Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Street/Dj yeni başlıyacağım önerileriniz...

ozicann26

Üye
Kayıt
14 Mayıs 2010
Mesaj
93
Tepki
12
Şehir
eskişehir
Arkadaşlar street/dj ye yeni başlayacağım bana önere bileceğiniz bisikletler varmı? Varsa fotograflarıyla beraber koyarmısınız altta fiyatıda yazsın lütfen ...:D
 
Scudo
ben bunu kullanıyorum. street dj için daha iyisi yok. arkasıda yaylanıyo. oh ne rahat oh

http://www.dorukbisiklet.com/wp-content/uploads/2010/03/bianchi-star.jpg
 
@erşah hançer

bu arkadaşımızın verdiği bisikletin fiyatı 300- 400 arası...
 
Toplu Bir Bsklet Alacaksan X11 Al. 2010 ModeLini.
FR ya da DH'ye Geçene Kadar Götürür Seni.
 
Bide fiyat önemli deil fotograf ve fiyatıyla koyun siz ben bakayım ...
 
giant brass 1 öneririm. Googlede aratırsan fiyat parça gibi bilgilere ulaşabilirsin.
 
eğer para sorun değil diyorsan salcanonun snob modeline bakabilirsin, gerçekten pahalı bir bisiklet hayalimde onu almak var. maddi durumun elveriyorsa kaçırma bence. salcanoda kötü firma değil, açıkçası türkiyede üretilen ne olduğu belli bir bisikleti yurtdışında nasıl ne şartlarda üretildiği belli olmayan bir bisiklete herzaman tecih ederim.
 
sedona x11 scott voltage yz 0.1-2-3 giant brass1-2 cannoldale chase specialized p serisi gibi bisikletler alabilirsin ama sana tavsiyem baslangıc olarak cok pahalı bir bisiklet almaman.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ygtdinc
Başlangıçta ben sedona borla ile başladım hala da devam ediyorum önce parça yapıyorum sonra kadro değişeceğim.Bence en güzeli önce alışman lazım.Ama diyorsan illa dj bence x11 alma ben sormuştum bir ara kadrosu 400 tl ve komplesi 1.200 falandı.Ayrıca disk yerlerinin ordan çok kolay kıyılıyor sonra pişman olursun.En iyisi bu dalda kendini kanıtlamış markalara yönel sedonanın sadece x11 var dj de daha yeni bu işlerde.Kron da öyle.benim tavsiyem giant brass 1-2 yada scott voltage yz 25.Arkadaşlarım kullanıyor çok memnunlar.Fiyatları da parça kalitesine göre değişir ama.1.300 ile 2.000 tl arası genelde. Giantlar biraz daha ucuz.yardımcu oldum inşallah
 
@Mehmet_Gürsoylu

bahsettiğiniz x11 2008 yani ilk çıkan x11, 2010da çıkan modelde özellikle fren bağlantısı üzerinde yoğunlaşıldı, hem aşırı sağlamlaştırıldı, hemde bazı street/dj kadroları üreten profesyonel firmaların yaptığı gibi değişebilir fren bağlantısı kullanıldı. yani, kadroyu oradan kırmanız çook zor, diyelim kırıldı, kadro değişimi olmadan yeni fren bağlantısını alıp 5 dk da değiştirip kaldığınız yerden devam edersiniz. bilgilerinizi sık sık güncellemenizi tavsiye ederim, yoksa yanlış bilgilerle insanlara yanlış kararlar verdireceksininiz.
 
Saol oldun ama bir kaç foto felan da koysan güzel olur kendi bisikletinin felan ...
 
Emrah doğru söylüyorsun aslında senin önerdiğin varmı ? foto da kyarsan sevinirim...
 
bende yeni başlicam. salcano jump almayı düşünüyorum. kullananlardan ve bu işi bilenlerden yardım istiyorum
________________________________
MSN: alikarael_onur@hotmail.com
 
bu konuya detaylı açıklama yapmanın zamanı geldi :D

street/dj ve bunun gibi extreme tarz sürüşler ekonomik bisikletlerle yapılmaz, her parçanın hem sağlam hem de hafif olması sürüş güvenliği ve bisikletin kontrolü için önemlidir. ben 3 senedir street sürüşüyle ilgileniyorum, bir sürü parça değiştirdim, 5-6 ay önce herkesin çok sağlam olarak bildiği marzo dj1 maşayı kırdım ve kolumu çıkarttım, şuan yaklaşık 5 milyarlık bir street bisikleti toplama aşamasındayım, para çok geldiği için değil ama, en güvendiğim parçanın ben üzerindeyken 2ye ayrıldığını gördüğüm ve zarar aldığım için en üst seviye parçaları kullanıyorum.

kısaca diyeceğim şu ki eğer bu işi ciddi olarak yapmayı düşünüyorsanız paraya kıymalısınız. sadece bisiklet için değil, kendi güvenliğiniz için.

bu nedenle bu işi ne kadar ucuza kapatırım diye uğraşmayın güvenliğinizi max. düzeyde sağlayacak parçaları kullanmaya özen gösterin.

kron dj, sedona x11, geotech bouncer, salcano snob bunlar her ne kadar street dj için üretildi densede alçaltılmış xc kadrolarından hiç bir farkı yoktur. street bisikleti sadece alçak kadrolu bisiklet değildir. açılar street bisikletleri için en önemli şeydir. bu açılarda belli ar-ge çalışmaları sonucu belirlenir. ve seri üretime geçilmeden önce firmanın profesyonel sürücüleri 1 yıl boyunca test eder, bunun sonucunda firma ideal açılarla üretilmiş ideal bisikleti satışa sunar. şimdi kim bana sedonanın kronun ya da geotechin kaç tane test sürücüsü olduğunu söyleyebilir. ben söyleyeyim. ''0''. yani bütün bu açılar tüketici tarafından test ediliyor. sorunlar tüketici bisikleti aldıktan sonra ortaya çıkıyor. ve markanın kalitesi düşüyor. bu nedenle büyük firmaları tercih etmenizi şiddetle öneririm.

son olarak, sadece Türkiye de sınırlı kalmayın bisikletinizi ya da yedek parçaları alırken, yurtdışına ekonomik fiyata Türkiyede olmayan parçaları bulabilirsiniz. Türkiye sınırlarındaki street/dj parçaları dünya pazarındaki parçaların %10u kadardır belki.

buyrun bu da benim bisikletim. specialized p.2
http://i780.photobucket.com/albums/yy82/blackdeer_2010/p2.jpg
 
Geri