gurkankalkavan
Üye
- Kayıt
- 22 Haziran 2018
- Mesaj
- 42
- Tepki
- 80
- Yaş
- 43
- Şehir
- istanbul
- İsim
- Gürkan Kalkavan
- Başlangıç
- 1986—87
- Bisiklet
- Claud Butler
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
@slckats eveeeeettt... 2 saat önce '''Gürsel Akay Bisiklet Fenerbahçe'den''' Mosso Marin D2 yi almış bulunuyorum. Öncelikle vakit geçirdiğim 1-2 saat süre zarfında dükkanına gelip saçma sapa apırsapır sorular soran ve 2-3 binliraya bisiklet alıp bugatti veyron almışçasına afra tafra yapan insanlara karşı göstermiş olduğu ultra iyi niyetinden dolayı Gürsel abiye teşekkürlerimi sunarım acayip ilgiliydi. bisikleti aldığım gibi fenerbahçeden kartala oradanda idealtepe E-5 e yani eve sürdüm 20.4 km gösterdi gps.
Gelelim gözlemlerime..
Şunu belirteyim 1.92 ye 101 kg olarak gözlemliyorum.
1. bisiklet çok kaliteli ve iyi bir kadroya sahip.
2. sele borusu 50 cm ve yeterli değil 65-75 cm 30.9 çapta bir sele borusuyla acil değişmesi gerek.
3. gidonda haddinden fazla esneme var nereden sıkıştırılıyor bakmadım henüz.
4. fren kollarının bağlantısı plastik fırsat bulunca komple değişecek.
5. pedal kolları çok esnek kırılacak diye korktum ayakkabı 47 numara olunca sıkıntı tabi.
6. pedal kolları değişecek
7. gerek yok şimdilik ama bulursam daha geniş bir gidon takabilirim.
8. frenler denilen gibi ötüyordu turun sonunda ses kesildi
9. lastiklerin üzerinde 40 psı yazıyor ben binince çöküyor tabi. acil 2.10 bir lastikle değiştireceğim
10. 6 vites yokuş çıkmaz diyen arkadaşlar pekmez nutella filan yesin.güc kuvvet toplasın. yağ gibi çıkıyor hiç bayıltmadı.
11. iyi ki almışım dediğim ender nesnelerden biri.
12. kron fd 1000 in çamurluklarını sökmüşler fd500 stickeri ile satıyorlar üçgen kadroyla az kalsın alıyordum (alakasız ama belirteyim dedim)
13. katlama mekanızması solda olan mossoların lastik sökme şekilleri somunlu sistem ve katlanınca gidon iki teker arasında kalıyor
14. katlama mekanızması sağda olan mossolar quick sistem ve katlanınca gidon dışarıda kalıyor
15. quick sisteme geçmek için baya uğraşmam gerekiyormuş vaz geçtim.
16. evet itiraf ediyorum at kelebek mevzusu hasıl oldu bi an ama çok güzel alet ve nasıl göründüğü umrumda değil.
şimdilik bukadar arkadaşlar. ikide resim çektim onlarıda ekleyeyim.
Gelelim gözlemlerime..
Şunu belirteyim 1.92 ye 101 kg olarak gözlemliyorum.
1. bisiklet çok kaliteli ve iyi bir kadroya sahip.
2. sele borusu 50 cm ve yeterli değil 65-75 cm 30.9 çapta bir sele borusuyla acil değişmesi gerek.
3. gidonda haddinden fazla esneme var nereden sıkıştırılıyor bakmadım henüz.
4. fren kollarının bağlantısı plastik fırsat bulunca komple değişecek.
5. pedal kolları çok esnek kırılacak diye korktum ayakkabı 47 numara olunca sıkıntı tabi.
6. pedal kolları değişecek
7. gerek yok şimdilik ama bulursam daha geniş bir gidon takabilirim.
8. frenler denilen gibi ötüyordu turun sonunda ses kesildi
9. lastiklerin üzerinde 40 psı yazıyor ben binince çöküyor tabi. acil 2.10 bir lastikle değiştireceğim
10. 6 vites yokuş çıkmaz diyen arkadaşlar pekmez nutella filan yesin.güc kuvvet toplasın. yağ gibi çıkıyor hiç bayıltmadı.
11. iyi ki almışım dediğim ender nesnelerden biri.
12. kron fd 1000 in çamurluklarını sökmüşler fd500 stickeri ile satıyorlar üçgen kadroyla az kalsın alıyordum (alakasız ama belirteyim dedim)
13. katlama mekanızması solda olan mossoların lastik sökme şekilleri somunlu sistem ve katlanınca gidon iki teker arasında kalıyor
14. katlama mekanızması sağda olan mossolar quick sistem ve katlanınca gidon dışarıda kalıyor
15. quick sisteme geçmek için baya uğraşmam gerekiyormuş vaz geçtim.
16. evet itiraf ediyorum at kelebek mevzusu hasıl oldu bi an ama çok güzel alet ve nasıl göründüğü umrumda değil.
şimdilik bukadar arkadaşlar. ikide resim çektim onlarıda ekleyeyim.