Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Sele borusunun kırılması

Aldora Road Team

Daimi Üye
Kayıt
30 Mart 2014
Mesaj
201
Tepki
140
Yaş
25
Şehir
Kocaeli / İZMİT
İsim
Üzeyir Sağlık
Bisiklet
Carraro
Ağabeylerim herkese teşekkür ediyorum bisiklet sevdama 2014 başlarında tam hızla başladım 2014 sonlarına doğru bisiklete ara vererek hayatımın yanlışını yaptım 130 kilo olup çıktım 4 aydır spor yapıyorum 98 kiloya indim bisikleti ihmal etmiyorum fakat bu günkü turumda sele borusunu çok fazla yukarı kaldırdığımdan dolayı sele borusunun girdiği yer kırıldı cart diye kadrodan ayrıldı bende yere düştüm tabiki kaskın önemide bir kez daha bilinsin bu kaynak olurmu olmazmı sorum bu öğrenciyim kadro alacak paramda yok argon kaynağından bahsediyorlar olur derseniz gidip yaptıracağım saygılar sevgiler not: Bu arada kırık parça 5 cm kadar büyük bir parça değil çok küçük bir malzeme koptu
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Scudo
Resim alalim resim yok göremiyorum.
 
geçmiş olsun çok korktuğum şeylerin başında geliyor kendisi
 
Ağabeylerim resim babamın telefonunda kaldı 30 dakika sonra falan oda gelecektir resimi o zaman paylaşırım resim görmeden bir şey söylemeniz mümkünmü acaba?
 
benim konunun bi altina bakarmisiniz adam kaynattirmis ama ogrenciyiz.yapmayin abiler kullanilamaz.demek 4 ay bisikletsi kalmak demek
 
@Uzeyir Sağlık Argon yani gazaltı kaynağı olur olmasına da bence aynı paralara bi kadro da bulunur ikinci el...Öyle daha sağlıklı olur kanaatimce...
 
argon kaynagi amcam yapiyor ucretsiz yaptiririm.2.aya kadarda yeni kadro parasi cikmis olur sorum su bu beni.iki ay idare edermi
 
@Uzeyir Sağlık Kötü yerden kırılmış yapılan kaynak dikişi ne kadar iyi de olsa yük altında kırılma riski yine olacak, bunun için net bişey söylemek zor...
 
anladim 300 tl den onerebileceginiz kadro varmi
 
Sele borusunu maksimummu kullanıyodunuz ?
 
Gecmis olsun.. Pendik sanayi sitesinde giriste solda bir kaynakci vardir.. her turlu demir ozel celikler ve aluminyum kaynaklari yapar.. cok ustadir.. ona goturmenizi tavsiye ederim. Tabi ben en az 5 senedir ugramadim.. yerinde duruyor mu bilemiyorum su an.. sanirim oradadir..arastirip gidebilirsiniz.. tabii eskisi kadar saglikli olmayacaktir..
 
Kaynak sonra uzun sele borusu ama güven 0 yola devam :D En guzeli ucuz kadro bulup parcaları değişmek ve keyfını surmek.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Şimdi hesap yaptım harcamalarımı minimuma indirdim yani yemiyip içmeyip kadro parası biriktiricem buda 2 ayı buluyor günde 10 tl biriktirmiş oluyorum yani 1 ayda 200 tl yapar bende diyorum ki almışken kadronun ucuzunu almayayım 400 liralık canavar gibi kadrolar olduğunu söylüyorlar bu beni 2 ay idare ederse onlardan bi tane alıp yollara devam etmek istiyorum sizin düşünceleriniz neler

Evet kaynattırdık arkadaşlar 2 gündür bisiklette problem gözükmüyor kasisten geçerken seleden kalkarak geçiyorum bu bana güzel bir ders oldu bundan sonra alacağım kadroda bu tip sıkıntılar yaşamayacağımı düşünüyorum inşallah öyle olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Merhaba abiler, kardeşlerim bugün Kadromu sele borusu kısmından kırmayı başardım .
Bunun sebepleri
-Yaklaşık 7 senelik kadro kullanmam.
-Kısa sele borusuyla çok yüksekte binmem.
Sizlere tavsiyem sele borularınızı uzatın.
 
Geçen hafta içi sele borusunun içten çatlaması ve kırılması neticesinde resimde göründüğü şekilde kadro kırıldı. Garantiden değişimine onay verildi, ellerinde şimdilik turuncu (bayağı cırtlak bir turuncu) ve boyasız kadro varmış. Boyasız olarak istedim. Zaten kadroda bir kaç dizayn değişikliği (farklı yerlere 4 adet m5 rivet çakılması, arka aksı 15mm genişletmek, kaynak izlerinin silinmesi ve lazer kiriş kaynağı ile kaynak yerlerinin güçlendirilmesi vs gibi değişiklikler) yapmak istiyordum benim için boyasız daha makul bir seçenek oldu. Kaynak işini kendim, toz boya işlemlerini kendi çevremden halledeceğim. İnsan kadrosu kırıldığı için sevinir mi? Yalan yok sevindim.

photo_2023-10-09_10-53-33.jpg
 
Geçen hafta içi sele borusunun içten çatlaması ve kırılması neticesinde resimde göründüğü şekilde kadro kırıldı. Garantiden değişimine onay verildi, ellerinde şimdilik turuncu (bayağı cırtlak bir turuncu) ve boyasız kadro varmış. Boyasız olarak istedim. Zaten kadroda bir kaç dizayn değişikliği (farklı yerlere 4 adet m5 rivet çakılması, arka aksı 15mm genişletmek, kaynak izlerinin silinmesi ve lazer kiriş kaynağı ile kaynak yerlerinin güçlendirilmesi vs gibi değişiklikler) yapmak istiyordum benim için boyasız daha makul bir seçenek oldu. Kaynak işini kendim, toz boya işlemlerini kendi çevremden halledeceğim. İnsan kadrosu kırıldığı için sevinir mi? Yalan yok sevindim.

310282 dosyayı görüntüle
Geçmiş olsun. İlk bakışta sele borusunun çok yukarıda kullanıldığını anladım. Bu tarz çatlakların oluşmaması için yeni kadronuzda sele borusunu uygun yükseklikte tutmaya özen gösterin. Yeni kadronuz hayırlı olsun. Kullanıcı hatası deme ihtimalleri fazlaydı ama şanslısınız.
 
Geri