MehmetAliB.
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 20 Ekim 2013
- Mesaj
- 2.110
- Tepki
- 4.649
- Şehir
- Antalya
Canyon yeni bir aero kadro hazırlıyor. AEROAD CF SLX. Bu kadro daha önceki AEROAD CF SL'ye göre bazı yenilikler içeriyor. Bu kadroda ilk dikkati çeken şey arka çatalın (seat stay) öncekine göre daha da ovalleştirilip seat tubeye yaklaştırılması. Bisiklet yandan hacimli görünmesine rağmen daha ince profilli olduğu fotoğraflardan anlaşılıyor. Bu kısmın Cervelo S5'e benzemesi bana göre bir tesadüf değil. Zira S5 Aero kadrolar içinde çoğu testten galip ayrılıyordu.
http://i.imgur.com/fuonnXu.jpg
Dikkati çeken bir diğer farklı nokta ise dropbar. Dropbar gidon boynu ile tamamen tümleşik hazırlanmış ve rüzgar direncine karşı öne doğru düzleştirilmiş. Vites ve fren kabloları gidonun altından geçiyor. Bunun yanında gidon halkaları yine rüzgara karşı ovalleştirilerek arkaya doğru meyilli hazırlanmış.
http://i.imgur.com/NaNBnSs.jpg
Alın borusu malum olduğu üzere yine konik. Sele borusundan maşaya kadar bisiklet kadrosunun genelinde aero kadrolarda görmeye alışık olduğumuz ön tarafın oval, arka tarafın ise keskin bir biçimde bittiği kesit görülüyor. Bu kesit kimi aero kadrolarda ince bir şekilde devam ettirilerek bitiriliyor. Bu durumda , bana göre, yanal rüzgar için sevindirici bir durum meydana gelmiş oluyor.
Aero kesit:
http://i.imgur.com/vVTHoRT.jpg
Bu kadronun şu anda Tour de France yarışında denendiğini ve Katusha Team tarafından kürsüye çıktığını ekleyeyim. Yakın zamanda internet sitesinin raflarında yerini bulması kuvvetle muhtemel. Zira önceki nesil aero kadrosu AEROAD CF SL şu anda indirimde ve 1500 Euro civarından 1200 Euro civarına düşmüş durumda.
Diğer indirimli ürünlerle beraber şuradaki linkten:
(link)
http://i.imgur.com/T06m8fo.jpg
CANYON bir süre önce Endurance model olan ENDURACE CF modelini satmaya başladığını duyurmuştu. Bu model Endurance modellerde görmeye alışık olduğumuz rahatlık odaklı uzanma mesafesi, yükseklik, zincir borusu uzunluğu gibi değişikliklere sahip. Orta göbekte ve arka çatalda darbe emicilik için bazı farklılıkla yapılmış. Enurance modellerde var olan seat stay ve maşanın titreşim emme ve esneme (ben esnemek diyeceğim) özelliğinin bu modelde de var olduğunu görüyoruz. Ayrıca Canyon'un tasarım ödüllü arkaya esneyen sele borusu VCLS 2.0 bu modelde standart olarak veriliyor.
1500 Euro gümrük sınırı altında satılan bir bisikleti olduğu için Türkiye'ye kargo ile gönderilebildiğini hatırlatayım.
http://i.imgur.com/ztRsgOq.png
http://i.imgur.com/fuonnXu.jpg
Dikkati çeken bir diğer farklı nokta ise dropbar. Dropbar gidon boynu ile tamamen tümleşik hazırlanmış ve rüzgar direncine karşı öne doğru düzleştirilmiş. Vites ve fren kabloları gidonun altından geçiyor. Bunun yanında gidon halkaları yine rüzgara karşı ovalleştirilerek arkaya doğru meyilli hazırlanmış.
http://i.imgur.com/NaNBnSs.jpg
Alın borusu malum olduğu üzere yine konik. Sele borusundan maşaya kadar bisiklet kadrosunun genelinde aero kadrolarda görmeye alışık olduğumuz ön tarafın oval, arka tarafın ise keskin bir biçimde bittiği kesit görülüyor. Bu kesit kimi aero kadrolarda ince bir şekilde devam ettirilerek bitiriliyor. Bu durumda , bana göre, yanal rüzgar için sevindirici bir durum meydana gelmiş oluyor.
Aero kesit:
http://i.imgur.com/vVTHoRT.jpg
Bu kadronun şu anda Tour de France yarışında denendiğini ve Katusha Team tarafından kürsüye çıktığını ekleyeyim. Yakın zamanda internet sitesinin raflarında yerini bulması kuvvetle muhtemel. Zira önceki nesil aero kadrosu AEROAD CF SL şu anda indirimde ve 1500 Euro civarından 1200 Euro civarına düşmüş durumda.
Diğer indirimli ürünlerle beraber şuradaki linkten:
(link)
http://i.imgur.com/T06m8fo.jpg
CANYON bir süre önce Endurance model olan ENDURACE CF modelini satmaya başladığını duyurmuştu. Bu model Endurance modellerde görmeye alışık olduğumuz rahatlık odaklı uzanma mesafesi, yükseklik, zincir borusu uzunluğu gibi değişikliklere sahip. Orta göbekte ve arka çatalda darbe emicilik için bazı farklılıkla yapılmış. Enurance modellerde var olan seat stay ve maşanın titreşim emme ve esneme (ben esnemek diyeceğim) özelliğinin bu modelde de var olduğunu görüyoruz. Ayrıca Canyon'un tasarım ödüllü arkaya esneyen sele borusu VCLS 2.0 bu modelde standart olarak veriliyor.
1500 Euro gümrük sınırı altında satılan bir bisikleti olduğu için Türkiye'ye kargo ile gönderilebildiğini hatırlatayım.
http://i.imgur.com/ztRsgOq.png