@Murat Cömez
İlk olarak eğer o bisiklete 24" jant oturursa (Benim değişimle ralli bisikleti. Yoksa öyle bir çeşit yok. Benim kendi ufak keşfimdir bu.) Çok iyi bir Ralli Bisikleti yapabilirim. İsterseniz size de adım adım anlatayım:
1- Kesinlikle ilk başta Al. jantlar hatta gerekirse zemin kısmı karbonfiber, geri kalanı Al. olacak jantlar takmak
2- Araziye uygun olan ama aynı zamanda yol tutuşu aynı yol lastikleri gibi olan lastikler takmak. Tavsiyem Hayyat adlı bir markanın lastikleri. Kesinlikle iyi bir sonuç alınabilir şüphesiz.
3- Muhteşem bir Shimano vitesle donatmak hem parçalarını hemen bulabilme fırsatı, hem de performans açısından güzel bir sonuç verecektir.
4- Öne bir adet Zoom ön maşa arkaya da o kadroya uygun güzel bir arka amortisör takmak arazide daha güçlü kalmamıza yardımcı olur.
5- Al. disk frenler takılacak. Böylece hem hafiflik sağlanacak, hem de bir daha v fren için dönüştürme kiti için para ödemek zorunda kalmayacağız. Ayrıca çelik fren kollarıyla beraber müthiş bir görüntü olurdu.
6- Marka model bulunacak ve eğer 2. renk bulunursa o renkte Camaro sele takıcak. Bu selenin iskeleti titanyumdan yapılmış ve desteklenmiş iskeletler değiştirilecek. Alt kısmı Al. levhalar ile kapatılacak. Ve sele borusu da titanyumdan yapılacak.
7- Orjinal İnci Beyazı boya tazelenecek ve orijinal çıkartmalar yapıştırılacak.
8- Ayarlanabilir çelik gidon takılacak.
9- Kadroya uygun çamurluklar takılacak.
10- Kristal uzun görüş mesafeli ön farlar ve iyi ışık veren arka farlar takılacak.
@Murat Cömez
Ve bunu biliyorum o yüzden kendi kadroma uygun bir parça arayacağım. Bunu da Yaşar Usta ile telefonda konuştuk. O bana uygun bir arka şok bulabileceğini söyledi. Ve son olarak eğer size karşı yanlış bir şey söylediysem çooook özür dilerim. Şayet siz benim için bir nevi “Fuzz Townshend" siniz.
Size kötü bir şeyler söylemek benim için kelimelerle anlılamıyacak kadar kötü bir şeydir.