Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikletlerinde devrim niteliğinde arka süspansiyon tasarımı

Scudo
Canyonun gelecekdeki yeni modeli....

Canyon MRSC Connected (Ön ve Arka 15mm Süspansiyona sahip)

canyon.jpg
canyon2.jpg
canyon 3.jpg
canyon 4.jpg
canyon1.jpg

Türceyi dogru yazmaya elimden geldigi kadar özen gösterdim, yanlislar icin simdiden özürdilerim.
 
Arkanın az bir miktar süspanse edilmesi bana mantıklı geldi...
 
@mehmetsunu

Bu sorunun cevabını ararken aklıma motor yarışları geldi, Onlar da 2 teker üstünde onların da yolları kaymak gibi özel pistleri var, tümsekten bile geçmiyorlar ama görüyoruz ki süspansiyon sistemleri taşıyorlar. Virajları çok çok süratli bir şekilde alıyorlar. Benim yorumum süspansiyon gereklidir. Geliştikçe Bisiklette (yol) de faha fazla yer bulacağına inanıyorum. Ama motorla bir farkımız var bisiklette gücü biz üretiyoruz. Yol bisikletinde süspansiyon sisteminin kullanımını kısıtlayan da öncelikle bu ve dolaylı olarak buna bağlı olan ağırlıktır. Bu sorunu aşmaya yönelik atılımlar mevcut. Specialized firmasının Brain amortisörleri buna bir örnek olabilir.Teknolojik gelişmeler neyi getirecek bilemeyiz belki bu problemler aşılırsa çift amortisörlü yol bisikletleri sürmeye başlarız.
 
Bence bu sekilde yok bisikletinin goruntusu bozulur hos olmaz ya yol bisikletinde ? Hayir bence olmaz :D
 
@Mert E. Mert bey , bir harfin ve kelimenin hesabını tutuyorsunuz amma ve lakin öz ana dilimizde resmi dil kurumu tarafından yayınlanan luğatda bilə belirtildiyi üzere Bisiklet deyilde ismi Cylist olan bir dergide çalışıyorsunuz. Lütfen Hipokrasi yapmayın biraz özgür olunuz arkadaşlar. Ben bir Azerbeycan Türküyüm, atam babam dedem hep ve hep öz türkçede konuştular benim dilimi küçümseme ile ilgili bir problemim yok, bu dil benim kimliyimdir. Lakin ben teknik bir hata yaptım alışkanlık da diyebiliriz buna. Lütfen gidiniz Derginizin ismini değiştiriniz. Bu
 
  • Beğen
Tepkiler: calhanre
@ilkin

Ilkin bey, paragrafiniz yarida kalmis, siz hic bosuna uzatip kendinizi yormayin diye belirteyim, bahsi gecen dergide calismiyorum, o fikre nereden kapildiginizi da anlamadim.

Ha, eger avatardaki resimden bahsediyorsaniz, o resim 2014'te uye oldugumdan beri neredeyse bisikletforum'daki avatarim, gordugunuz dergi de orjinal Ingiliz edisyonu, o avatari kullanmaya basladigimda ulkemizde Cyclist diye bir dergi yoktu. Ki bilginiz olsun, Cyclist yabanci isimli bir dergi degildir, zaten yabanci bir derginin Turkiye edisyonudur.

Diger argumanlariniza hic girmiyorum, en basindan hic ego konularina falan girmeyip "arkadaslar ben Azeri Turku'yum (edit: tesekkurler duzeltme icin), bu tip hatalar yapabilirim" deseydiniz konu buralara uzamazdi.

Saygilar,
 
@Mert E. Mert bey, Ben Azeri deyilim , Azerbeycan türküyüm bunu ilk olarak sabitleyelim. Artık 2 yıldır falanda Bisikletforuma üyeyim. Forum çok güzel çok şey öğrendim. lakin dikkat ettiğim en büyük husus ise bisiklet mevzularından daha çok , böyle mevzulara dokunulduğu. Ve yahudda ego tatmini, düzgün tavsiye deyilde, tavsiyye yerine emr edildigi. Arkadaşlar burası bir forum, bırakında insanlar fikirlerini bölüşşünler, paylaşsınlar öyrensinler. Yoksa ben sh yazmışım , Pinarello yerine çabuk yazdığımdan Pınarelle yazmışım. Noluyorki anlamadım, sanki Bisikletforuma değilde türk dil kurumuna girmişim. Birde tavsiyenin bir adabı var, Mevlana demiş ki açık bir yerde her kesin içinde tavsiye vermek tavsiye deyildirde küçük düşürmektir. Ben eğer mantıki bir yanlış yapsaytım anlardım, ammma 2 harfi yanlış yazdım diye arkadaşın 255 harflik bir metn yazmasını anlayamadım. Özelden yazsaydı keşke, teşekkür edipde düzeltseydim yanlışımı.
 
  • Beğen
Tepkiler: calhanre ve Turan
@Sadettin Z. Hocam arkadaş Azeri diye tahmin ediyorum. Böyle farklılıkların olması çok normal. Ben de Türkçenin düzgün kullanılması taraftarıyım ama bunu dile getirirken koşulları gözden geçirmekte fayda var diye düşünüyorum.
 
Geri