oneriniz icin tesekkurler bakacagim _ vittoria randonneur_snc_ 26x1_75 telli sehir dis lastik - bu lastigi kullanan ya da yorumlayacak olan var mıdır arkadaşlar ?
850 tl gibi fiyati _
Fiyatına göre iddaalı ürün özellikleri , 20 tpi nylon oluşu bizi düşündürmeli mi acaba bilemiyorum ?
Grafen bileşiği , ıslak zemin tutuşunu oldukça iyileştirdiğini okumuştum VITTORIA RUBINO PRO G2.0 modelinde.
soyle bir urun aciklamasi var:
***
sırt deseni ıslak koşullarda suyu lastiğin temas alanından uzaklaştırsa da Randonneur kuru koşullarda yuvarlanma verimliliğini ve viraj alma güvenini de artırır. Islak/kuru çok yönlülüğü göz önüne alındığında Randonneur, ani fırtınalara meyilli olan değişken omuz mevsimlerinde veya iklimlerde işe gidip gelmek veya turlamak için ideal bir lastiktir.
Adından da anlaşılacağı gibi, Randonneur büyük kilometreler geçmek için imal edilmiş bir lastiktir. Şehirde gezmek ve tur atmak için idealdir.Yarı ıslak koşullarda bile, her yönden etkileyici performansa sahip, çalışkan ve dayanıklı bir lastiktir.Delinmeye Dirençli Kemer ile eşleştirilen uzun ömürlü sırt bileşimi, uzun aşınma ömrü sağlar ve düzlükleri ortadan kaldırır. Randonneur deneyin ve bunun neden en çok satan lastiklerimizden biri olduğunu öğrenin!
Özellikler:
Uygulama:Yol/Tur/Şehir
Tasarımı: İç lastik kullanımına uygun
Model:Reflektörsüz
Teknik veriler:
Kauçuk Bileşik: Naylon, 20 tpi
Karkas yoğunluğu: 20 TPİ/EPİ
Güçlü / Zayıf Yönleri:
Hız: 7 (10 üzerinden)
Kilometre: 8 (10 üzerinden)
Kavrama: 7 (10 üzerinden)
Koruma: 8 (10 üzerinden)
Ağırlık: 6 (10 üzerinden)
Pürüzsüzlük: 8 (10 üzerinden)
Özellıkler:
20-TPI Casing:
Şehir ve şehir içi bisiklet serimizdeki en sağlam, aşınmaya en dayanıklı gövde, günlük işe gidiş gelişinizi etkileyebilecek tüm döküntülere ve çukurlara karşı dayanıklı olacak şekilde tasarlanmıştır.
2C Compound:
Lastiğin tamamına yayılmış, yuvarlanma direncini azaltan, delinme direncini artıran, titreşimleri azaltan ve önemli noktalarda dengeleyici tutuşu artıran bir çift Grafen içeren bileşik.
Grafen:
Grafen aşılanmış bileşik, merkez şeritte yuvarlanma verimliliğini ve omuzlarda tahmin edilebilir, güvenilir tutuşu artırır. Yuvarlanma yüzeyindeki klasik yol sırt deseni, tutuşu daha da artırır ve suyu lastiğin temas alanından uzaklaştırır ve güçlü bir naylon kasa, patlamaları önlemeye yardımcı olur ve lastiğin işlevsel ömrünü uzatır.
****