Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Maksimum nabız ve performans hakkında...

@hashus1099
Tamam tamam araştırıp öğreneyim. :islik:
 
Scudo
Ayaklarına sağlık tüm sürenlerin sürekli geliştirmek güzel olmuş ve bu iş tatlı bir rekabet içinde oluyor diye düşünüyorum. O yolu kullanan birisi olarak tek düşündüğüm özellikle dönüş yönünde ışıklar nedeniyle bir kaza olup bu tatlı yarışa acıların karışması. Hangi saatte sürülüyor ve kırmızılarda geçiliyor mu bilmiyorum ama araçlar için kırmızıda geçen bisikletliler oldukça antipatik oluyor ve istediğimiz saygıyı görmemizi engelliyor. Tam tersi kırmızıda araçlarla birlikte bekleyen bisikletliler ise araç sürücülerinin saygılarını kazanmakta gerçekten bizleri birer adım ileriye götürüyor.
Mevcut savaşların kazasız belasız tatlı rekabet ve sürekli gelişim içinde sürmesi dileğiyle tüm ter döken arkadaşları tekrar tebrik ediyorum.
 
@cenkildas

45.2km/h görünüyor hala. Siz başka bir yere bakmış olmayasınız?

Segment şu;
(link)

Ah durun! Şundan bahsediyormuşsunuz. Konuyu dikkatli incelememişim demek ki. :)

@Serkan Mıstınoğlu
 
Nihayet Gran Fondo Antalya UCI takvimine girmiş arkadaşlar. Önümüzdeki 7 ay gibi koca zamanda planlarımızı ve bütçe hesaplarımızı rahat rahat yapabiliriz. Yarış günü geldiğinde sayacak mazeretlerimiz olmasın :)




upload_2017-10-21_12-46-35.png


upload_2017-10-21_12-45-7.png





(link)



Her şey iyi güzel de, siteden Gran Fondo Antalya sayfasına girmek istediğimde, neden bize özgü bir acemilikle karşılaşmam gerekiyor, anlamam mümkün değil.

upload_2017-10-21_12-40-57.png


Calypso sayfasında yarış kuralları hakkında aşağıdaki güzel fotoğraflardan başka bir şey yok ama, UCI'ın kendi sayfasında açıkladığı kurallar geçerli olacaktır.

Kurallar Regulations bölümünde detaylı açıklanıyor.

(link)

En çok ilgimizi çekecek kısmı yaş grupları olduğundan, o kısmını aşağıya yapıştırdım.

upload_2017-10-21_13-9-35.png




(link)



upload_2017-10-21_12-56-13.png


upload_2017-10-21_12-56-36.png


upload_2017-10-21_12-58-2.png


upload_2017-10-21_12-58-52.png


upload_2017-10-21_12-59-57.png
 
Yukardaki resim dikkatimi çekti,cola ve muz ,idman sonrası bana faydası olmakta, tabi küçük teneke kutuda,artı muz,yarış esnasında kola kullanmadım,kategori anlayışı süper olmuş
 
Uci onaylı kadrolu bisiklet mi gerekiyor katılmak için
 
@Gencilyas, ülkemizde yapılan amatör gran fondolardaki kurallar geçerli. Asıl sorun, ödemenin döviz üzerinden olması, ekstra swift maliyeti. Benim bulabildiğim tek çözüm en para'da hesap açtırıp, ödemeyi o kanaldan yapmak.
 
ödeme ve kayıt işlemleri nereden yapılıyor ?
 
Bana gelen mesaja göre:

upload_2017-12-9_18-2-28.png
 
  • Beğen
Tepkiler: yeyu
Oncelikle bisiklet sporuna yeni baslamis sayilabilecek birisiyim , stravayi acip performans pesinde falan kostugum da yok henuz sadece arada acip adamlar ne pedalliyor be diye imrenerek bakip kendimi gaza getirmek icin kullaniyorum diyelim. Yazilanlarin hemen hemen hepsini okudum ve kendi capimda yorum yapmak istedim hatam olursa affola.

Stravayi , kendilerini nasil tanittiklarini tam olarak bilmememle beraber , beraber ayni zamanda ayni ortamda bulunamayan kisilerin birbirleri icinde hos bir rekabet olusturup bu sporu yaparken daha fazla keyif almalarini saglayan belki bi miktar da gaza getiren bi arac olarak gormekteyim, yanlisim olabilir veya farkli dusunuyor olabilirsiniz affola.

Adillik konusuna gelecek olursam stravanin yarisvari olarak soyleyebilecegim bu segmentlerdeki durum zaten sonuna kadar adil diye hicbi sekilde soyleyebilecegimizi dusunmuyorum , ruzgar hava durumu gibi etkenleri gectim iki gun sonra belediye gelip segmentin ortasina iki tane kasis koysa bi tane isik koysa o segmentin bellide omur boyu tekrar gecilemeyecegini dusunursek hicbir zaman gercek zamanli bisiklet yarislari kadar adil olacagini soyleyemeyiz.

