Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Lapierre marka konusu

Accell grup Turkiye'ye getiriyor. Entegre fabrikasi Manisa'da ama burada uretim yok diye biliyorum. Belki eldiven aksesuar falan uretimi vardir.

(link)
 
Scudo
bu arada forumda, yol kullanıcısı çok arkadaş var. onlar daha iyi değerlendireceklerdir ama yol bisikletleri için pürüzlü yollarda titreişimin etkisini absorbe edebilmek için şöyle bir ar-ge ye imza atmış ve gerçekleştirmiş markadır (0:45 - 1:02):


bu da fransa-djon' daki fabrikaları:

 
@ertanmrtz
2015 bisiklet daha yeni çıktı hocam ya
Sen 2014'ü falan mı kastediyorsun anlamadım ki
 
Fransız asılzadelerindendir kendileri.

Screenshot_2015-03-18-06-49-59.jpg

IMG-20150401-WA0021.jpg


İnce estetik bir işçiliği vardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: hasangul ve Kazuya
Konu lapierre ise bende burdayım :D

Bende custom audocio 400 kullanıyorum. Kadro olarak ilk göze hitap ediyor direk renklerden vuruyor sizi,benim kadrom alüminyum olmasına rağmen rijitliği ile göz dolduruyor kendi bisikletimi övmek için söylemiyorum carbon tutkunu biriyim ama bu kadro da yeterli gibi fotoğraf bahçeköy rampası sonrası abana abana vura vura tırmandım o rampayı ve bana güç kaybı yaşatmadı.Aklında lapierre markasına dair soru işareti olan varsa hemen koşa koşa accell bisiklete gitsin :)

11117362_10205245465629822_955284737_n.jpg
 
@ertanmrtz
kadro uzak dogu uretim. montaj fransa. manisa ile hiçbir bağı yok. kutusuna bakarsanız barkod fransa çıkışlıdır. saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: lombardo
@ahmtayd

Corratec de çok muntazam bir marka değil merak etme.
Lapierre nasıl diyorsan, Accell bisikletin çatısı altında üretiliyor. Yani Carraro-Bianchi-Ghost-Whistle gibi -nası desem- ucuz markalar gibi. Sana kalırsa samsung.
Bana kalırsa yola geçmeme tek sebep olabilecek bisiklet markası. Carraro kullanmama rağmen, Lapierre yol bisikletleri hep bir adım öndedir gözümde.

Üstelik üretimi manisa'da yapılır bu markanın. Bizzat accell'e gidip görmüş birisi olarak söylüyorum. Malum bisikletimi alırken çok kafa karıştıran sorular aldığım için gittim cevapları orada aradım. Sevgiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: thomisus lx
@Çağrı Fatih Yamalı

manisa' da nasıl bir üretim yapılıyormuş anlamadım ama şu manisadaki arkadaşlar bir keşke baksalar da yazsalar buraya..

(link)

kadro çinde üretilir montaj ve ayarlar fransa da yapılır; açık ve net!

manisa' ya bu bisikletler ''fransadan sevk edilir''

@Çağrı Fatih Yamalı

accell bisiklet tr deki firmanın adı olmakla beraber lapierre markasının esas direk bağı accell bisikleti satın almış olan ''accel group'' iledir. grubun sahip olduğu bazı markalar:

  • (link)
    • (link)
  • (link)
    • Ghost
    • Haibike
    • (link)
    • Staiger
    • (link)
  • (link)
    • (link)
    • (link)
  • (link)
    • (link)
  • (link)
    • (link)
    • (link)
  • (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)
  • (link)
    • (link)
  • (link) and (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)
    • (link)

Kısacası manisadaki fabrikada yapılan kadro boyama, donanım montaj vs.. gibi işlemler evet söz konusudur; hatta çelik kadro üretimi de olabilir (alüminyum kadroları çin ya da tayvandan sipariş ettiklerini düşünüyorum)

ancak bunların hiçbiri lapierre için geçerli değil!
Lapierre için sadece depolayıp satıyorlar ve belki olası garanti durumlarında hızlı davranabilmek için ''yine fransa dan gönderilen'' kadro da stokluyorlardır.

ben örneğin kendi adıma; yeni bisikletimi şu linkten register ettirdim:

(link)


adam kendi üretip, seri no sunu kendi vermediği malı register ettirir mi? tek amaç, ürün fransa dan sevk edildikten sonraki olası garanti vs.. durumları için takibini sağlamak.

dediğiniz gibi olsa accell bisiklet in sitesinden filan register ettirmek gerekirdi ki, uzak olsun..

bu arada register işlemimden sonra da; contact@cycles-lapierre.fr adresinden gelen bilgilendirme mailini de kısaca kopyala-yapıştır la paylaşayım:

''Bonjour,

Nous vous confirmons l'enregistrement de votre vélo sur notre site internet (link)

Liste des informations renseignées; ''

vs vs.. diye gidiyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: klm ve ebayusuff
Lapierre kullanıcısı olarak biraz subjektif olsam da hayran kaldığım detaylar...

