Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

House of Bike yaşanan sorun ve çözüm...

Bence buraya yazılması iyi olmuş, biz de öğrenmiş olduk durumu. Sonradan mecburen hatadan dönseler de ben şahsen bu durumu öğrendikten sonra alışveriş yapmam.
Ben buraya neden yazdın demek istemedim bu benim haddime değil,sadece yazım dili şikayet sitesini anımsattı bana bunu dile getirdim mesajların devamından da bu durum anlaşılıyordu ama neyse.
 
Scudo
Ben bu tarz işlerde iyi niyetten çok profesyonelliğin önemli olduğunu düşünüyorum. Benzer bir olay da benim başıma gelmişti, tarafsız olarak anlatmaya çalışacağım. İlgili kişiler burayı okuyorsa kendilerine selam olsun:

Mağazanın sitesinden giant marka kablosu da olan U kilit almıştım. Kilit oldukça uygun fiyata gelmişti, muhtemelen seri sonuydu. Bana kablosuz ve daha ince olan bir alt modeli gönderdiler. Whatsapp'tan görüştüğüm görevli bir yanlışlık olduğunu kabul edip istersem diğer modeli aldığım ürünün 3-4 katı bir fiyata gönderebileceklerini, benim aldığım kilidin de oldukça pahalı bir kilit olduğunu ama kampanyada olduğu için o fiyata olduğunu söyedi. (Dediği doğruydu ama yaklaşım hoşuma gitmedi.) Ben de "yani ürünü zaten yeterince ucuz aldınız bir de yanlış ürün, eksik ürün diye sorun çıkarmayın mı demek istiyorsunuz? Türkiyenin en büyük bisiklet mağazası olarak bulduğunuz çözüm için sizi tebrik ediyorum, bizim mahalledeki bisikletçi bile daha iyisini yapamazdı." deyip aldığım kilitten sadece biraz daha pahalı olan muadil yale marka kilitlerin amazon linkini gönderdim ve bu kadar uygun seçenek varken bu kilide o kadar para vermeyeceğimi, onları daha fazla yormayacağımı söyleyip kilidi iade edeceğimi yazdım. Kısa bir süre sonra (bir saat falan) firmadan yetkili yada müdür olduğunu söyleyen kibar bir beyefendi beni telefonumdan arayıp whatsapp görüşmesinden tesadüfen haberdar olduğunu, yaşanan hatadan dolayı üzgün olduklarını ve kabul edersem benim satın olmuş olduğum üst model kilidi bana fiyat farkı olmadan gönderebileceklerini söyledi. Bende kabul ettikten sonra benim elimdeki kilidi göndermemi beklemeden istediğim ürünü bana ulaştırdılar.

Ben sonuçtan memnun oldum, niyetim hata yapıldı ekstra bir şeyler koparmak değildi zaten, sadece en başta parasını ödeyip satın aldığım ürünü almış oldum, firma da bana sattığı ürünü göndermiş oldu. Aradaki kargo paralarını firma hatasından dolayı kendisi ödedi, o kadar.

Firmayla ilgili düşünceme gelince, kurumsal olmaya çalışan bir firma. Mutlaka biraz şans vermek gerekir diye düşünüyorum. Ülkede sektör çok yeni ve cılız, önümüzde daha çok yol var.
 
Firma az evvel beni aradı ve parçayı gönderici ödemeli olarak yollayacaklarını söyleyip adres bilgisi aldı.. Bu mecrada konu açmam mı etkili oldu acaba ? :)
Önemli olan hatalarını düzeltmeleri. Bu arada benim yoğun alışveriş yaptığım siteydi, senin yazını okuduktan sonra tepki verip alisveris yapmayacaktım, neyse hatalarindan dönmüşler.
 
  • Beğen
Tepkiler: awakening
Cuma günü makul bir saatte arayıp (14 sıralarıydı sanırım) internet sitelerinde listelenmiş selenin ellerinde olup olmadığını sordum. "Var" dediler. "Emin misiniz" diye gene sordum. "Sipariş verebilirsiniz" deyince "yalan söyleyecek halleri yok ya" diye düşünüp siparişi tamamladım. Seleyi Cuma günü göndermediler. Bugün de göndermediler. Stoğunda olan bir şeyi gönder be kardeşim, bir heves almışız işte, araya hafta sonu sokmanın ne alemi var? Koy bir tane personel, sadece online sipariş işini yönetsin. Adamı başka işlere bulaştırıp maymun etme, bırak bu işi layığıyla yapsın. Akşam belli bir saatte arabanın arkasını doldurup şubeye teslim etsin, sonra bir zahmet takip kodlarını girsin.

Perşembe sabahı (GMT -5) New York'ta bir bisikletçiye sipariş verdim. Siparişi aldıktan 15 dakika sonra DHL'e teslim etti. Dün ülkeye giriş yaptı. Bugün gümrükten geçti. DHL Yurt İçi Kargo'ya iletmiş, Pazartesi günü kapımda.

"Türkiye'nin en büyük bisiklet mağazası" diyorsan, altını dolduracaksın arkadaş.
 
Cuma günü makul bir saatte arayıp (14 sıralarıydı sanırım) internet sitelerinde listelenmiş selenin ellerinde olup olmadığını sordum. "Var" dediler. "Emin misiniz" diye gene sordum. "Sipariş verebilirsiniz" deyince "yalan söyleyecek halleri yok ya" diye düşünüp siparişi tamamladım. Seleyi Cuma günü göndermediler. Bugün de göndermediler. Stoğunda olan bir şeyi gönder be kardeşim, bir heves almışız işte, araya hafta sonu sokmanın ne alemi var? Koy bir tane personel, sadece online sipariş işini yönetsin. Adamı başka işlere bulaştırıp maymun etme, bırak bu işi layığıyla yapsın. Akşam belli bir saatte arabanın arkasını doldurup şubeye teslim etsin, sonra bir zahmet takip kodlarını girsin.

Perşembe sabahı (GMT -5) New York'ta bir bisikletçiye sipariş verdim. Siparişi aldıktan 15 dakika sonra DHL'e teslim etti. Dün ülkeye giriş yaptı. Bugün gümrükten geçti. DHL Yurt İçi Kargo'ya iletmiş, Pazartesi günü kapımda.

"Türkiye'nin en büyük bisiklet mağazası" diyorsan, altını dolduracaksın arkadaş.
Türkiye için standart şeyler bunlar ben olsam iptal ederdim..

Hiç unutmam bir firmadan toplu avize almıştım taşınırken gününü şu gün teslim olacak şekilde bir ay öncesinden planladım adamlar öteleye öteleye teslim tarihinden iki hafta sonrasında göndermişlerdi mouse'umun alıcısının bozulduğunda firma bir günde ingiltereden adresime ulaştırmıştı söyleyeceklerim bu kadar.
 
Malesef Büyük bir kazık yemişim "houseofbike" dan.
Gümrüklerde yaşanan sorunlar nedeniyle en fazla 200-300 TL fark vardır diye araştırmadan bsc100 u Türkiye'den house-of-bikedan siparişi verdim. Kargo ücretini de alarak yaklaşik 2000 TL'ye bana gönderdiler. Bu başlığı incelerken farkettim ki fiyat şu

(link)

arada 1000-1500 TL fiyat farkı var.Daha alalı 1 hafta olmadı mağazayı aradım ve ürünü geri iade etmek istediğimi veya fiyatın düzenlenmesini istedim ama yapabilecekleri hicbirşey yokmus. Geçmiş olsun Yediğim kazıkla kaldim. Yurtdışı sitelere devam edilecek yapacak bir şey yok. Yolun açık olsun housofbık
Bu da benim tecrubem di sonuç alamadım
 
Geçenlerde bir arkadaş araştırmadan bsc100s km saati almıştı, aldıkları parayı duyunca zaten ticari amaçlarının kâr dan çok, daha çok kâr etmek olduğu ortada yağlı müşteri pesindeler, camiada belli bir kitleye hitap ettiklerini düşünüyorum. Aradaki fiyat farkı neredeyse %100 birde aliexpresste yaninda baglanti aparatı var. Ordan aparatı ile alınsa kimbilir kaç para yazarlar😁311766 dosyayı görüntüle311767 dosyayı görüntüle
Bu da benim tecrubem di sonuç alamadım
Burda sizden bahsettim. İsmimizi hatırlayamadığım için yazmadım. Dediğim gibi tabi ki herkes para kazanmak için iş yapıyor ama bir üründen %100 kâr etmek ne kadar etik. Takdir sizin.
 
  • Beğen
Tepkiler: SEL PER
Acil bir ürün ihtiyacınız varsa yada heveslenip haftasonuna yetişsin diyorsanız benim gözümde ki Türkiye de ki en büyük mağaza Erdoğanlardır. Fuji bisikletime 6 vida disk Mavic jant aldım büyük hevesle kutuyu açtığımda centerlock gönderdiklerini gördüm hemen iletişime geçtim elimde jantı kargoya geri vermemi beklemeden yeni jantı gönderdiler bende yeni jantımı almaya giderken diğer jantı kargoya bıraktım. Bugün aldığım ürün yarın kapımda olacak şekilde kargo yapıyorlar. Biraz Erdoğanlar güzellemesi gibi oldu ama dediğim gibi iyi firmaları da övmek lazım arada.
 
Acil bir ürün ihtiyacınız varsa yada heveslenip haftasonuna yetişsin diyorsanız benim gözümde ki Türkiye de ki en büyük mağaza Erdoğanlardır. Fuji bisikletime 6 vida disk Mavic jant aldım büyük hevesle kutuyu açtığımda centerlock gönderdiklerini gördüm hemen iletişime geçtim elimde jantı kargoya geri vermemi beklemeden yeni jantı gönderdiler bende yeni jantımı almaya giderken diğer jantı kargoya bıraktım. Bugün aldığım ürün yarın kapımda olacak şekilde kargo yapıyorlar. Biraz Erdoğanlar güzellemesi gibi oldu ama dediğim gibi iyi firmaları da övmek lazım arada.
Bende gidon almistim yanlis gelmis ayni sekil gonderdiler ben kargoya vermeden
 
Kocaeli Şişman Bisiklet de işini çok düzgün yapıyor. Erdoğanlar da gayet oturmuş bir firma, yalnız siteleri çok nuh nebi'den kalma.
Şişman bisikletten bende malzeme almıştım çok hızlı ve istediğim şekilde göndermişlerdi, ama dediğiniz doğru siteleri cok basit. Birde şu internet sayfası olan siteler, artık şu stok durumunu bir yoluna soksun, kimse arayıp sormak zorunda değil ki, ürün stokta varmı yokmu diye.
 
Acil bir ürün ihtiyacınız varsa yada heveslenip haftasonuna yetişsin diyorsanız benim gözümde ki Türkiye de ki en büyük mağaza Erdoğanlardır. Fuji bisikletime 6 vida disk Mavic jant aldım büyük hevesle kutuyu açtığımda centerlock gönderdiklerini gördüm hemen iletişime geçtim elimde jantı kargoya geri vermemi beklemeden yeni jantı gönderdiler bende yeni jantımı almaya giderken diğer jantı kargoya bıraktım. Bugün aldığım ürün yarın kapımda olacak şekilde kargo yapıyorlar. Biraz Erdoğanlar güzellemesi gibi oldu ama dediğim gibi iyi firmaları da övmek lazım arada.
Bende gidon almistim yanlis gelmis ayni sekil gonderdiler ben kargoya vermeden
Mesajım
ikisi yanlış ürün, biri ayıplı ürün maceram oldu. Ben memnun değilim, asla alışveriş yapmam.
 
Bende gidon almistim yanlis gelmis ayni sekil gonderdiler ben kargoya vermeden
Bu kadar sık yanlış ürün göndermeleri normal mi peki? Neredeyse her şeyi internetten alırım, hiç yanlış ürün gönderildiği olmadı yıllardır. Geçen şişman bisikletten ürün aldım sorunsuz geldi, sırası gelmişken anayım.
 
Bu kadar sık yanlış ürün göndermeleri normal mi peki? Neredeyse her şeyi internetten alırım, hiç yanlış ürün gönderildiği olmadı yıllardır. Geçen şişman bisikletten ürün aldım sorunsuz geldi, sırası gelmişken anayım.
Muhtemelen normal ve diğer mağazalarla aynı oranda (insan hatası kaçınılmaz). Bir kişi Erdoğanlar Bisiklet ve yanlış ürün gönderilmesinden bahsedince başka birinin de buna aynı deneyimi eklemesi normal. Ben onlarca alışveriş yaptım hiç yanlış ürün gelmedi. Tavsiye ederim.

Şişman ve Erdoğanlar en çok alışveriş yaptığım iki yer.
 
Brooks Cambium C19 sele aldım. Cuma günü sipariş verdim, Pazartesi günü kargoya vermişler. Şayet doğru ve hatasız ürün gelirse, piyasanın 1000 lira altına mal olmuş olacak. Hayırlısıyla bir gelsin, yazarım.
 
Ortlieb çanta aldım bende. Sıkıntısız bir alışverişti. Tüm firmaların zam yaptığının ertesi haftası hala eski fiyattan alabildim.
Hatta önce beğenmedim iade etmeyi düşündüm. Sayfadan iade et dedim. Hemen aradılar. Kargo kodunu ilettiler. Sonrasında vazgectim iade etmekten. 3 gün sonra yine aradılar "acaba kargo da kayıp mı oldu. Ürün bize ulaşmadı" diye. Yeterince ilgiliydiler.

Tek alışverişim oldu. Sorunsuz oldu.
 
Sele bugün geldi. Çok güzel paketlemişler. Orijinal, şüphe yok. Piyasada 3400 civarına satılıyor. 2400'e vade farksız 5 taksit verdiler. Yurt dışından da avantajlı bir fiyata mal oldu. İlk alışverişte gayet memnun kaldım. Hani illa kusur bulacaksam, Cumartesi gönderim yapmış olsalardı, Pazartesi günü elime geçmiş olurdu.

20231206_123233.jpg
 
Sele bugün geldi. Çok güzel paketlemişler. Orijinal, şüphe yok. Piyasada 3400 civarına satılıyor. 2400'e vade farksız 5 taksit verdiler. Yurt dışından da avantajlı bir fiyata mal oldu. İlk alışverişte gayet memnun kaldım. Hani illa kusur bulacaksam, Cumartesi gönderim yapmış olsalardı, Pazartesi günü elime geçmiş olurdu.

312347 dosyayı görüntüle
carved alsanız daha iyi değil miydi peki?
 
Ben bisiklet aldım housebike dan herhangi bir sıkıntı yaşatmadılar gayette ilgilerdi hatta sipariş alan tekniği bağladı tam ve doğru bilgi alabilmem için .
 
  • Beğen
Tepkiler: mcanerg
Geri