Grup surusu konusunda ben sahsen konu altinda dusuncelerini belirtmis cogu kisiyle ayni fikri paylasmiyorum. Soyle dusunun strava kayitlarini belli bir sure icerisinde o guzergah icindeki suratiniz uzerinden hesaplama yapiyor , burada hicbirimizin uretebilecegi maksimum anlik gucu 45 50 dakika boyunca koruyabilecegini dusunmuyorum. Grup suruslerindeki amac sirayla one gecerek devamli olarak uretebildigimiz gucun daha fazlasini toplam surus suresine nazaran daha kisa sureli olarak uretip daha sonraki zaman diliminde grubun arka siralarinda daha dusuk guc ile grubun arkasinda kalmadan enerji toplayip biraz olsun dinlenerek siramiz geldiginde tekrar varimizi yogumuzu ortaya koyarak yuksek suratlerle grubu cekmek degil midir? Peki bu yapilani dusunursek uygulanan bu teknik tek bir kisinin strava uygulamasini sanki duraklatip bir kosede dinlenip daha sonra hizini kazanip stravayi tekrar baslattigi anda enerjisi bitene kadar sprintte gidip stravayi tekrar durdursa ve bu islemi butun segment boyunca tekrarlayarak devam etse bu kisi adil bir sekilde o segmentte ust siralara yerlesmis olur mu sizce? Cunku mantiken stravayi durdurup biraz dinlenmek ile grubun arkasinda dinlenmek gayet yakin seyler diye dusunuyorum.

Cozum ise evet kabul cok mumkun degil ama bence strava uygulamasinda bireysel ve grup surusu gibi segmentlerde iki farkli siralama yer almasindan baska bi cozumu olmayabilir. Sahsen ben grup surusu ile 40 km/h ortalamanin ustunde segment bitiren herkesin 38.6 ortalamayi tek basina elde eden surucuyu gecebilecegine pek inanmiyorum. Tabi bu benim sahsi gorusum mutlaka katilan ve katilmayan olacaktir. Keyifli surusler.

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet 38
@furkanbr

Bisiklet sporuna yeni basladim diyip baya guzel tecrube falan yazmissin : )
Neyse soyle soyleyim millet 38.6 degil 45 50 gidiyor segment ugruna
Ruzgar grul surusu kamyon arkasi hepsi riskli evet ama denk gelirse yapmam diyen tanimiyorum ornegin sen 35 le gidiyorsun trafik agirlasti ve 40 la gidiyor araclar pedal cevirmeden dinlenme amacli bile olsa takilirsin pesine bir sure.

Stravada sprint yapayim durayim zamani durdurayim tekrar yardirayim en one geciyim falan yok kardesim siralamaya ona gore girersin

Strava candir motivasyondur
Yoku yukari 35 le cikmak icin antrenmandir
 
Bu ne ya herkes bir yarış içinde .Abartmayın kardeşlerim.Spor yapın eğlenin. Bir şeyler yapacağım derken canınızdan olmayın , sevdiklerinizden kopmayın.Hırs baldan tatlıdır.
Trafiği tehlikeye atacak hareketlere gerek yok.Gidin boş arazilerde yarışın.Sevgiler...
 
Arkadaşlar diyelim ki normal bir tura çıktım. Gps cihazım hep açık. Kom olan bir güzergahtan geçtim ve hızım diğerlerininkinden daha iyi. Bu şekilde kom bana geçer mi? Bu KOM olayı tam olarak nedir çözemedim :)
 
@Yegah
Haritada bazı yerler segment oluyor. Nfs' de yolda giderken görev çıkması gibi düşün :D bu segment a noktasından b noktasına kadar olan kısım. Bu kısmı en kısa sürede geçen kom (King of the mountains) olmuş oluyor. Diğerleri de 2. 3. Diye sıralanıyor. Gayet basit bir mantık.

Başlık hortlayınca savaş devam ediyor sandım :(
 
@Mustafa Zeybek

Hocam benim cihaz live segment desteklemiyor. Asıl kafamı karıştıran şey diyelim 120km lik bir tura çıktım. Bu 120km mesafe içinde bir tane kom var. Koma denk geldiğimden bile haberim yok. Eve geldim gps cihazımı stravayla eşitledim. 120km süren turumda KOM kısmını algılayabiliecek mi? Gerçekten merak ediyorum.
 
@Yegah o kom değil segment oluyor. Kom segmentin birincisi. Sadece Stravayı açıp telefonu cebinize koyun. O sizin durup durmadığınıza kadar algılıyor sıkıntı yok. Eve gelince hangi segmentte ne yapmışsınız hepsini seriyor önünüze. Forumu biraz araştırın bence. Sorunuz olursa özelden alabilirim, konunun yönünü değiştirmeye gerek yok.
 
Yaklaşık 50 kilometre hızla sabit olarak İlerleyen bir aracın açacağı Rüzgar direnci düşük alanda sürüş yapılırsa ortalama hızı 49-50 km/h çıkarmak mümkün olabilir diye düşünüyorum.
 
illa getirtceksiniz beni oraya :huhuu: şaka bir yana bayağı çekişmeli ve eğlenceli duruyor
 
Geri