(link)
<iframe src="(link)" width="500" height="281" frameborder="0" webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen></iframe>

(link)
 
bisikletlerinizi güle güle kullanın
hayrını görün
kron sedona carrarodan tabiki bi tık önde olabilir
ama öyle sandığınız gibi aman aman kalite yok
bisiklettede çok kaliteye gerek yok en adi çin malı 30liralık kadroya bile hiçbir şey olmuyor

arge konusunda da lapierre kendini aşmış beyler:)

 
@ebayusuff Sizin asilzadenin biraz karizması çizilmiş :koptum: Barendleriniz çok yanlış konumda duruyor. Alttaki katalog fotoğrafındaki gibi yukarıya doğru az bir eğimle karşıyı göstermeli. O şekilde ayarlayarak ne amaçla kullanıyorsunuz bilmiyorum ancak barendlerin asıl amacı; özellikle yokuşlarda ayağa kalkarken yol bisikletindeki gibi ellerin paralel konumda olacağı bir tutuş sağlamak. Bu tutuş dik yokuşlarda bisikletin üzerinde iyice öne doğru gelebilmeyi ve bisikleti rahatça iki yana sallayabilmeyi sağlar.
 
@Berk Karaca

ben benimkileri; gidon boğazı ile aynı doğrultuda olacak şekilde ayarladım. dediğiniz işe kesinlikle yarıyor olmakla birlikte, birkaç saat pedal çevirdikten sonra elleri gidondan, barendlere almak; kolların daha az bükülmesini sağladığından inanılmaz rahatlama veriyor

@Mustafa Z. YILDIZ

aircode dan ziyade bence yol bisikletlerinde önemli bir yenilik olarak kabul edilebilecek olan pulsium patentidir; subjektif filan değil, gayet de objektif bir arge ve dolayısıyla ''marka farkı'' dır (00:45' ten itibaren):


fdj konusuna gelince:

kısa zamanda şunlardan birini edinmeyi planlıyorum :D

(link)

(link)

(link)

daha kolay ve kısa yolu ise:

(link)

;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Z. YILDIZ
@Berk Karaca


Ben dik pozisyonda kullanmayı seviyorum. O nedenle Öyle istemişimdir. Tabii burada vida sıkmayı beceremeyen sözde servisin mallığı da etkili. Adam bi şey bilmiyor. Teker oynuyordu serviaten sonra. bu değil de diğeri gost. Gidonu ortalayamıyor takarken. 2 bisikleti götürdüm yanına. Afedersiniz içine etti bıraktı. Accell debisi yoksa adam gibi şehirde uzak durun.

Neyse
 
@lombardo
@lombardo
Subjektif olan Lapierre değil, bizzat kendimim demek istedim :) Evet, Arge'leri sağlammış oldukça, araştırdıkça öğreniyoruz.
Selamlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: lombardo
@Yağız Gökmen

canyon ultimate alıcaktım. yorumlarınızı okudum. iştahımı arttırdınız. birkaç soru sorsam yardımcı olabilirmisin?

arkadaşlar lapierre 400ü nerden alabiliyoruz? 50 ve ya 52 kadro lazım. boy 1.73
 
@ebayusuff
İşte bu yurdum insanı yüzden kendi kendinin mekaniği olmak lazım bu memlekette. Ben 2009 yılında aldığım ilk bisikleti kurulum için götürmüştüm servise. Sorunsuz giren bisiklet sorunlu halde çıktı. İlk ve son servise gidişim bu oldu. O zamandan beri çok bisiklet geçti elimden ama bu fiyata araba alınır dedikleri cinsten karbon yol bisikletimi bile servise götürmedim. Toplama bisikletlerimi dahi oturdum ince ince kendim topladım. Takıldığım yerde internetten videoları izledim, bulamadığım yerde yabancı forumları araştırdım. Böyle böyle baya bir yol katedip kimseye muhtaç kalmamak, doğru düzgün alamadığınız hizmetin üzerine bir de para ödemek zorunda olmamak güzel bir duygu ;) Bisikletin neresinin ne durumda olduğunu, hangi vidasının ne kadar sıkılı olduğunu bilmek de bonus.
 
@Mustafa Z. YILDIZ

lapierre objektif bir durum ortaya koyuyor, dolayısıyla subjektif olmayanlar için de kabul görecektir. haa, lapierre için sergilenecek subjektifliğin de canına kurban, ayrı mesele! ;)

size de selamlar..

@Burak Salgın

gidip yerinde görebileceğiniz neresi vardır bilemem ama:

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: ebayusuff
Geri