@uguryilmaz144
1. soruyu aşırı beslemeli mi atmosferik mi diye düzeltelim çünkü aşırı besleme sadece turbo ile değil süpercharger ile de oluyor. birbirine göre avantaj ve dezavanrtajları var. ben tercihen alt devirlerin supercharger ile doldurulduğu üst devirlerin büyükçe bir turbo ile desteklendiği bir sistemi tercih ederim. hatta şu an vw tsi motoru bu yapıda bir motor.
ayrıca yine soruda olmayan hybrid ve tam elektrikli motorlar var ki ekonomi ve aşırı tork durumundan dolayı %100 elektrikli tesla model s p90d tercihimizdir.
2. tabi ki V6 ara hızlanmaları, güç aktarımındaki esnekliği bence daha iyi, ayrıca V motorların sesini daha bi seviyorum. V derken amerikan V8 daha bir makbul olur
3. kesinlikle sürekli 4 çeker favorimizdir, yol tutuşu benzersiz oluyor.
4. aile babası olduğumuz için öyle heyecanlar aramıyoruz artık, o yüzden yukarıdaki hayalleri bir yana bırakıyoruz, sonuç olarak ile önce ekonomi ama benim olmazsa olmazım konfor ve güvenliktir.
5. 67 impala 4 kapı, 70 charger ve challanger, 74 hemi baracuda, 64,5 mustang, 67 mustang 500, 66 Lincoln Continental (suicide door)
6. hayaller %100 elektrikli tesla ama gerçekler dizel
7. kesinlikle daha kaliteli ve lüks ikinci el
8. eski amerikanların o atmosferik v8 muscle car sesini tek geçerim.
1. soruyu aşırı beslemeli mi atmosferik mi diye düzeltelim çünkü aşırı besleme sadece turbo ile değil süpercharger ile de oluyor. birbirine göre avantaj ve dezavanrtajları var. ben tercihen alt devirlerin supercharger ile doldurulduğu üst devirlerin büyükçe bir turbo ile desteklendiği bir sistemi tercih ederim. hatta şu an vw tsi motoru bu yapıda bir motor.
ayrıca yine soruda olmayan hybrid ve tam elektrikli motorlar var ki ekonomi ve aşırı tork durumundan dolayı %100 elektrikli tesla model s p90d tercihimizdir.
2. tabi ki V6 ara hızlanmaları, güç aktarımındaki esnekliği bence daha iyi, ayrıca V motorların sesini daha bi seviyorum. V derken amerikan V8 daha bir makbul olur
3. kesinlikle sürekli 4 çeker favorimizdir, yol tutuşu benzersiz oluyor.
4. aile babası olduğumuz için öyle heyecanlar aramıyoruz artık, o yüzden yukarıdaki hayalleri bir yana bırakıyoruz, sonuç olarak ile önce ekonomi ama benim olmazsa olmazım konfor ve güvenliktir.
5. 67 impala 4 kapı, 70 charger ve challanger, 74 hemi baracuda, 64,5 mustang, 67 mustang 500, 66 Lincoln Continental (suicide door)
6. hayaller %100 elektrikli tesla ama gerçekler dizel
7. kesinlikle daha kaliteli ve lüks ikinci el
8. eski amerikanların o atmosferik v8 muscle car sesini tek geçerim.