Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Merhaba, gravel için tam çamurluk yerine iyi iş görecek alternatif tavsiyesi olan varmı?
 
Scudo
Merhaba, gravel için tam çamurluk yerine iyi iş görecek alternatif tavsiyesi olan varmı?
Bisiklette giyilen çamur olmasından cekınılmeyecek elbise.

Tam olmayanlar ön için ayağınıza çarpıyor. Arkada St borusu kısmından sıcratıyor. Alternatif olarak kadro altı camurlugu önde az ise yarar. Arka için St borusunda alternatif görmedim. Kadro altını belki oraya uyarlarsınız ama çirkin olur. Tam koruma sağlamayan modellerde var sırt kısmı için
 
  • Beğen
Tepkiler: Navigante
Merhaba, gravel için tam çamurluk yerine iyi iş görecek alternatif tavsiyesi olan varmı?

Sırt ve popo bölgesini korumak için Ass Saver'ın yeni modeline bakmanızı öneririm, win wing. Arkanızın temiz kalması konusunda harika bir iş çıkarıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Navigante
Sırt ve popo bölgesini korumak için Ass Saver'ın yeni modeline bakmanızı öneririm, win wing. Arkanızın temiz kalması konusunda harika bir iş çıkarıyor.
Nerden satın alabilirim acaba?
 
Ben kendi sitesi üzerinden sipariş vermiştim. Amazon üzerinden alan bir arkadaşım var , bazı online bisiklet sitelerinde satışta var bike24 gibi ama sadece bunun için sipariş vermek biraz maliyetli olacaktır kargo ücreti yüzünden.
 
  • Beğen
Tepkiler: Navigante
Merhaba, gravel için tam çamurluk yerine iyi iş görecek alternatif tavsiyesi olan varmı?

25mm lastikle uyumlu elimde ön arka tam kapatan sks nin çamurlugu mevcut, detaylar için mesaj atabilirsiniz
 
(link)
Gravel bisikletimde kullanıyorum memnunum. Harika değil belki ama gayet iş görüyor .
 
Merhabalar 2 sene kadar Bisan ATE kullandıktan sonra bisiklette yükseltmemi yoksa Yeni tam grx setli bisiklet alsammi diye düşündükten sonra yeni bisiklet almaya karar verdim fakat piyasadaki fahiş artışlar ve stoklarda model bulamamaktan dolayı fazla bir seçenek yok şuan elimde 2 seçenek kaldı fakat kafam çok karışık bı durumda sıfır olarak Peugeot gr14 50 kadro 21.400tl gibi fiyata modelini düşünüyorum fakat kadro geometrisi piyasadaki çoğu gravelden farklı olduğu için biraz kafam karıştı 2. Bi seçenek olarakta 2. El 52 cm kadro g4 pro(23.000) bir bisiklet buldum boyum 1.77 bacak boyuda 78 cm gibi bir ölçüm var. Kullandığım Bisan ATE 52 cm kadro fakat 3 modelde incelediğimde birbirinden farklı kadro ölçüleri çıkıyor bu konu hakkında tecrübe sahibi olan arkadaşlardan tavsiye alabilirmiyim acaba bu 2 seçenekten hangi kadro ve model daha uygun olur acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Merhabalar 2 sene kadar Bisan ATE kullandıktan sonra bisiklette yükseltmemi yoksa Yeni tam grx setli bisiklet alsammi diye düşündükten sonra yeni bisiklet almaya karar verdim fakat piyasadaki fahiş artışlar ve stoklarda model bulamamaktan dolayı fazla bir seçenek yok şuan elimde 2 seçenek kaldı fakat kafam çok karışık bı durumda sıfır olarak Peugeot gr14 50 kadro 21.400tl gibi fiyata modelini düşünüyorum fakat kadro geometrisi piyasadaki çoğu gravelden farklı olduğu için biraz kafam karıştı 2. Bi seçenek olarakta 2. El 52 cm kadro g4 pro(23.000) bir bisiklet buldum boyum 1.77 bacak boyuda 78 cm gibi bir ölçüm var. Kullandığım Bisan ATE 52 cm kadro fakat 3 modelde incelediğimde birbirinden farklı kadro ölçüleri çıkıyor bu konu hakkında tecrübe sahibi olan arkadaşlardan tavsiye alabilirmiyim acaba bu 2 seçenekten hangi kadro ve model daha uygun olur acaba
Peugeot gr14 şuan grx400 setli graveller arasında sokma mil fulcrum jantları yla fırsat ürünü .

