Şehir
Antalya
Bisiklet
Kron
Ghost ismine sakın kanmayın arkadaşlar malesef marlanın hiç bir güvenirliği yok. Kullanmakta olduğum e 1100 modeli seleckelepçesinin bulunduğu bölgeden catladı 15 gündür değişim için bekliyorum fabrikadakiler senelik izindeymiş 28 ağustosdan önce rabrikada kimse olmayacakmış. Kesinlikle Ghost iiyi ve sağlam bir marka diye düşünüp almayın garanti 0 kullanıcı memnuniyeti 0 sakın bulaayın pişman olursunuz....
 
  • Beğen
Tepkiler: onurdemir
Scudo
Öncelikle geçmiş olsun. Şimdi sizin başınıza geldi diye istisna olmayacak mı yani ? Bir Ghost kullanıcısı olarak ben bisikletimden ve markadan çok memnunum..Dünyaca ünlü markalarda bile bu durumlar yaşanırken Ghost markasında da yaşanabilir gayet doğaldır. İstisnalar kaideyi bozmaz.

Görsel paylaşır mısınız ? Çatlağın durumuna bir bakalım.

Sizinki şikayetten çok karalama gibi bir yazı olmuş.
 
Malesef bende markaya çok fazla güvendiğimden kadronun resimlerini bile çekmedim. Markanın türkiye dispürütörü çok ilgisiz müşteri memnuniyeti çok kötü somut hiç bir yanıt alamıyorsunuz inşallah siz ve diğer ghost kullanıcıları bu tür bir sorunla karşılaşmassınız.
 
seleniz sınırın üstünde kullanılmış ve bu sebepten ötürü yırtık oluşmuş olabilir mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: eyupaltindal
Hayır böyle bir sorun mevcut değil ilgili yetkili serviste bisikleti inceledi kullanıcı hatası yok sele sınırın altında kullanıldı
 
@i. gürle E hocam senelerdir şu forumdayım. Ghost yanlış hatırlamıyorsam Türkiye pazarına gireli 3-4 sene oluyor. İlk defa böyle bir şikayet görüyorum. Şansızlık size vurmuş ancak çok ufak bir problemden ötürü böyle karalamak (bütün firmayı) doğru değil bence. Ha Türkiye temsilcisinden dert yanacaksanız işleminiz uzun sürüyor diye şikayet edecekseniz eyvallah. Ama tamir süresi zaten 30 iş günü. Adamlar garantilerinde vs... lerinde yazarlar bunu. Sizde alırken olurda bir arıza olursa 30 iş günü beklemeyi kabul etmiş olursunuz. 30 iş gününü geçerse o zaman böyle sert ve karalayıcı bi dille konuşun eyvallah.
 
Garanti belgesinde azami 20 iş günü yazmakta ayrıca ben başıma gelen olayı anlattım sizde firmanın avukatı kesildiniz ayrıca ghost un kadrodu firmanın kendi fabrikasında üretiliyor.
 
@i. gürle Hiçbir firmanın avukatlığını yapmıyorum hocam. 20 iş günü olsun. 20 iş gününü geçtiyse gidin tüketici hakem kuruluna şikayetçi olun direk 0 değişim talep edin. Ama geçmediyse böyle karalarcasına yazmanız hoş değil. Şikayetinizi dile getirmek başkadır bir firmaya b*k atarcasına yazmak başkadır.
 
20 günüde geçti 25 günüde bu kadar agrasif tavıra girmenize gerek yok. Ayrıca amacım burdaki kullanıcıların bilgi sahibi olmasını sağlamak yani sizin anlamamakta ısrarcı olduğunuz mağduriyetimi anlatmak.
 
  • Beğen
Tepkiler: ouzoo
Dilerim bir gün sorun yaşadığınızda Fabrika tadilatta herkez izinli diye bir yanıt alırsınız ilgiili firmadan o zaman ne atarsınız bilmem artık.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Burak KARADAĞ
Çok geçmiş olsun.başınıza gelen şey üzücü. Benim arkadaşlara bi sorum olacak ben selemi yükseltip kullanıyorum sele borusunun üzerinde yazılar var fakat sınır çizgileri yok.bende o yazıların tamamı sadece 1mm kadronun içerisinde kalacak kadar kullanıyorum sizce bu kadroya zarar verir mi. İçeride 8 cm den fazla mesafe kalıyor
 
@i. gürle

Fakat sizin burada dert yandığınız bisiklet değil, yetkili servisi olmalı. Şimdi burada yazdığınızla, ilk yazdığınız konu mesajı birbiriyle çelişkili oluyor. Yetkili servisi de hakem kuruluna şikayetçi olun. Firmaya çamur atmak hoş değil.

Not: Firma avukatı değilim.

