ratm
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 16 Nisan 2009
- Mesaj
- 1.114
- Tepki
- 1.905
- Şehir
- izmir
- İsim
- Hakan Engin
Açıkcası bu konuyu araştırabilirdim, sormayabilirdim fakat havalar soğumaya başlayınca forumdaki konu sayısı düşüyor, en azından biraz katkı olsun istedim. Doğal bir şekilde güzel havalarda bisiklete ilgi çok daha fazla oluyor ama kötü havalarda da bisikleti terk etmemek lazım.
.. şeklinde bir girizgahtan sonra asıl merak ettiğim konuya geleyim.
Tubeless lastikleri şimdiye kadar hiç araştırmadım, nedir ne değildir tam bilmiyorum, ama merak ediyorum. Tubeless lastikler diğer iç lastiği olan lastiklere göre nasıl avantajı ve dezavantajı vardır? Niye tubeless lastikler kullanırlar, bu lastikler patlamaya karşı daha mı dayanıklıdır, patladığında yamalamak daha mı zordur veya kolaydır, lastiği değiştirmek diğerlerine göre daha mı zordur gibi sorular aklıma geliyor. Özellikle MTB için mantıklı mıdır? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür..
.. şeklinde bir girizgahtan sonra asıl merak ettiğim konuya geleyim.
Tubeless lastikleri şimdiye kadar hiç araştırmadım, nedir ne değildir tam bilmiyorum, ama merak ediyorum. Tubeless lastikler diğer iç lastiği olan lastiklere göre nasıl avantajı ve dezavantajı vardır? Niye tubeless lastikler kullanırlar, bu lastikler patlamaya karşı daha mı dayanıklıdır, patladığında yamalamak daha mı zordur veya kolaydır, lastiği değiştirmek diğerlerine göre daha mı zordur gibi sorular aklıma geliyor. Özellikle MTB için mantıklı mıdır? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür..