Düzenli kullanıcı iseniz(ayda 1000 km gibi) ve bakımları yapıldığı süre içinde kaliteye orantılı olarak dış lastik, zincir, ruble, fren vites kabloları gibi.
Ben yol kullanıcısıyım mesela ve zamanda artık ne kadar tasarruf zamanı olsada dış lastik kullanıcıya, kalitesine ve kullanıldığı yere bağlı olarak değişkenlik gösterir, yarılmadıkça bir 5000 ile 10000 km arası değişim gerekebilir. Süre uzar yada kısalır,ruble ve zincir yine ayda 1000 km yılda 10000 km kullanıyorsanız zincirin uzamasına bağlı olarak değişim zamanını belli eder.. genelde performans sürüşler yapanlar zincir ile ruble aynı zamanda değiştirirken mesela ben 2 zincir bir ruble değişimine gidiyorum..Bu 3 zincir rublede olabilir birazda bütçe ve tercih meselesi... Jantlar bilyeli ise 4000 5000 sonrası bakım ister, rulmanlı ise bir yerde rulman değişimi gerekebilir,jantların ömrüde frenlerin bıraktığı izlerden belli olur..fren vites kablo ve pabuç olaylarına girmiyorum o bilindik birşey..
Son olarak bahsettiklerim yılda 10000 km civarı yapan biri için geçerli olup,kişinin kullanım alanı ve yaptığı bakımlara bağlı olarak artar yada eksilebilir..