Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ghost SE 1100 kadro çatladı

Scudo
İyiki bu forumda bisiklet kullanıcıları mevcut ve bisikleti bir yaşam biçimi olarak benimsemiş saygı değer dostlarımız var mazallah firma sahipleri burda olsa yanmışız her halde yorumlarıma istinaden evimden alırlardı beni
[emoji2] [emoji2] [emoji2]
 
@i. gürle sizin servis süreniz henüz dolmamış servis süresi 20 iş günüdür yani haftasonu tatilleri ile bu süre 30 gün olur bu süreden sonra ürün onarılmaması durumunda ürünün yenisini talep edebilirsiniz. Ayrıca belirtmek isterim ki ürünle ilgili sizinle ilgilenilmiyor olması buradaki distribütörden kaynaklı da olabilir. Belki fabrika ile iletişime bile geçmemiş olabilirler. Sizi oyalıyor olabilirler işin aslını öğrenmeden iki firmayı da karalamayın isterseniz...
 
@i. gürle

Gerekli mercilere şikayetini bildirirsen, elbet hakkını alırsın. Burada markayı değil, müşteri hizmetlerini kötülemiş olsanız hak veririm. Çünkü TR de doğru düzgün çalışan bisiklet servisi az sayıda..
 
Teşekkürler GHOST Beni Dağ Bisikletinden Soğutarak Doğru Yolu Buldurup Güzel Bir Yol Bisikleti Sahibi Yaptığın İçin :harika:

20150825_113030_2.JPG
 
  • Beğen
Tepkiler: Cengizhan BAKIR
@i. gürle Öncelikle merhaba öyle bir yazmışsınızki sanki yeni aldığınız bisiklet hiç arızalanmıyıcak hasbelkader bu bisikletinizde arızalansa kahrolsun kron mu diyiceksiniz böyle talihsizlikler herkesin başına gelir çok kafaya takmayın bence
 
  • Beğen
Tepkiler: erendiz çetiner
nedense bu tür durumlar genelde hep accell bisiklet'in distribütörlüğünü yaptığı markalarda yaşanır.
kışın aldığım bir lapierre marka bisikletin ilk kullanımda aynakolu kırılmıştı. satıcı accell ile irtibata geçmiş, kullanıcı hatası olduğunu söylemişler. tamam o zaman dedim, ben de bu bisikleti gelir manisada firmanızın önünde benzin döküp yakar, fotoğraflarını çekip Lapierre firmasına mail atarım dedim. 5 dakika sonra arayıp "tamam, istediğiniz zaman sirkeci ileri bisiklette değiştirebilirsiniz" dediler.
köylü kurnazları, bunların sattığı hiçbir şey alınmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: i. gürle ve Ghost
@Murat Cömez
Murat bey plaketini hazirlamislar manisaya bir ugra ghost sana sevgi ve saygilarini iletiyor yilin marka degeri adamisin [emoji2]
@Kuzey Ege
 
@Murat Cömez
Murat bey dogru haklısınız degerli bisiklt dostlarina ve marka degerine onem gosteren arkadaslari cok daha fazlaca gormek lazim yollarda... Sizin olgularınız ve goruslariniz cigir acacak sizede sadece kullaniciyi suclu gostermeye calisan goruslarinizde basarilar dilerim. Hayirli alsamlar
 
@Murat Cömez
Ayrica kibarliginizda cok asikar asil siz ne haliniz varsa gorun laf atan sizsiniz yorumla cevap verince cirkeflesen yine siz Allah size selamet versin [emoji2]
 
Kuzenimde de ghost marka bisiklet vardı geçen sene, hareket halinde maşa kilidini kurcalarken bozdu. Kullanıcı hatası olduğunu bile bile garanti dahilinde değiştirdiler. 20gün filan sürdü ama bize herhangi bir zorluk çıkarmadılar. Belki satıcıya çıkarmışlardır ama bize yansımadan sorun çözüldü.
 
  • Beğen
Tepkiler: NomadCRY
Şimdi öncelikle herkesi sağduyulu davranmaya davet ediyorum. Buradaki problem temel olarak @i. gürle isimli arkadaşımızın bize yansıttığı kadardır. O yüzden tüm değerlendirmeyi diğer arkadaşlarımız @i. gürle 'nin mesajına binaen yapmışlardır. Bir markanın güvenilirliği hiç yok denirse o markayı kullanan insanlar tecrübelerini belirtebilirler bu çok normaldir. Zaten genel olarak suçlamalar @Hüseyin Külcüoğlu arkadaşımızın refleksi sonunda başlamış bu doğrultuda devam etmiş, bende kendisine ayrıca hak verdim. Çünkü o Ghost marka bir bisikleti olduğunu ve sorun yaşamadığını belirtmiş. Birde, hepimizde para verdiğimiz ürüne karşı çok az bile olsa refleks geliştiririz ki bu çok normal bir davranıştır. Çünkü kimse aldatılmak istemez, @i. gürle arkadaşımız yaşadığı sorundan ötürü öyle hissetmiş o da haklıdır. Akabininde @Murat Cömez yaşadığınız problemden ötürü markayı suçlamanın size bir sonuç getirmeyeceğini belirtmiş ancak konu bambaşka mecralara kaymış. Bu durum bir çok markada olabiliyor @Ali Demir 'in Specialized Venge marka bisikletinin kadrosunun değiştiğine şahit olduk. Sanırım Murat bey özellikle bu noktaya değinip bir şeyler anlatmak istedi.

