Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Salcano XRS 040 Sora Kullanıcıları Kulübü

Bazı dıs lastikler kasnak kısımları bozulmus veyaz bozulmadan da sert olabiliyor , esnemiyor . Aynıseyler tabi mtb ve tur bisikletlerindede gecerli. Bontrager xlite dıs lastik kullanıyorum cok rahat cıkıyor ve el ile direk takılıyor. Lastigi takarken levye KULLANILMAMALIDIR.
İç lastik için ise lastigi komple cıkardıktan sonra yamıosunuz falan ondan sonra lastige hava basıosunuz fakat hava cok az olucak sekilde . Yuvarlak seklini alıcak el ile tek noktadan tutunca yamulmucak en alt limite bırakıp dıs lastigin içine sokun sonra sibobu delikten gecirin ve dıs lastigi sibobun karsısından takmaya baslayın sibob kısmı en son gircek sekilde. Deneme yanılma rahat etme kısmı alıskanlıkla oluyor ve bence kişiye görede degişlkenlik gösteriyor .
Lastikte bikere patladı arka olmak üzere lastik basıncım inikti 100 ün altındaydı bayırdan inerken kenarları keskin bi cukurdan gectim birden arka teker direk indi. Lastik cukurdan dolayı yılan ısırıgı dedikleri 2 ufak delik seklinde patladı dıs lastikte bişey yoktu. O oılaydan sonra lastik basınclarımı 110 psi gibi her tura cıkarken ayarlıyorum o son patlamadan sonra 70 km kadar oldu insallahta daha patlamaz .

Biraz sans biraz basıc birazda dıs lastik farkı .
 
  • Beğen
Tepkiler: erekarteks
Scudo
@serkan akta Arkadaşımız nisan ayında kargo dahil 1000 tl ye aldığı söylemiş ve şuan eylül ayında bisikletin fiyatı 1600 tl neden böyle bi çıkış olmuş dolardanmı veya ekstra bişeymi eklendi çözemedim her bisiklette zaman geçtikçe böyle büyük fiyat artışı oluyormu ?
 
@Batu54 sıfır olarak bulmanız mucize. doların artışı da etkiledi. biz bisikletleri aldığımızda 2015 model de 1450 tl civarındaydı. temiz kullanan satan arkadaşlar var konuda. biraz gerilere giderek bakabilirsiniz. anlaşabilirsek ben de satabilirim :)
 
@Uğur Recep AKGÜL


Dış lastiği sokarken neden levye kullanmayacağız ? Sert lastikleri elle sokmak mümkün değil
 
Lastik zirhi kullanmanizi tavsiye ederim. Basinc cok onemli 110 dan asagi olmasin. Yola da biraz dikkat etmek gerek cam kiriklari filan. Lastik cikarmak takmak cok zor degilde biraz aliskanlik meselesi
 
benim 2015 modelin lastiği acayip sert elle bir yere kadar getiriyorum, sonrasında levye ile bitiriyorum.
 
Arkadaşlar, bana İstanbul içi 51 kadro bi 040 lazım. Yola yeni geçecek bi arkadaşım için lazım. Uygun, temiz bi tane arıyorum. Satacak kişiler özelden bana ulaşsın:harika:
 
@ahmtayd

Levye ile sokmaya calıstıgında iç lastige zarar veriyor yada patlatıyor sen taktıgın gibi patlamıs olarak şişiriyosun yada zedelendigi için yüksek basınc altında bi süre sonra kullanırken o zedelenen yerden patlıyor.O yüzden mümkün oldugu kadar el ile takılmalı ve elle kolay takılmaya müsait jantlar ve dıs lastik tercih edilmeli yoksa patlaktan basınız kalkmıyor ve sizde sanıosunuz ki dıs lastik kötü hep patlıo bune böyle gene patladı falan olmaya baslıyor oda genelde takarken zedelendigi için levye ile.
 
bende 1 ay önce 0 olarak satın aldığım salcano citysport 40 dan yarış bisikletine geçmeyi planlıyorum eğer izmir içi üste para şeklinde takas düşünen arkadaşlar varsa pm atabilirler...

Edit : forum dışından benim bisikletim + 550 tl ye bir teklif aldım sizce mantıklımıdır ?

Birde bu bisikleti ikinci elde satması salcano city sport 40 göre daha jıkaymıdır zormudur acaba ?

Bisikletin kadrosu 57 cm ben 180 boyunda ve 105 kiloyum sizce bir sorun teşkil edermi ?
 
