Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ümit Bisiklet Mosso Dağıtıcısı ve İrem Bisiklet'e Teşekkürler

Kayıt
26 Temmuz 2016
Mesaj
64
Tepki
38
Yaş
41
Şehir
Trabzon
İsim
Adem Ü
Bisiklet
Mosso
Merhaba arkadaşlar bundan iki üç ay önce Mosso 771 SMV marka bisikletimle ilgili bir sorun yaşamıştım. Bisikletim kadro çatlatmıştı. Aslında bisikletimin garantisi sona ermişti. Mosso'nun kadrosuna çok güvendiğini duyduğum için şansımı bir denemek istedim. Önce bisikleti Trabzon Tanjant mevkii'deki İrem Bisiklet Mosso Yetkili Servisi'ne götürdüm. Sönmez usta sağ olsun önce bisikleti inceledi daha sonra kadrodaki çatlağın anormal bir çatlak olduğunu, fotoğrafını çekim Ümit Bisiklet'e göndereceğini söyledi. Kadronun fotoğrafı whatsapp yoluyla Ümit Bisiklet Satış Sonrası Hizmetler'deki Mehmet beye gönderildi. Mehmet beyle sürekli iletişim halindeydik. Mehmet bey konuyla ilgili yardımcı olacaklarını, fakat karar verici kişinin Mosso Firması olduğunu söyledi. Bunun yanı sıra elimizden geleni yapacağız, merak etmeyin diye de ekledi. Mehmet bey, Mosso ile güzel bir iletişim kurdu. Benim mağdur olmamam için fabrika ile sürekli mesajlaştı. En sonunda fabrika onay verdi. Yalnız fabrika da çok şaşırmış. Bugüne kadar sadece 3 tane 771 kadrosunun garantiye geldiğini, kadronun ödüllü bir kadro olduğunu söylemişler.

Mehmet bey yeni üretilen 770 ve 771'lerin v fren kadro değil disk kadro olduğunu, bu yüzden bisikleti Hidrolik sisteme çevirmem gerektiğini, bunun için gerekirse arka jant göbeğinin değişmesi gerekebileceği, fren kollarının değişmesi gerekeceği ve masrafının olacağını söyledi. Bir diğer seçenek olarak Legarda kadrosunu verebileceğini fakat Legarda'nın 661 olan daha ağır bir kadro olduğunu söyledi. Daha sonra farklı bir seçenek daha sundu.

Hidrolik frenli kadroya v fren pitotlarını kaynatabileceklerini, işlem sonrası malum yerde ufak tefek boya atmaları olacağını fakat rengini %90 tutturabileceklerini söyledi. Karar verdikten sonra kadro yurt dışından geldi. Daha sonra İrem Bisiklet'e gelerek kadroyu topladık ve ortaya böyle güzel bir sonuç çıktı :)

Buradan Ümit Bisiklet Satış Sonrası Hizmetlerdeki Mehmet beye ve diğer Ümit Bisiklet çalışanlarına, ayrıca İrem Bisiklet'in sahibi Sönmez beye teşekkürlerimi iletirim.

ggg.jpg

ggg2.jpg

20161007_174505.jpg

Merhaba arkadaşlar bundan birkaç ay önce Mosso 771 SMV marka bisikletim kadro çatlattı. Bisikletin garantisi dolmuştu. Fakat kadro üreticileri kadrolarına çok güvendikleri için şansımı denemek istedim. Önce Trabzon'daki İrem Bisiklet Mosso Yetkili Servisi ve Satıcısına gittim. Bisikleti gösterdim, usta bisiklete bakınca çok şaşırdı. Buradan kadronun çatlaması ilginç dedi. Çatlak yerin fotoğraflarını çekip whatsapp aracılığıyla Ümit Bisiklet'e gönderdi. Ümit Bisiklet Satış Sonrası Hizmetler'de Mehmet beyle telefon yoluyla görüşerek durumu kendisine anlattım.

Bu kısmı özetle geçeyim, kendisi elinden geleceğini yapacağını söyleyerek fotoğrafı Tayvan'daki Mosso firmasına gönderdi. Mosso kadronun kullanıcı hatasından kaynaklı kırılacağını söylemiş. Ümit Bisiklet de ; kullanıcının bisikleti normal koşullarda kullandığını, bu konuda yardımcı olmalarını rica ederek sorunu çözüme ulaştırdı.

Yalnız 3-4 yıl önce üretilen 770 VE 711 kadrolar artık hidrolik disk frene uygun olarak fren pabuç pitotları olmadan üretiliyordu. Bu yüzden iki seçeneğim vardı. Ya HD'ye uygun kadro alıp bisikleti HD sisteme çevirecektim ya da alt sınıf bir Legarda kadro alıp bisikleti toplayacaktım. Ama Legarda 661 ALU kadro olduğu için alt sınıf bir kadroydu. Benim kadro hem daha sağlam hem de daha hafifti.

Mehmet bey şöyle bir şey önerdi: Biz kadroya pitotları kaynak yaparız, kaynak yapılan yerde biraz sararma olacaktır ama boyasını %90 tuttururuz dedi. Ben de renk seçimi olarak beyaz renk, kadro boyu olarak M kadro 16'' kadroyu seçtim. Kadro beyaz değil de siyah renk olarak geldi. Ama iyi ki siyah gelmiş gerçekten çok beğendim :)

İrem Bisiklet Sönmez Usta bisikleti toplayarak bana teslim etti. Bisikletin vites teli değişti, vites teli boruları, fren teli borularının uçları oksit ve pas yaptığı için, pas yapan yerler kesilip boru uçları ile kaplandı. O sırada sele borusunu da değiştim. Zincirin de 300-400 km ömrü olduğunu anladık fakat ben biraz daha gitsin sistemi belki komple değiştiririm dedim.

Buradan Ümit Bisiklet Satış Sonrası Hizmetlerde çalışan Mehmet beye, Ümit Bisiklet çalışanlarına ve İrem Bisiklet Sönmez Usta'ya huzurlarınızda teşekkür ederim..

İşte eski ve yeni kadro

15590482_10208371231866080_6462684786239608497_n.jpg 20161007_174505.jpg ggg.jpg ggg2.jpg 15590482_10208371231866080_6462684786239608497_n.jpg 20161007_174505.jpg ggg.jpg ggg2.jpg
 
Scudo
Geri