Biz bisiklet forum üyeleri biraz sağduyulu olursak bu tip nahoş tartışmalar olmaz. Şöyle ki ; kimse burada bir markayı körü körüne savunmamış, kimsede @i. gürle isimli arkadaşımızın mağdur olmadığını ifade etmemiş. Hepimiz aynı şeyleri söylemişiz. Herkes tecrübesini ortaya koymuş. Ben sizlere şunu söylemek istiyorum, insanların kalplerini kolayca kırmak yerine, kelimelerimizi az daha dikkatli seçersek böyle gereksiz problemler yaşamayız. Kimseye fazlaca yüklenilmesine izin verilmeyeceğini belirtmek isterim.

Sonuç olarak kimse Ghost markasının avukatı değil ve bu başlığa zahmet edip yazan hiç kimsede arkadaşımızın mağdur olmadığını iddia etmemiş. O yüzden hepinizden biraz daha anlayışlı olmayı bekliyoruz.

Hepinize saygılarımla
 
öncelikle geçmiş olsun yeni bisikletiniz de hayırlı olsun.
Genel olarak mağduriyetin insana neler hissettirdiklerini bildiğim için yaşadıklarınızı ve yorumlarınızın nedenlerini anlıyorum.
Umarım dağ bisikletinizin kadrosu en kısa sürede yenilenir ve bisikletinize kavuşursunuz.

Tüm değerli arkadaşlarım ben baştan sona tüm mesajları okudum kimseye taraf yada karşı değilim ve kimseyi bundan sorumlu tutmuyorum ama bu konu karşılıklı sinirleri bozan çok kötü bir konu olmuş.

hep birlikte polemiksiz daha güzel şeyler paylaşmak ümidiyle.


:harika::harika::harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: i. gürle
Havaların hafiften serinleyip gündüzlerin bisiklete binmeye müsait hale geldiği bu günlerde, fazla enerjimizi klavye yerine pedallara versek daha iyi olmaz mı dostlar :)

Elbette tartışalım, fikirlerimizi beyan edelim, bildiklerimizi tazeleyelim, bilmediğimizi öğrenip ortak doğruya ulaşalım ama bunu bize yakışır şekilde yapalım.

Konu başlığından bağımsız olarak şunu ifade etmek gerek, yazılı ortamda ses tonu, mimik, beden dili gibi yardımcılar olmadığı için anlattığımız şey çok çabuk yanlış anlaşılabiliyor. Kelimeleri seçerken biraz daha dikkatli olabilirsek tatsızlıkları önleyebiliriz.

Bu konuda yazısı bulunan tüm arkadaşlar bu forumun çok değerli birer üyesidir, umudumuz o ki dargınlıklara yol açılmadan beraberce bisiklet tutkumuzu büyütmeye devam ederiz.
 
Üstünde güvenip hız yaptığım bisikletimin kadrosunun çatlaması kimin suçudur. Evdeki uşağın mı yoksa bizim bakkalın mı? Kişi mağdur olmuş evet sinirlenip buraya yorum bırakmış. Madem çok beğeniyorsunuz he diyip geçin. Ben başkalarının da burda marka karaladığını gördüm. Kaç kere de kendiyle çelişen kişiler de gördüm. Siz arkadaşın durumu konusunda empati kurmayı deneyin markayı suçlamak yerine. Kıymetli bisikletinizin kıymetli kadrosunun çatladığını bir ay binemediğinizi düşünün. Kıymetli markanız ne kadar kıymetli olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: i. gürle
Tüketici kanunu belli, ürünün garanti sürelerini bakanlık belirlemiş, hepimizin başına gelebilen şeyler firmanın biri ismi lazım değil servisteki ürünümü kaybetti yasal süreyi bekledim gittim ertesi gün üst modeli paşa paşa verdiler, firmanın tatili firmayı bağlar müşteriyi bağlamaz ama tamir süresi gelmeden de ancak firmanın insayatifi olursa süre kısalır bunun dışında süre bitmeden yapılacak bir işlem yok. Ama bireysel yaşanan bir sorun içinde tüm firmaya kötü demekte o kadar yanlış. Sadece bu forumdaki bu tarz sorunlara baksak ne alacak bisiklet var ne gidecek servis var. Azıcık sakin olalım, kimse burada para için yer almıyor, kadroyu yapan biz değiliz kıran biz değiliz, forum ahalisi birbirine giriyor.
Yasal süre bitti ise hiç uğraşmayın gidin hakem heyetine servis formu, bir dilekçe ve ürünün faturası ile başvuruyu yapın ardından başvuru evrakını ilgili firmaya iletin zaten heyet oturumu yapılmadan çözülür.

İyi forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: i. gürle
Geri