serdar karaca
Üye
- Kayıt
- 30 Mayıs 2014
- Mesaj
- 50
- Tepki
- 68
- Şehir
- eskişehir
Herkese merhaba. Kısıtlı bütçe ile bu bisikleti nasıl toplayacağımızı uzun uzun düşündükten sonra işe giriştik. Bisikletin 26*1 1/2 jantlarını bulmak asıl meseleydi. Bisikletin ilk hali...
https://i.hizliresim.com/q2Qr8Z.jpg
https://i.hizliresim.com/XY85kD.jpg
https://i.hizliresim.com/zEOb44.jpg
https://i.hizliresim.com/rdX79P.jpg
Bisikletin maşası orijinal değildi ve klasik bisiklete hiç yakışmıyordu. Eskişehir'in altını üstüne getirdikten sonra düzgün bir maşa bulabildim.
https://i.hizliresim.com/G1WlPN.jpg
Gelelim zımparalama aşamasına...
Doğukan Bey: "Günde iki saat ile dört günde bitirilebilir." demişti sanırım, emin değilim. Ben de iş gücü beleş olan arkadaşları toplayıp kolektif bir çalışma ile kısa sürede ince zımpara attırdım.
https://i.hizliresim.com/78W4yr.jpg
Bisikletin marka ve modelini bilmiyoruz. Sele borusunda ve gidon boğazında Made in İtaly yazıyordu. Bir şey ifade eder mi bilmem. Bir de şu seri numarası var.
https://i.hizliresim.com/Nb87Dk.jpg
Orta boruda pompanın takıldığı çengelleri demir testere ile kestim. Üst boruda fren kablolarının geçtiği küçük aparatlar yoktu. Ben de eski bisikletimdeki şu bileziği kesip oksijen kaynağı ile yapıştırdım.
https://i.hizliresim.com/m8gnMy.jpg
https://i.hizliresim.com/Y58Ada.jpg
Zımparalaması zor olan yerler için diğer pratik çözüm: Anadolu tahta kaşığı
https://i.hizliresim.com/kY7l0m.jpg
Zımparanın sonuna doğru (balkon battı tabii)
https://i.hizliresim.com/B9WkW9.jpg
Restorasyon kısmından ancak bu kadar foto çekebildim. Zımpara gerçekten zahmetli ve yıldırıcı bir iş. Ama o pasın ve kirin kaybolduğunu görünce insan gerçekten şevke geliyor. Maşayı şans eseri bulduysak da 26*1 1/2 jant bulmak gerçekten zordu. En son Uşak'ta bulabildik. Bu da bittikten sonraki fotoğraflar.
https://i.hizliresim.com/q2Qr8Z.jpg
https://i.hizliresim.com/XY85kD.jpg
https://i.hizliresim.com/zEOb44.jpg
https://i.hizliresim.com/rdX79P.jpg
Bisikletin maşası orijinal değildi ve klasik bisiklete hiç yakışmıyordu. Eskişehir'in altını üstüne getirdikten sonra düzgün bir maşa bulabildim.
https://i.hizliresim.com/G1WlPN.jpg
Gelelim zımparalama aşamasına...
Doğukan Bey: "Günde iki saat ile dört günde bitirilebilir." demişti sanırım, emin değilim. Ben de iş gücü beleş olan arkadaşları toplayıp kolektif bir çalışma ile kısa sürede ince zımpara attırdım.
https://i.hizliresim.com/78W4yr.jpg
Bisikletin marka ve modelini bilmiyoruz. Sele borusunda ve gidon boğazında Made in İtaly yazıyordu. Bir şey ifade eder mi bilmem. Bir de şu seri numarası var.
https://i.hizliresim.com/Nb87Dk.jpg
Orta boruda pompanın takıldığı çengelleri demir testere ile kestim. Üst boruda fren kablolarının geçtiği küçük aparatlar yoktu. Ben de eski bisikletimdeki şu bileziği kesip oksijen kaynağı ile yapıştırdım.
https://i.hizliresim.com/m8gnMy.jpg
https://i.hizliresim.com/Y58Ada.jpg
Zımparalaması zor olan yerler için diğer pratik çözüm: Anadolu tahta kaşığı
https://i.hizliresim.com/kY7l0m.jpg
Zımparanın sonuna doğru (balkon battı tabii)
https://i.hizliresim.com/B9WkW9.jpg
Restorasyon kısmından ancak bu kadar foto çekebildim. Zımpara gerçekten zahmetli ve yıldırıcı bir iş. Ama o pasın ve kirin kaybolduğunu görünce insan gerçekten şevke geliyor. Maşayı şans eseri bulduysak da 26*1 1/2 jant bulmak gerçekten zordu. En son Uşak'ta bulabildik. Bu da bittikten sonraki fotoğraflar.