G4 Pro nun sıfırı da 40bin tl ve üzerinde grx 600 set var. fiyatı nerdeyse sıfırının yarısı. o yüzden ne kadar temiz ve bakımlı dikkat edin. gerçekten temizse g4 pro derim. ama bisiklet yorgun ve fiyatı da o yüzden sıfırının yarısı ise sıfir gr14 alın . Çünkü bakımsız ve ruble zincir gibi değişmesi gereken parçaları varsa size en az 2000 tl masrafı olur. en önemlisi sti kollar. arızalı veya sikintiliysa aman deyim çünkü çok pahalı lar .
 
Merhabalar 2 sene kadar Bisan ATE kullandıktan sonra bisiklette yükseltmemi yoksa Yeni tam grx setli bisiklet alsammi diye düşündükten sonra yeni bisiklet almaya karar verdim fakat piyasadaki fahiş artışlar ve stoklarda model bulamamaktan dolayı fazla bir seçenek yok şuan elimde 2 seçenek kaldı fakat kafam çok karışık bı durumda sıfır olarak Peugeot gr14 50 kadro 21.400tl gibi fiyata modelini düşünüyorum fakat kadro geometrisi piyasadaki çoğu gravelden farklı olduğu için biraz kafam karıştı 2. Bi seçenek olarakta 2. El 52 cm kadro g4 pro(23.000) bir bisiklet buldum boyum 1.77 bacak boyuda 78 cm gibi bir ölçüm var. Kullandığım Bisan ATE 52 cm kadro fakat 3 modelde incelediğimde birbirinden farklı kadro ölçüleri çıkıyor bu konu hakkında tecrübe sahibi olan arkadaşlardan tavsiye alabilirmiyim acaba bu 2 seçenekten hangi kadro ve model daha uygun olur acaba

Ben de benzer süreçteyim. Boyum 170, bacak 76. Bianchi gr0014'ün (Peugeot gr14) 50 kadrosnu, carraro gr2 ve bisan'ın grx 400ün de 52 kadrosunu denedim. Ölçüler farklı görünse de üçü de neredeyse aynı geometride geldi bana hocam. Tabi bana uymadı, 47 kadro Bianchi alcağım sanırım.

Gr14 artık üretilmediği, Bianchi olarak devam edeceği için uyguna verenler var. Hatta nakit/havalede 20.300 fiyat da gördüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kral İslam
Peugeot gr14 şuan grx400 setli graveller arasında sokma mil fulcrum jantları yla fırsat ürünü .

G4 Pro nun sıfırı da 40bin tl ve üzerinde grx 600 set var. fiyatı nerdeyse sıfırının yarısı. o yüzden ne kadar temiz ve bakımlı dikkat edin. gerçekten temizse g4 pro derim. ama bisiklet yorgun ve fiyatı da o yüzden sıfırının yarısı ise sıfir gr14 alın . Çünkü bakımsız ve ruble zincir gibi değişmesi gereken parçaları varsa size en az 2000 tl masrafı olur. en önemlisi sti kollar. arızalı veya sikintiliysa aman deyim çünkü çok pahalı lar .
G4 pro geçen sene değişti galıba aynı özelliklerde olmayabilir gidon boğazı gibi farkları vardır belki.
 
  • Beğen
Tepkiler: Smhcetinkaya
G4 pro geçen sene değişti galıba aynı özelliklerde olmayabilir gidon boğazı gibi farkları vardır belki.
Düşündüğüm bisiklet ,2020 model
Peugeot gr14 şuan grx400 setli graveller arasında sokma mil fulcrum jantları yla fırsat ürünü .

G4 Pro nun sıfırı da 40bin tl ve üzerinde grx 600 set var. fiyatı nerdeyse sıfırının yarısı. o yüzden ne kadar temiz ve bakımlı dikkat edin. gerçekten temizse g4 pro derim. ama bisiklet yorgun ve fiyatı da o yüzden sıfırının yarısı ise sıfir gr14 alın . Çünkü bakımsız ve ruble zincir gibi değişmesi gereken parçaları varsa size en az 2000 tl masrafı olur. en önemlisi sti kollar. arızalı veya sikintiliysa aman deyim çünkü çok pahalı lar .
Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Baktığım g4 gayet temiz fazla kullanılmamış gönlüm g4prodan yana fakat şehir dışında 2.el bisiklet olduğu için tereddütlerim var birde 52 kadro uygun olurmu acaba carraronun kadrolarının büyük olduğu yönünde yorumlar okudum
 
Gravel bisikletler neden bu kadar pahalı ? Gr14 21k ya var aynı marka Peugeot t11x2 mesela 10k yarı yarıya fark var aradaki farka değer mi sizce? Gönlüm gravelda ama bütçe :/
Bisan all trail eco Claris hakkında ne düşünüyorsunuz 50 kadro 16 bin TL maşa karbon
 
