Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso Reborn 105 #haydabre

Scudo
@Snr U yok dostum çakması gibi filan durmuyor. Sonuçta Ktm'in en çok kullandığı renk bence gayet güzel duruyor.
Çakması filan diye de bence kesinlikle düşünme.
Sonuçta her yeşil beyaz bir araya geldiğinde merida olmuyorsa, turuncu siyah bir araya geldiğinde de Ktm olacak diye birşey yok.:harika:

Zaten özelikleri efsane, Ktm'in bu özellikteki bisikleti 10bin lira iken mosso 7,5-7ye belkide iyi bir pazarlık ile daha ucuza bulunabiliyor.
Arada aynakol farkı (300TL) ve lastik farkı haricinde babalar gibi 500gr farkda cabası :harika:.
Benim yorumlarımı bilenler bilir fiyat/performans markalarına hayranım. Bunun en iyi örneğide Mosso.
Kazasız belasız iyi günlerde kullan kardeşim

Mosso Reborn 105
ADRONANO CARBON
MAŞANANO CARBON
AYNAKOLSHIMANO 105 FC-5800 39-53 krank 175mm
RUBLESHIMANO 105 CS-5800 11-28
VİTES KOLUSHIMANO 105 ST-5800 11X2
ARKA ATTIRICISHIMANO 105 RD-5800-SS
ÖN ATTIRICISHIMANO 105 FD-5800-F
ZİNCİRSHIMANO CN-HG701-11
FRENSHIMANO 105 BR-5800
ORTA GÖBEKSHIMANO 105 SM-BBR60
JANTSHIMANO WH-RS11 SET
LASTİKMAXXIS DETONATOR 700X23C
AĞIRLIK8,10kg
Ktm REVELATOR 3300
RENK:
KADRO:

MAŞA:
FREN:
VİTES KOLU:
ARKA ARTTIRICI:
AYNAKOL:
RUBLE:
JANT:
LASTİK:
AĞIRLIK:
carbon (white+red)
Revelator TK-Performance Carbon
Roadrace, Monocoque-Caliper, R: 1485
Carbon-Fork F5 Caliper
Shimano 105 5800 Caliper
Shimano 105 5800-11
Shimano 105 5800-GS
Shimano RS500 50-34 compact
Shimano 105 5800-11 11-32
Shimano WH-RS010
Conti Ultra Grand Prix SL 23-622 folding
8,6 kg
 
@Anıl Erdoğan
Güzel yorum.
 
Soner ayna kolu perşembe getireceğim
 
  • Beğen
Tepkiler: Snr U
hayırlı olsun güle güle kullanın.
 
Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Orta göbek SM-BBR60 yazıyor. Pressfit orta göbek değil heralde kadro. Herhangi bir adaptör var mı orta göbekte?
 
  • Beğen
Tepkiler: Snr U
@Sterx orta göbekten kasıt krank takımı ise presfit değil bildiğim kadarıyla hollow tech II, henüz üzerinde çalışmaya başlamadım bir dönem fabrikadan çıktığı gibi kullanıp ihtiyaçlarımı belirleyim ona göre değişiklikler yapacağım :)
 
Orta göbek krank milinin içinden geçtiği, kadro-Krank bağlantısını sağlayan ve krankın dönüşünü sağlayan parça. Karbon kadroların çoğunu yivsiz, orta göbeği kadronun içine presslediğimiz şekilde üretiyorlar. Yivli sistemi karbon kadroda kullanmak için o bölgeye yivli alüminyum parça 'gömüyorlar'. Bu sistemle bisikletin kadro ağırlığı biraz artıyor ancak pressfite göre daha sorunsuz, takma çıkarması daha kolay, özellikle kendi tamir-bakımını yapanlar için daha az alet kullandıran bir sistem.
 
  • Beğen
Tepkiler: uslsy
Bisikletiniz hayırlı olsun.
Full karbon tabiri kadro ve maşa için kullanılır. Üzerindeki donanımla alakası yok. Orta göbek, alın, şaft borusu ve boruların bağlantı noktaları alüminyum olan modeller pek çok, siz dışarıdan bakınca tek parça karbon olarak görsenizde. Bunları full karbon saymıyoruz. Birçok markanın katoloğunda da full karbon diye kadro özellikleri bölümünde geçer ve kadro ile alakalı bir tanım olduğunu anlarsınız.
 
canım çekti ... olsa da sürsek :D
Güle güle kullan abim..
 
  • Beğen
Tepkiler: Snr U
Hayırlı olsun, güle güle kullanın :)
En kısa zamanda sürüşlerde görmek istiyoruz!
 
  • Beğen
Tepkiler: Snr U
Hayırlı olsun, güle güle kullan :)
 
Geri