Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Salcano Ng650 değişim

tbag45

Daimi Üye
Kayıt
1 Haziran 2015
Mesaj
311
Tepki
154
Yaş
42
Şehir
manisa
İsim
kaan yıldırım
Bisiklet
Giant
Merhaba arkadaslar,3 ay önce salcano ng650 aldim daha sonrasinda kadro kicuk geldigi icin 2013 carraro kadrosuyla degisim yaptim.suan 7li sistemden 10lu sisteme gecmek istiyorum.yapmam gereken degisimler deore serisi
Aynakol
Zincir
Ruble
Arka on attirici
Vites kollari
Arka ve on gobek diye dusunuyorum.sizce jant telleri ve jantda degismesi gerekirmi?bu sisteme gecmenin artilari nedir sizce?
 
  • Beğen
Tepkiler: eriş
Scudo
Arkadaslar hicmi fikri olan yok bu konuda ng650 basligini goren kaciyo sanirsam
 
  • Beğen
Tepkiler: Ghost
Takip bendede ng 650 var bende kadro değişimi ve çekiş sistemini değiştirmek istiyorum.
 
Ben sele gidon gidon bogazi ve sele borusunu degistirdim bisiklet gercekten hafifledi nerdeyse 1000gr farketti.salcanonun bu malzemeleri gerçekten ağir.xlcnin malzemelerini tavsiye ederim
 
@tbag45

Merhaba,
Saydıklarınızdan ön göbek hariç hepsinin değişmesi gerekiyor.
Yani aynakol, zincir, ruble, aktarıcılar, vites kolları ve kaset 10 vites uyumlu bir arka göbek; yeni alacağınız arka göbeği mevcut jant telleriniz ve çemberinizle toplayabilirsiniz ama benim size tavsiyem 300 lira civarında sıfır-ikinci el mt15-crossride seviyesinde bir jant almanız olucaktır.
Çünkü zaten arka göbek değişimine jant örümü ve akortla beraber 100 lira civarı ödeceyeksiniz ve kadronuz ve vites sisteminiz yükseltilmiş olucak ancak bisikletinizin en önemli parçası jantlarınız düşük seviye kalıcak ilerde onu da yükseltme gereksinimi duyacaksınız.
Hatta bana kalırsa lastikleri de değişin bu arada ng650 nın üzerinde gelen jantlar ve lastikler çok ağır oradan da hafifleme yaşayacaksınız büyük ihtimal viteslerden de küçük bir hafifleme daha yaşarsınız.
İyi günler
 
@tbag45

@Hakan Can Onrat arkadasimizin dedikleri kesinlikle uygulanmasi gerekiyor, katiliyorum ve baska yoluda yoktur.

Yalniz merak ettigim sey... Sele, Gidon, Gidon bogazi ve sele borusu ile 1kg hafifligi nasil elde etdiniz. Malzemelrin markasini ve modelini yazarmisiniz mümkünse.
 
Hakan bey yorumlariniz için teşekkür ederim,o zaman en mantiklisi gobekler ve jantlarla degisime baslamak.
 
@Murat Cömez
Abi çabuk cevap gelmesi açısından ben yazayım
Arkadaşta da ng450 vardı, kozmetik parçaları 650 ile aynı gidon, gidon boğazı ve sele borusu 1.3 kilo gelmişti yanlış hatırlamıyorsam bunlara oranla sele borusu da 400-500 gelse 800 gramlık gidon, boğaz, sele ve boru da rahat bulunabilir zaten arkadaş neredeyse 1000 gr demiş.
 
Sele royal seta 252gr,prolite sele borusu 200gr,xlc pro gidon bogazi 170gr ,gidin xlc pro 200gr.rakamlar tam tutmayabilir 4 malzemenin toplam agirligo 900gr civari.salcano sele ozellikle abartili sekilde cok agir tek basina 500gr
 
İlk bisikletim olan Salcano ng650 konusunda aynı hevesi ben de edinmiştim. Daha sonra, bisikleti iyileştirmek için yaptığım masraflar ile bisikletin kendi ederi toplamının, zaten daha üst seviye sıfır bir bisiklet için yeterli olduğunu gördüm. Naçizane tavsiyem, o kadar masraf etmeyin. para biriktirip, daha üst donanımlı bir bisiklet alırsınız.
 
Ng650den geriye hicbisey kalmadi zaten baska bisiklet almak icin cok gec
 
Bugün rst gila t masa aldim 100mm zoom masadan kurtuldum.ng650den geriye vites fren ve jantlar kaldi
 
  • Beğen
Tepkiler: erencaner
@tbag45 bu maşa kilitlemelimi bende değiştirmek istiyorum Zoom pek iyi değil kadroyu ne kadara aldınız ben cube yada whistle alıcam fiyat uygun olursa bende Carraro alırım.
 
2013 yilinda üretilmiş sifir carraro kadro aldim 250lira verdim.evet masa kilitlemeli ve yagli,zoom masa yayli oldugu icin gercekten kötüydü.masanin tam adi rst gila ml tavsiye ederim.
 
@tbag45 kadro çok ucuzmuş aslında bende sizin gibi değiştirmek istiorum kendime göre...
Zoom maşa gerçekten berbat maşayı ne kadar a aldınız.konuyu takip ediyorum değiştiren parçaların benzerini bende uygulayacağım yakın zamanda ... 10 vites sistemi ne kadara mal oluyor.
 
@Falkee
Masa fiyati 170 lira,şuan acera 7li sistem kullaniyorum.Memnunum herhangibir sorun yasamadim hiç.10 lu sisteme gecmek minumum 700-800 lira cunku ön arka göbek(jant telleride değişebilir),aynakol,on arka attiricilar,vites kolu,zincir,ruble..Bunlar kesinlikle degismesi gerekli parcalar.Arkadasta deore xt 10 lu sistem var o bisikletede bindim 30km kadar.tamam gecisler daha rahat ama arti 1000lira vermeme degecek bi durum göremedim,bence gereksiz.
 
@tbag45 maşa nın fiyatı güzelmiş ama 10 lu sistem değmez 7 li kaldım spd pedal alırım 300 400 tl ye belki değiştirirken arka değiştirici değiştiririm ramazandan sonrada kadro aramaya çıkacağım whistle ve cube çok hoşuma gidiyor sıfır bulursam düşünmem alırım.
 

Dosyalar

  • 20150526_182835.jpg
    20150526_182835.jpg
    174,3 KB · Okunma: 74
  • Beğen
Tepkiler: beratk
Benim ilk yaptığım degisim,maxxis overdrive 26x1.75 lastik (cifti 140lira)almakti.bisiklet hercekten hızlanıyor.daha ince lastik bizim ng650 lastigi resmen yere yapisiyor.baktim bisiklet hizlandi bu seferde aynakol hiz artinca bosa donuyor bende 42.32.22 olan on dislileri 48.36.24 olan aynakol(50lira) ile degistirdim.pedal bosa donmuyor artik daha fazla hizlanabiliyor bisiklet.duz yolda 45km hizi gordüm.spd pedala herkes alisamiyor ben gibi mesela
 
@tbag45 çoğu zaman arazide sürdüğü için ince lastik pek aklıma yatıyor ama maşa değişimi şart... ben bunla arkadan rüzgar hafif eğim 45 gördüm stok haliyle
 
Ayni lastigin daha kalınını alabilirsin,kadro demislen dun arkadas 600liraya scoot kadro aldi ikinci el gercekten guzel bir tasarimi var ve sağlamlik.kron xc1000 galiba yanlış hatırlamıyorsam bu kadroda cok hoş duruyor
 
Geri