Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İç Lastik

Scudo
lastiğin okadar cok patlıyorsa dış lastiğinde de sorun olabilir, bu iyi bir içlastik ama dış lastik bakmanı da öneririm.
 
Ben de bu iç lastikten kullanıyorum dış lastiklerim schwalbe racing ralph evo. 2.1 inch ön ve arka olarak aldığımdan beri hiç patlamadılar yaklaşık 550 km. kullandım ama lastik patlamasında biraz şansın da etkisi var bence bu iç lastik çoğu iç lastikten hafiftir.Ben bu iç lastiği ve kullandığım dış lastiği öneririm.
 
dün 17 eylül 2008 günü kaza geçirdim iç lastik patladı kaldırıma çarptım bisiklet üstümden uçtu fazla birşey yok facebookta resimlerim var jant göçtü içine verilmiş sadakam varmıştı sıyrıklarla kurtuldum michelin iç lastikler nasıl iç lastik önerisi ağırlığı fark etmez sağlam olsun yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: GrandHan
Geçmiş olsun kaldırıma çarptığınız için mi lastiğiniz patladı yoksa patladığı için mi kaldırıma çarptınız. Diken cam gibi şeylerden oturu lastiğiniz patladı ise size patlama önleyici serit oneririm. 1.15 lastiğin içine koydum ve tura çıktım. Döndüğümde lastikten 90 derece açı ile girmiş iki dikenni pense ile çıkardım. Ve ben turda bu iki dikenin girdiğini dahi farketmedim. Lastik patlağı onlemede güzel yöntemlerden bir bence lastik onleyicidir.

İyi Sürüşler...
 
Öyle çok sağlam bildiğim bir iç lastik yok..Zaten ucuz şeyler -5 Lira ile 10 Lira arası- bu yüzden herangi bi iç lastik al sağlamlık filan arama yarılırsa yenisini alırsın..
Küçük patlaklara yama yaparsın, yarılınca yenisini alırsın bu kadar..
Jantını da pense ile düzeltebilirsin..:)
 
Schwalbe nin DH lastikleri var bulunabilirse IRC ninde DH lastikleri var... Sizin yaşağınız yılan ısırığı tarzındaki patlaklara dayanıklı (bir dereceye kadar) ve kalınlığı sayesinde diken vs ye de dayanıklıdırlar...
 
mıchelin'in dış lastikleri baya performanslı özellikle yol bisikletinde ama iç lastikleri için aynı şeyi diyemem çünki hafiflik ön planda o yüzden lastik inceliyor benim fikrimce... iç lastik te bence mtb için en ideali ırc yada cst... hem uygun fiyatlı hem sağlam
 
Selam
Yol bisikletinde 700*18 -23c ile 700*18-25c nin arasındaki fark nedir.
Şimdiden teşekkürler
 
700*18/23c ile önerilen en ince dış lastik 700*18 ve en kalın 700*23tür 700*18-25 ise en ince aynı iken en kalın 700*25tir yani ikincisinin tolerasyonu daha fazladır size sunduğu seçenekler daha fazladır onun dışında çok da bir farklılık olacağını düşünmüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: akseki
İnternette tekerlerin ölçülerini şu şekilde vermiş Tire size: 28-21, 28-23, 28-25
Buna göre iç ve dış lastik almam gerekiyor
şu dış ve iç lastikler olur mu acaba
Schwalbe Ultremo R.1 700 x 23c Folding
Continental Race 28 Supersonic 700 x 18-25 Presta 60mm
 
belirtmiş olduğunuz iç lastik ve dış lastik olur fakat tire sizden çok anlamadım 28 28 inç anlamına geliyodur fakat yanındakı 21 23 25 ne anlama geliyor anlamadm fakat eğer bisikletinizde standart yol jantı varsa olur bu arada jantlarınız marka ve modeli nedir ?
 
yani bence sorun olmaz gibi görünüyor fakat sen yine de bir bilene sor derim seni yanlış yönlendirmek istemem benim açıkcası karbon jantlarla ilgili çok fazla bilgim yok:rolleyes:
 
İç lastik siboplarının igne veya araba tipli olmasının bir yararı varmı? Janta göre alınıyor da. Hangisi daha kullanışlı?
 
iğne tipli olan italyan siboplarda hava kaçırm sanırım daha az iğneyi tekrardan sıktığımız için tam kapalı oluyor ama elinizde aparat vs hiç bir şey yoksa her yerde hava basamıyorsunuz araba siboplu olanlar malum her yerde hava basabiliyoruz..:D birde iğne siboplu lastikler daha büyük jantlarde güzel duruyor..:)
 
Ben bisikletçi olarak araba siboplu iç lastikleri neden ürettikleri anlamış değilim.Bu tür siboplar gerek yerine takarken bazı cantlara uymayabiliyor,gerekse,lastik indiğinde kullanıcı sibobu içeri doğru yanlışlıkla bastırırsa,sibop içeride kalıyor.Arkadaşın dediği gibi bu tür siboplar heryerde şişirilebiliyor,fakat ufak bir ücret talep edenlerde var.
İğne siboplu lastikler ise,bence daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cenk Demir
Geri