Son olarak, " Dilerim " sözüyle başladığınız kısım da hoş olmadı. Hepimizin başına gelebilir, sizi de tam anlamıyla anlayamam elbette çünkü benim başıma gelmesi lazım ki sizi tam anlamıyla anlamak için.. Lakin dışardan bakıldığında çok fevri davranıyorsunuz. Böyle gözüküyor.
 
1. Ghost 2008de hollandadaki accel groupa gecerek kadro üretimi artik uzakdoguda yapilmaktadir.

2. Almanyada söyle bir tatil yöntemi vardir, cogu firmalar okul yaz talinde 3 hafta tatile cikarlar buna betriebsferien denir ve tüm fabrika malesef tatil boyunca kapali olur (yaztatili 7.ayin sonundan 9.ayin 2.haftasina kadardir). Sizin demenize göre bu betriebsferien yani yaz tatilini ghostda kullaniyor.
Bu tatileri kullanan firmalar tatilde sizinle ilgilenemedigi icin malinin kötü olmasi yada satdigi malin arkasinda durmuyor anlamina gelmez.

3. Su cümlenize bir anlam veremiyorum...
"Kesinlikle Ghost iiyi ve sağlam bir marka diye düşünüp almayın garanti 0 kullanıcı memnuniyeti 0 sakın bulaayın pişman olursunuz"
- Neden saglam bir marka degil? Bu karalama kadronuz catladi diyemi, eger öyleyse hic bir kadro saglam degil cünkü tüm markalarda bu tür olaylar oluyor.
- Neden garanti ve kullanici memnuniyeti 0? Adamlar tatilde oldugu icinmi, kadro catlayacak diye tatil yapmayacaklarmi?

4. 1.yorumunuzda 15 gündür degsim icin bekliyorum yazmissiniz ve sonra garanti belgesinde 20 is günü yazdigini söylemissiniz ve sonrada siz 20 günde gecti 25günde demissiniz. Simdi siz 15 gündürmü bekliyorsunuz yoksa 25 gündürmü?
Ayrica garanti belgesindeki 20 gün yazisinin kesin bir devami vardir ve orada bu 20 güne hafat sonlari ve tatiller dahil degildir yazisi olduguna inaniyorum. Sadece büyük yazilanlari degilde birde kücük yazilanlari okumanizi tavsiye ederim.

5. Buda Cubenin bir kadrosu...
Rahmen mit Riss 1.JPG Rahmen mit Riss 2.JPG

Simdi bu kadro ayni sizinki gibi catladi diye Cube güvenilir bir marka degilmidir sizce?

Kusura bakmayin ama sizinkisi kesinlikle kaliteli bir markayi karalamak olmus.

Yanlis anlasilan cümleler kurmus olabilirim belki, lutfen yanlis anlamayin bu sadece türkcemin zayif olmasindan kaynaklanan birsey yoksa kesinlikle kimseyi ne kirmak istedim nede azarlamak.
 
1. Kadronun nerede üretildiği tüketiciyi ilgilendirmez
2. Bende Braunschweig almanya doğumlu ve almanya da yaşamış türk vatandaşıyım. Tatil haklarını kullanmaları demek müşteriyle ilgilenmiyoruz anlamına gelmez.
3. Kimsenin tatil yapması konusunda sıkıntım yok.
4. Müşteri memnuniyeti konusunda ilgi ve alaka bulunmadığını anlatıyorum ilgisizler
5. Garanti belgesinin hiç bir yerinde sizin çok bildiğiniz o küçük yazılardan ve ibarelerden mevcut değil.
 
Azami tamir süresini geçtiyse fabrikanın tatilde olması sizi ilgilendirmez tüketici hakem heyetine başvurup ücret iadesi talep ederseniz alırsınız paranızı. Gidip başka bi marka bisiklet alabilirsiniz.

Konuyu açan arkadaşa neden bukadar yüklenilmiş anlamadım. Belki markayı komple karalaması hoş değil ama arkadaş mağdur olmuş. Türkiye distribütörünün bu işi çözmesi gerekiyor tüketici haklarına başvurulsa sorumlu direkt Türkiye dağıtıcısıdır.
 
Ne karalamasından bahsediyorsunuz? Müşteri mağdur olmuş, gereken sürede değişim ya da onarım yapılmamış. Niye konuyu açan arkadaşa yükleniyorsunuz, bırakın da insanlar sorunlarını rahatça dile getirsin.
 
Arkadaşımın ghost se 1100 model bisikletinin maşasında kilitleme sorunu vardı. Servise götürdük, servis kaydı oluşturduk maşa söküldü fabrikaya gitti 15 gün sonra maşa sağlam bir şekilde servise geldi. Ama fabrika tatilde diye müşteriyi bekletmek olmaz. Servis kaydı oluşturun 20 iş günü içinde yapmazlar ise o zaman ilgili birimlere şikayet edin. Bizim esnaf çok sever bu muhabbeti taziyemiz var, düğünümüz var vs. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: NomadCRY
Geri