Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

kron xc 250 ye yaptığım değişiklikler

meseduzu

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Ağustos 2012
Mesaj
629
Tepki
314
Şehir
istanbul
Bisiklet
b'Twin
Scudo
Çok güzel olmuş bence, özellikle jant yanaklarının disk fren gibi olması, tellerin ve maşanın siyah olması, kadronunda aynı renklere sahip olması ortaya güzel zevkli bir manzara çıkartmış, kazasız bol pedallar dilerim.
 
Gayet sade olmuş. Tek sırıtan arka farın bağlantı kelepçesi:}
 
Hocam tam benim yapmayı düşündüğüm değişiklik. Çok hoş olmuş . Sürüş deneyimi hakkında biraz tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Hız konusunda ne gibi değişiklikler oldu hocam merak ediyorum??
 
arka lambanın kelepçesi ahşapdan kendim yaptım. siyaha boyuyacaktım fırsat bulamadım.
sürüş deneyimine gelirsek; kendi cantları akıcı değildi, bunları taktım ve üstünede 1.75 kastikleri takınca sanki pedal çevirmesen her yere gidicekmişim gibi akıcılık hissettim, 30 km ile gittiğim yerlerde kasmadan 35 37 km lere çıkmaya başladım. sonra maşam gelince onuda taktım ve artık pedala bastığımda itme gücünü emiyormuş gibi hissettiğim yaylanmada ortadan kalktı ve yokuşları rahat tırmanıyorum ama artık ufak taşları bile hisseder oldum o ayrı. yalnız değermi derseniz fazlasıyla değer.
 
ayrıca yorumlarınız içinde teşekkür ederim.
 
Hayırlı olsun :) Sabit maşadan memnun musunuz, bisiklete neler kattı ? Saygılar :)
 
şehir içi kullanıyorsanız sabit maşa güzel olmuş kalan değişikliklerde tamamlamış zaten güle güle kullanın :)
 
görüşlerimi yukarıda yazdım verdiği pedala bastığımda uyguladığım gücü yaylanarak emmiyor yokuşlarda felan gayet rahat çıkmaya başladım aldığı ise konfor ufak çakıl taşlarını bile hissetmeye başladım konfor gitti yani ama değer
 
  • Beğen
Tepkiler: egecay
mossodaşım. :) bende beyaz kronuma suanki mosso maşamı takacakdım. catlamıs oldugunu farkedince komple mossoya geçdim. bende kron mosso olacakdım. full mosso oldu :) bisiklete gelnce elceklerden bisiklet görünmüyor estetik bi görntü için onları yok etmelisin. daha güzel bir arka ışık ve montaj aparatı bulabilrsn. jant fren alanı cok uzun sürmez aliminyum rengine döner diye düşünüyorum. Kazasız belasız çatlamasız sürüşler :)
 
usta şuanki maddiyat bukadar. jantların fren yerlerini kurtarmak için disk fren yapmak gerekir. rotor var ama oldummu hidrolik olsun isteriz. busefer vites kollarıda lazım şuanki fren ve vites kolları yekpare yani anlıcan ya en baştan alırken bu meleti full alıcan yoksa zincirleme reaksiyona girdimmi kaçarı yok. bunada masraf edemem yeter bu kadar. ilerde satar daha yüksek sınıf bişey bakarım inşallah. bu yaz biraz kullanayım bakalım. görüşlerin için teşekkür ederim
 
bu arada resime baktımda harbiden elceklerden bisiklet görünmüyor ya bende diyom bisiklet neden ağırlaşdı bukadar. :) tavsiyene uyucam inşallah.
 
Hocam bi de bişey daha soracağım. Kaç kiloya düştü bisiklet tahminen?
 
ilk aldığımda 12.5 kg dı, bu değişikliklerden sonra hala 12.5 kg bende anlamadım. jantlar ağır galiba diğerlerine nazaran, lastiklerde öyle ve sele altı çantada var felan derken hala aynı kg da
 
Çok güzel olmuş, mosso maşanın 600 küsür gram olması gerek, bu durumda en az 1500 gram maşadan kazanmış olmalısınız ama belirttiğiniz gibi jantlar, lastikler gideni yerine koymuş görünüyor. Elcekler biraz kaba durmuş, siyah sünger elcekler ve ince bar end lerle daha da güzel görünür. Hoş bir bisiklet olmuş, kazasız sürüşler dilerim.
 
bnm gibi yol bisikleti kullanan ama damarlarında bi nebze mtb kanı bulunan birisi için çekici bir bisiklet olmuş akıcılığından dolayı:)..iyi günlerde kazasız belasız kullanmanızı dilerim:in:
 
Geri