@İbrahim Yazıcıoğlu içim aktı ne güzel makine. donanımsa donanım motorsa motor çekişlerin hepsi var konforsa konfor güvenlikse güvenlik tak tüpü ekonomi olsun
@x-rayted
Ford flatplane'e geçmekle çok mantıklı davrandı. Superşarjlı crossplane v8'lerin kompresör vızıltısını oldum olası sevemedim. Ama yeni gt350 şahane olmuş. Atmosferik Flat8 kazanan kombinasyon olmuş. Umarım gelecekte atmosferiğe geri dönüş yapılır... Ama honda ve bmw bile bu işi bıraktıysa zor gibi görünüyor. Bu arada tahmin ettiğim gibi oldu. GT350 tasarlanırken büyük ihtimalle yüksek devirde güç odaklı olduğu için strok kısa tutulmuş olabilir. Çünkü camaro'ya göre alt ve orta devirlerde ciddi bir tork eksiği var, ama ona rağmen al devirlere kalmadığı sürece camarodan daha hızlı...Belki 4. vites alt devirlerde rolling yaparlarsa o zaman camaro tork avantajıyla önde gidebilir... Ses cidden güzel, E92 m3'ün steroid almış hali gibi
@uguryilmaz144
pony carla yani yeni mustang 2.3 EB ile test sürüşü yaptım. O bile haydi haydi yetiyor Bu yeni GT350R tabi şık bir muscle car olarak imaj olarak da bayıldığım bir araba oldu benim. Daha yüksek bütçelerde Avrupada hastası olduğum tek araba tabiyatınlan GT3 RS
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/porsche-snas324ewd-gt3-rs-2015-006_0.jpg?itok=6pTw1OMp
@srdrmrs
Bu arada websitenizi inceledim, çok güzel bir perspektifiniz var. Manzara, otomobil, model fotoğrafları... Hepsi çok güzel... Sanırım sizin scirocco'nun fotoğrafını da buldum, 7978 Maşallah güzel araba
Ben araba konusunda mümkün olduğunda en azıyla yetinme taraftarıyım. Bunun sonu yok çünkü. Hangi arabaya binersek binelim hep daha iyisi, daha güzeli, daha hızlısı olacak. Performans konusunda da sadece güvenlik için gerektiği kadarını yeterli buluyorum. Onun da sonu yok çünkü. Örneğin trafikte rahatsız edici bir durumda kaldığınızda gaza basıp sizi o durumdan kurtaracak kadar güç olsun yeter. Fazlası keseye zarar. Bir de sürekli sürpriz arızalar-masraflar çıkarmasın hurda olmasın o da yeter.
Geçen yıl ilk arabam olan 2002 clio 1.4 RXT tam otomatik kullanıyordum. 98 Beygir gayet yeterliydi sadece vites sayısı az gibiydi. Bu arabayı 13 ay - 13 bin km kullandım. Sonra biraz daha yeni modele geçme fırsatım oldu. 2011 Mitsubishi Colt 1.3 AMT aldım. 1.33 litre ve 95 beygir. Daha iyisini ihtiyaç olarak görmüyorum ama keyif derseniz iş değişir. Arkadaşımda 2014 Honda Civic 1.6 var. O bile bana süper performanslı bir araç gibi geliyor hem de LPG performansıyla. Öyle bir aracım olsa inanın çok ceza yerim Ama bunun sonu yok işte BMW 3.20 cabrio ile roketlerken de çok haz alıyordum ama km. de 1 TL gibi bir sarfiyatı vardı.
Benim aracım şehir içinde şu an (4.20 TL bir lt benzin den hesaplayarak) 30 kuruş yakıyor. 25 kuruş da şehir dışı performansı. 95 Beygir güç de ihtiyaçları karşılıyor. Tüp takmaya gerek bile görmüyorum. Teknolojisi de yeterli geliyor.
@yaboga
Hobileri olan aile babaları için ideal bir araç. On tekeri sokunce bisiklet yatirmadan dik şekilde koyulabiliyor koltuk arkasına. Çocukların da ıvır zıvırı derken anca denk geliyor. Daha güzelleri de sizin olur umarım.
1.4 tsi dsg 160 hep evet. boyum 185 arabaya rahatça biniyorum. zaten tek kapılı olmasına rağmen oldukça geniş ve büyük bir araba. sadece spor araba oldugu için yere çok yakın
Bu yazdıklarınızı düşünerek yazmıyorsunuzdur umarım. Eğer öyle ise ben dahil buraya yazanlar samimiyetsiz, oportunist, iki yüzlü, prensipsiz adamlarız. Öyle mi?