Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Şu an içinizden ne geçiyorsa yazın

Scudo
Koskoca ülke, Yemek Sepeti'nin ara yüzü gibi. Karışık, anlaşılamaz.
 
Bisiklet sektöründeki bana saçma gelen konular:

1- Belt drive sistemi hafiftir, sessizdir ve zincire göre 3 kat uzun ömürlüdür. Paslanmaz ve yağlama gerektirmez. Bu özelliklere bakınca en çok vitessiz commuter ve 16-20 jant çocuk bisikletlerine uygundur. Ama ısrarla turing için göbekten viteslerle kullanılmaya çalışılıyor.
2- Titanyum bisikletler bir çok açıdan diğerlerinden üstündür. Ağırlık, dayanıklılık, boya gerektirmeme vb. Tek sorun kaynak için yalıtılmış bölümlerde çalışılması gerekmekte. Robot telnolojisi bu kaynak sorununu yıllar önce çözmesine rağmen titanyum bisiklet üretiminde kullanılmamaktadır.
3- Kaç yıl bisiklet tamirciliği yaptım 12 yaş altı çocukların 21 vites bisikletlerin viteslerini doğru kullandığına hiç tanık olmadım. İlk vitesli bisiklete geçecek çocuklar için 3 veya 5 vitesli ruble, tekli aynakol yeterlidir bence.
4- Çocuklar güçsüzdür ağır bisiklete biner, yetişkinler daha güçlüdür hafif bisiklete biner.
5- Çoğunluk geniş konfurlu sele isterken firmalar ısrarla seleleri küçültmektedir.
6- Fiyatlar artarken tüm ürünlerde kalite sürekli düşmektedir.
Şimdilik bu kadar.
 
Son düzenleme:
4- Çocuklar güçsüzdür ağır bisiklete biner, yetişkinler daha güçlüdür hafif bisiklete biner.

Çocuklar için bisikletin ağırlığı önemli değildir, onlar her daim eğlenirler. Yetişkinlere hiçbir bisiklet hafif gelmez, her zaman daha hafifini isterler.
 
1- Belt drive sistemi hafiftir, sessizdir ve zincire göre 3 kat uzun ömürlüdür. Paslanmaz ve yağlama gerektirmez. Bu özelliklere bakınca en çok vitessiz commuter ve 16-20 jant çocuk bisikletlerine uygundur. Ama ısrarla turing için göbekten viteslerle kullanılmaya çalışılıyor.

E zaten amaç o değil mi? Tur esnasında sorun çıkarmasın, zincir gibi olmadık zamanda/yerde kopmasın, çabuk aşınmasın, tozdan nemden çamurdan etkilenmesin.

Zaten çok ucuza satılan çocuk bisikletlerinde, +100 Euro gibi bir maliyet ekleyecek sistem kullanılmıyor doğal olarak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Peregrine
E zaten amaç o değil mi? Tur esnasında sorun çıkarmasın, zincir gibi olmadık zamanda/yerde kopmasın, çabuk aşınmasın, tozdan nemden çamurdan etkilenmesin.

Zaten çok ucuza satılan çocuk bisikletlerinde, +100 Euro gibi bir maliyet ekleyecek sistem kullanılmıyor doğal olarak.
Dünyada yılda kaçtane göbekten vitesli belt drive sistemine uygun turing kadro üretilip satılır. Kaçtane vitessiz şehir ve çocuk bisikleti satılır. Maliyet kesinlikle üstüne eklenmez. Daha bile ucuza gelebilir. Şu anda fiyatların söylediğin gibi olmasının sebebi kısıtlı bir kitleye hitap etmesi.
 
Son düzenleme:
İcraata bak adamlar çalışıyor!

(link)

Darısı bisiklet hız limitletine artık...
 
yazdım yazdım sildim. ama özellikle şu günlerde diyorum ki "özetle, iyi ki bu forum var"...
 
yol ayakkabısı ile bisikleti omuza alıp 2. kata çıkılır mı kafada deli sorular
Ben çıkıyorum. Ama benim ayakkabılar dağ bisikleti ayakkabısı, bir de asansöre sokabiliyorum :D
Ama şartlar seninki gibi olsa, hatta 2 değil 5. kat bile olsa omuza çıkarırdım. Bisikletim beni kilometrelerce sırtında işe kadar getiriyor. E ben de merdivenlerde onu taşıyayım. :)
 
Favero Assioma Powermeter Pedal Axle Kitmi alsam yoksa direk Favero Assiomanun kendisini mi? diye düşünüyorum..
 
  • Beğen
Tepkiler: FROM
Uzun bir aradan sonra fuar ziyareti için yine geldim Almanya'ya. Buralarda yaşanan şey hayat ise bizimkisi nedir bilemedim... :(
Teyzemin kızı yıllardır orada yaşıyor. Görsen nasıl ağlanıyor. Ben acıyorum ona. 😂
 
Orijinal boyasını bozup tekrar boyasam. Dış vitesi söküp göbekten vitesli yapsam. Disk freni iptal edip balatalı fren taksam.
 
Geri