@OsmaniyeRehber Kardeş 48 kadro bisikleti aldın mı? Aldıysan hayırlı olsun. Almadıysan boyuna göre 48 kadro sana küçük gelir gibi. İnternette bacak boyu girilerek kadro hesabı yapan siteler var onlara bakmanı tavsiye ederim. Hele hele internetten araştırma yapmadan üstüne binip denemeden almanı hiç tavsiye etmem. Benim iç bacak boyu 72cm. Boy 1.65. kadro hesabı yapan internet sitelerinde 49 kadro gösteriyordu. ben 51 aldım. 54 bile alabilir mişim. Çünkü arkadaşta 54 var denedim büyük gelmedi. onu kullandıktan sonra benimki küçükmüş gibi geldi diyebilirim. yani kullanmadan anlaşılması zor bir durum. geri dönüşü zor hatalar yapmamak dileğiyle.
 
izmirde bu bisikleti satmayı düşünen varmı acaba ?
 
Arkadaşlar nisan ayından beri salcano 040 2014 kullanıyorum. Zaman zaman deneyimlerimi paylaştığım oldu. Uzun bir zamandır bende giremedim foruma. Başka bir ile tayin oldum ev taşı yerleş derken zaman geçti. Değişim yapılan parçaları sürekli sormuşlar. Ben liste halinde vereyim. Bu arada bisiklet parça değişiminden sonra baya değişti. Kullanım zevki ve performansı arttı. Şu anki haliyle bir kaç yıl değiştirmeden kullanılabilir.

1. Kesinlikle gidon ve boğazı değiştirilmeli. Ben karbon gidon taktım. 145TL
2. Gidon bandı decatlonda 24 TL ye satılan band. Orjinal gidon bandı gerçekten çok kötüymüş.
3. Orjinal pedal ile kullanmak tehlikeli. (yere sürten uzantılardan dolayı) Ben shimano spd mp 520 taktım. 85TL
4. Ayakkabı olarak shimano M089 aldım. MTB ayakkabısı. Bilerek aldım. 250TL
5. Stok jantlar berbattı. Mavic aksium one aldım 500TL

Bisiklet 1049TL idi. Diğer ürünlerle birlikte 2053TL ye mal oldu. Ayakkabı ve pedalı çıkartırsak 1718TL. Bu parayı bu bisiklete harcayacağımı bilseydim almazdım. Şu anki aklım olsa en az 2500TL bütçe ayırarak tiagra veya ultegra sistemli bir bisiklet alırdım. Ama yine de pişman değilim. Bütün değişimleri yaptığım için gayet performanslı bir bisiklete sahip oldum. Bence kadro olarak ve geometri olarak iyi. Bundan sonra üst düzey karbon bir bisiklete geçene kadar bu bisikleti satmayı düşünmüyorum. Bütçesi sınırlı olan arkadaşlara giriş seviyesi olarak tavsiye edilebilecek bir bisiklet. Zamanla pişman olduğum tek şey MTB ayakkabısı ve pedalı almak oldu. Olumsuz yönü pedal 500gr ve yarış bisikleti için çok ağır. Olumlu tarafı MTB ayakkabısı yol ayakkabısına göre yürümesi kolay olduğu için daha kullanışlı. (Küçükyalıdan pendik e 12km yürümek zorunda kaldığım bir durum yaşadım. Yol ayakkabısıyla yapamazdım.)

NOT: Bu arada bisikleti kaça alırsan al üstüne illaki harcama yapıyorsun. Benden 1 sene önce başlayan bir arkadaş 10bin TL nin üzerinde harcama yaptı. Bu işin sonu yok.

NOT2: Bundan sonra değişecek iki şey kaldı. Sele ve sele borusu. ikisinin toplamı 800gr civarı. Sele yarış bisikletine yakışmıyor.
Ben yorumların aksine lastiklerden gayet memnunum. sonuna kadar değiştirmeyecem. bu arada 1700km kadar yaptım.

KM saatleriyle ilgili bir dolu yorum yapılmış. Ben MTB de kullandığım kablolu Sigma 1009 u kullanmaya devam ediyorum. Gayet memnunum. Kadans gibi özellikleri olan km saatleri bana gereksiz masraf gibi geliyor. Nedeni bir hevesle nabız saati aldım. Ancak bir süre sonra kullanmaktan vazgeçtim. Orada ki verinin bana ne fayda sağladığını tam olarak çözemedim. Profesyonel sporcu değilseniz bu gibi ayrıntılar gereksizmiş gibi geliyor. Tabi bu benim fikrim.
 
@lcatal sanırım bikaç fotoğrafda iyi giderdi bu açıklamalara ;)
s
 
Geri