Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso Legarda 1521 MSM

Mosso kullanıcıları nasıl gidiyor canlanın bakalım sıkıntınız var mı? :)
 
Scudo
Lastikleri kaçta kullanıyorsunuz yahu?
75 pside infilak ettiğinden beri 65 den fazla basamıyorum korkudan :(
 
  • Beğen
Tepkiler: macerakolik
Mosso Legarda 1521 MSM V kullanıyorum Temmuz'dan beri. İki kere ön maşa arıza yaptı. İlkinde değişti İkincisi ise hala serviste. Ne olacağı henüz belli değil.
İlk arızada maşa kilitlenmiyordu. İkncisinde ise maşa kilitliyken neredeyse açıkkenki kadar esniyordu. Onun dışında bir sıkıntım yok.
 
@akinomatata bu maşaların genel sorunu bu kitleme yüzünden bendeki de garantiye gitti geldi başka maşa takmışlar yan tarafı çizik içinde ve kilitli haldeyken 2 cm kadar esniyor normal mi bilmiyorum ama beklemek istemediğimde tekrar göndermedim kısaca maşaları sıkıntılı arada düzgün çıkanlar şanslı..
 
@mywashere Bendeki de en az 2 cm ve belki daha fazla esniyordu kilitli haldeyken. Aldığım yere götürdüm fabrikaya yolladılar 1 hafta oldu haber bekliyorum. Sen bu haldeyken mi kullanıyorsun?
 
@akinomatata Evet genelde zaten kilitlemiyorum normal esnemesinde bi sorun yok sadece yokuş çıkışında kilitliyorum 2 cm esneme ile ne kadar etkili oluyorsa artık
 
@mywashere Aslında en doğrusunu yapıyorsun genelde açık kullanmak lazım.Yokuş çıkarken de kilitlersin artık esnediği kadar :)
 
Merhabalar. Geçmiş olsun, maşa sıkıntı çıkardı ha...Ben de 1 Temmuz' dan bu yana kullanıyorum. Şükür bir sıkıntı çıkarmadı. Çok memnunum. Maşayı iki defâ kilitli kullandım, o da yanlışlıkla :) Şehir ortamında yollar pek düzgün değil, kullandığım yokuşlar zorlamıyorsa da çok dik yokuşu bugün gördüm, görür-görmez bisikleti elime aldım, tırmanmayı denemedim bile, duvar gibiydi karşımda :) Araç girişine dahi kapatmışlar. Lastiklerden de ilginçtir şu âna kadar memnunum; 70 psi gibi kullanıyorum. Para-verim bakımından beni çok tatmin etti.
 
  • Beğen
Tepkiler: enginckc
Bu bisikleti şuan İstanbul'da nerede bulabilirim?
 
Arkadaslar vites gecisleriniz nasil? Benimkinin on vitesi 3. vitese zor geciyor ve vites kolu cok agirlasiyor sizde de boyle bir sıkıntı var mı?
 
@M.Fatih Çarşamba günü aradığımda yok demişlerdi. Zaten buldum gerek kalmadı. Haftaya işim olmazsa almaya gideceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Fatih
Yeni bir konu açmak yerine buraya yazayım dedim. Bu bisikletin MDM modeli yani amortisörsüz modeli hi-ten çelik maşa yazıyor. Bu maşayı değiştirebilme şansımız var mı? Bir kaç yerde kadroyla tümleşik olduğu için değiştirelemez tarzında yazılar okumuştum. Bilgilendirebilecek biri var mı acaba?
 
http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/13/bfb42f970802cf81d441f921cbc0bb3e.jpg Beyler ruble ile jant arasında bulunan şu plastik zımbırtı sarsıntılarda ses yapmaya başladı takır tukur..
Orta kısmında her iki tarafında da şu tırnaklar var..
Acaba onlar ittirme usulü ile yerine mi oturması lazım ? Önceden bu ses yoktu. . Sağa veya sola ittirmeyi denedim ama bir sonuç alamadım..
Sizde de bu tırnaklar dışarıdan bakınca her iki tarafında da gözüküyor mu bakıp bir söyleyebilir misiniz ?
 
konuyu baştan itibaren okudum. ben de mosso legarda 1527 hyd ve mosso vildfire v ve modellerini kullanıyorum. ikisiylede 500 km toplamda 1000 km civarında yol yaptım.sorusu olan olursa cevaplayabilirim. aslında düz maşalı 1524 alacaktım ama kalmamış. 1527 hyd ile ilgili eklemek istediğim birkaç şey var.
-mosso dünyanın en büyük kadro üreticisidir hatta specialized gibi bisikletin mersedesi (bisiklette 7-8 tane premium diyebileceğimiz maka var) diyebileceğimiz bazı markaların kadrosunu mosso üretir.
-tayvan malıdır ve nedense bisikletle ilgili en güzel parçalar hep bu ülkede üretiliyor. gerçi fabrika çindeymiş galiba. malum ucuz işçi meselesi.
-mosso en iyi bisiklet markası değildir ama fiyatına göre en iyi markalardan biridir.
-carraro sportive lere baktım. çok beğendim ama gavur ölüsü gibi ağırlar. kadro biraz kaba. yokuşu bol yerde sürecekseniz mosso daha iyi olabilir.
- 1527 nin vitesleri gürültülü değişiyor bu kesin. yağlayarak çözülür mü ya da zamanla azalır mı bilemiyorum.
-frenleri inanılmaz. performanslarından çok memnunum.
-lastikler kötü olabilir ama doğru psi ayarıyla yıpranana kadar kullanılabilir. iki bisikletimin lastiğide hiç patlamadı.700x35 rubena aldım ama baharda değiştirmeyi düşünüyorum. şu haliyle de baya akıcı bir bisiklet olduğunu söyleyebilirim.
-maşa bende sorun çıkarmadı. kilitlenince sabit maşadan farkı kalmıyor.
- gidonu seleflerine göre çok uzun. şehir içinde binecekler imkanları varsa 2-3 cm kesmeliler. ben kesemedim. dar yerlerden geçerken gidon sıkıntı çıkarıyor.
-janttan pek anlamam ama legardaların jant setini anlayan arkadaşlar pek beğenmiyor. bana jantları ilk fırsatta değiştir diyen oldu.

sonuç olarak tıkırtılı vites değişimleri ve gidonun uzun oluşu dışında şikayetim yok. aynı fiyata aynı kalitede başka bisiklet vardır belki ama daha iyi bir bisiklet alabileceğimi sanmıyorum. aslında mossonun 771 dmv diye acera setli 12 kg lik bir modeli vardı (bizimki 13.3 kg ve altus setli) ama yerine lagardaları çıkardılar. legardalardan daha iymiş aslında ama artık nedense üretmiyorlar. üretilseydi kesin onu alın derdim. bisikleti ankara motorstan aldım ve satış sonrası ilgilerini kesmediler. şikayetim olursa gidiyorum. akort ayarlarını orada yaptıracağım. resim paylaşmıyorum. mavi-siyah 46 cm kadrolu modeli var bende ve burada aynı renk bisikletin resimleri var zaten. belki yeni lastikleri taktıktan sonra resimde paylaşabilirim.
 
Geri