Ozzgurr
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 19 Şubat 2009
- Mesaj
- 1.162
- Tepki
- 1.613
- Şehir
- Miami Beach & 35 1/2
Selam arkadaslar,
Fotograflarini dun cektigim yol bisikletimi sizinle paylasiyorum. Yol bisikletimi almadan once bircok test surusu yaptim, Cannondale Synapse Carbon 3'e cok cok yakindim ama Felt testi icin gittigim bayide gordugunuz 56 cm 2011 Madone 5.2 H2'yi test ettikten sonra Trek almaya karar verdim. Bu bisiklet benim icin sanki ozel yapilmis gibi cok rahat, vucudumun bir parcasi gibi hissediyorum.
2011 5 serisini 2010 modeline gore ustunlukleri;150 gr daha hafif, ustundeki Ultegra 6700 set 6600'e gore 150 gr daha hafif, kablolar icten geciyor, E2 headtube teknolojisi var, orta gobek BB90, kadans ve hiz sensorlerini arka kolda "DuoTrap" kutusunun icine gizleyebiliyorsunuz, benim aldigim H2 modelinin acilari H1 kadar agresif degil ama H3 gibi sirf konfor icinde tasarlanmamis yani uzun yol icin rahat ve ayni zamanda atak ve hizli bir kadro.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
Fotograflarini dun cektigim yol bisikletimi sizinle paylasiyorum. Yol bisikletimi almadan once bircok test surusu yaptim, Cannondale Synapse Carbon 3'e cok cok yakindim ama Felt testi icin gittigim bayide gordugunuz 56 cm 2011 Madone 5.2 H2'yi test ettikten sonra Trek almaya karar verdim. Bu bisiklet benim icin sanki ozel yapilmis gibi cok rahat, vucudumun bir parcasi gibi hissediyorum.
2011 5 serisini 2010 modeline gore ustunlukleri;150 gr daha hafif, ustundeki Ultegra 6700 set 6600'e gore 150 gr daha hafif, kablolar icten geciyor, E2 headtube teknolojisi var, orta gobek BB90, kadans ve hiz sensorlerini arka kolda "DuoTrap" kutusunun icine gizleyebiliyorsunuz, benim aldigim H2 modelinin acilari H1 kadar agresif degil ama H3 gibi sirf konfor icinde tasarlanmamis yani uzun yol icin rahat ve ayni zamanda atak ve hizli bir kadro.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)