Son düzenleme:
Yol ve gravel bisikletlerinin flat bar trekking bisikletlerinden daha pahalı olmasının sebebi vites setlerinin en pahalı parçası olan sti fren vites kollarıyla donatılmış olması. bir de bu kollar hd fren ise arada ki fark daha da artıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Smhcetinkaya
Sağolun Bisan all trail eco da karbon masa koymuşlar ama mekanik disk fren var gr14 de hidrolik disk fren var ama onda da karbon maşa yok. Flat bar bir trekking bisiklet alıp ileride sti gidon fren vites kolu alıp gravela cevirilebilir mi ? Bisanin fiyatı karsilayabilecegim bir seviyede ama bu sefer baya giriş seviyesi bir gravelim olmuş olacak gr14 de ise maşası karbon değil galiba. Karar veremiyorum ne almak istediğime :(
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Sağolun Bisan all trail eco da karbon masa koymuşlar ama mekanik disk fren var gr14 de hidrolik disk fren var ama onda da karbon maşa yok. Flat bar bir trekking bisiklet alıp ileride sti gidon fren vites kolu alıp gravela cevirilebilir mi ? Bisanin fiyatı karsilayabilecegim bir seviyede ama bu sefer baya giriş seviyesi bir gravelim olmuş olacak gr14 de ise maşası karbon değil galiba. Karar veremiyorum ne almak istediğime :(
Malesef bende aynı hatayı yaptım Bisan All trail Eco sora aldım sonradan çevirmeye çalışmak bayağı masraflı oluyor
 
Flat bar bir bisiklete sti kol alıp ekleyemezsiniz. Çünkü yol vites kolları kendi grubunda ki aktarıcıları çalıştırırken, Mtb ve trekking aktarıcılarla uyum sağlamaz . bu yüzden komple grup seti almanız gerekir .yol bisikletinin kendi ürün grubundaki vites kolları ile kombinleyip flat bara çevirebilirsiniz. ama mesela flat bar için olan sora vites kolu , yine 9lu alivio vites kolunun en az 2 katı .bir de arkadaşında dediği gibi bir grup setin sadece parça olarak fiyatı, aynı grup setli bir bisiklet kadar .
astarı yüzünün en az 2 -3 katına gelir sonuçta sizi tatmin etmezse tüm emek ve masrafınız boşa gider
Bütçeniz varsa gr14 ü kaçırmayın . ama o kadar para harcamaya ne gerek var derseniz t11 de gr14 ile aynı performansı size verir. biri 10lu grx400 diğeri 9lu acera olsada vites oranları aynı .

karbon maşalı modeller ortalama 5000 tl daha pahalı . Bu tamamen alacak kişinin tercihine kalmış.
 
Çözümü buldum sanırsam T11 alıp (denk gelirse deore) gidonu bull gidon veya farkli gidonlar varmış hem rahat hem daha performanslı gibi o şekilde değiştirirsem tadından yenmez gibi geliyor piyasaya bakınca T11 ustundeki dodanima göre çok ucuz gözüküyor gözüme
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Çözümü buldum sanırsam T11 alıp (denk gelirse deore) gidonu bull gidon veya farkli gidonlar varmış hem rahat hem daha performanslı gibi o şekilde değiştirirsem tadından yenmez gibi geliyor piyasaya bakınca T11 ustundeki dodanima göre çok ucuz gözüküyor gözüme
o zaman hayırlı olsun diyelim. peugeot lar şuan genel olarak olarak fp ürünü konumunda. donanımları da gayet iyi ve muadillerinden geri kalır yönleri yok
 
  • Beğen
Tepkiler: Tlamir
Sağolun Bisan all trail eco da karbon masa koymuşlar ama mekanik disk fren var gr14 de hidrolik disk fren var ama onda da karbon maşa yok. Flat bar bir trekking bisiklet alıp ileride sti gidon fren vites kolu alıp gravela cevirilebilir mi ? Bisanin fiyatı karsilayabilecegim bir seviyede ama bu sefer baya giriş seviyesi bir gravelim olmuş olacak gr14 de ise maşası karbon değil galiba. Karar veremiyorum ne almak istediğime :(
Bu değişimi flat bar yol bisikleti olan merıda speeder 100 için yapmak istedim bende. O şekilde hem masraflı hemde kadro ölculerinden değişiklik oluyor. Uzanma mesafe falam artıyor o yüzden o yöntem hiç mantıklı değil. Mantıklı olsa karbon maşa& hafif merıda kadrosunu bende gravel A çevirmek istemiştim
 
  • Beğen
Tepkiler: Tlamir
Geri